اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
asokalashop.dev@gmail.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

آشنایی با مشهور ترین برندهای لوازم آرایش ایرانی

زیبایی ممکن است در گرایش‌ها رشد کند، اما هیجان‌ انگیزترین محصولات آرایشی آن‌هایی هستند که هنرمندان، متخصصان و افراد وسواسی بارها و بارها به آن‌ها باز می‌گردند. چه چیزی چنین وفاداری را برای آنها به ارمغان می آورد؟ محصولاتی که عملکرد بهتری نسبت به نسخه های قبل از خود دارند. در مقاله زیر به برندهای لوازم آرایشی پرفروش و ویژگی آن می پردازیم.

بهترین برندهای لوازم آرایش ایرانی کدامند؟

ایران در زمینه تولید لوازم آرایش جایگاه ویژه ای دارد. در این مقاله بهترین و با کیفیت ترین برندهای لوازم آرایش ایرانی معرفی خواهد شد:

جایگاه ایران در دنیای میکاپ

میکاپ، همان آرایش روزانه است که با استفاده از لوازم آرایش به صورت ،رنگ و لعاب میدهد و صرفا رنگ ها به صورت اضافه میشود. براساس آمارهای موجود زنان ایرانی به طور میانگین با خرید 300هزار تومان لوازم آرایشی در سال، گوی سبقت را از زنان منطقه خاورمیانه ربوده اند و در حال حاضر کشور ایران در حوزه مصرف لوازم آرایشی در خاورمیانه رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.

ویژگی لوازم آرایش ایرانی

بیش از 80 درصد لوازم آرایشی خارجی به طور غیر قانونی و قاچاقی وارد کشور ایران میشوند نامعتبر بوده و نمی توان از کیفیت آنها اطمینان حاصل نمود. برندهای لوازم آرایش ایرانی همچون برندهای سایر کشورهای دیگر دارای کیفیت بالایی میباشد و اغلب دارای ضمانت در اصالت کالا هستند. لوازم آرایشی ایرانی سازگار با آب و هوای ایران تولید میشود و برخلاف برخی از برندهای گران قیمت و معروف که از اصول حمایت از محیط زیست تبعیت نمی کنند را رعایت می کند و اتفاقا در برخی موارد با برندهای خوب دنیا نیز برابری می کند. محصولات برندهای آرایشی ایرانی دارای تاییدیه بهداشت است که بهداشت سلامت پوستتان را حفظ میکند و بدون نگرانی میتوانید از آنها استفاده کنید.

ویژگی لوازم آرایش ایرانی

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایش ایرانی 

برند کالیستا 

کالیستا به معنی زیباترین و تو زیباترینی است. دنیای کالیستا دنیایی رنگی و شاد است، که زیبایی را با قیمت بسیار مناسب ، در رنگ هایی متنوع به دختر کالیستایی هدیه می کند. تا زیباترین و لطیف ترین احساسات دخترانه را با رنگ ها به تصویر بکشد. مواد اولیه محصولات این برند از کشورهای اروپایی تهیه میشود و سپس در ایران تولید، بسته بندی و به بازار عرضه میشود. برند کالیستا توانسته محصولاتش را مطابق با جنس پوست ایرانی ها و ویژگی های آب و هوایی ایران بهینه سازی کرده است و با هدف نمایان تر ساختن زیبایی چهره محصولاتی متنوعی چون کرم پودر، پنکیک، ریمل چشم، خط چشم و...را تولید کرده است.

برند کالیستا 

برند سی گل 

برند سی گل در سال 1369 تاسیس شده است که توانسته با شرکت های بزرگ آرایشی مانند لوریال، ویشی و لانکوم و همچنین با لابراتورهای دارویی سرشناس داخلی و بین المللی همکاری داشته است و سبب پیشرفت و باعث تولید کالاهای با کیفیت شده است. برند سی گل در اوایل دهه 80 تاییدیه استانداردهای ایزو 9002 را از موسسه کیو ام ای کانادا اخذ کرده است و تولید محصولاتی چون کرم های ضد آفتاب، دور چشم، ضد چین و چروک و... چند محصول از جمله کالاهای این برند با سابقه است. این برند توانسته با مواد اولیه با کیفیت بالا، کیفیتی در سطح جهانی به نام یک برند ایرانی به دست آورد و باعث افتخار و اعتماد مشتریان شود. یکی از ویژگی محصولات برند سی گل قدرت آبرسانی و استفاده از فرمولاسیون طبیعی است که به پوست شما آسیبی وارد نمی کند.

برند سینره 

برند سینره محصولاتش را بر منشا گیاهی تولید کرده است و به همین منظور سینره یعنی داشتن یک طبیعت زنده. برند سینره با تولید محصولات مراقبت از پوست و مو به شهرت یافته و به مرور زمان به تولید لوازم آرایش با کیفیت نیز پرداخت و توانسته در سال 1388 موفق به کسب عنوان برند برتر شود. این برند علاوه بر لوازم آرایش برای بانوان، محصولاتی در راستای حمایت از پوست و مو آقایان را روانه بازار کرده است ومیتوان برند سینره را جزء اولین برند آرایشی بهداشتی دانش بنیان ایرانی نامید. محصولات شرکت سینره به پشتوانه ی کیفیت بالای آن مورد تایید پزشکان است و همچنین آکادمی پوست و مو در لندن قرارگرفته است که در طی این سال های فعالیت خود توانسته تقدیر نامه ها و افتخاراتی کسب کند.

برند سینره 

برند مای 

محصولات برند مای یکی از معروفترین و پر فروشترین برندهای ایرانی است که یکی از لابراتورهای مجهز خاومیانه را دارد. برند مای در کنار محصولات آرایشی، محصولات مراقبتی از پوست و مو که سازگار با پوست افراد است ، عطرها، مراقبت از بدن کودک و... تولید می کند و ماموریت خود را در حفظ سلامت و محافظت از پوست و مو مصرف کننده از جمله بانوان ، آقایان و کودکان انجام داده است. برند مای دارای گواهینامه معتبر اروپایی ای وی ای سی از کشور فرانسه میباشد و با کیفتی بالا و قیمتی مناسب بیش از ده سال است مورد پسند طیف گسترده ایی از افراد در بین اقشار جامعه می باشد.

برند مای 

برند هیدرودرم 

برند هیدرودرم از سال 1386 فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات بسیار متنوعی مانند مراقبت از پوست( فرآورده های جوان کننده و ضد پیری، لایه بردار و...)، لب ،ناخن و محصولات ضد آفتاب آغاز کرده است. برند هیدرودرم یکی ار برندهای شرکت پارس حیان است که لابراتور پارس حیان به عنوان یکی از بزرگترین محصولات آرایشی و بهداشتی در سطح خاورمیانه میباشد که توانسته بسته به نیاز مصرف کنندگان به تنوع محصولات، شکل بسته بندی و داشتن کیفتی بالا رقیب مناسبی برای محصولات مشابه خارجی باشد و در سطح بالای از استاندارد قرار گیرد.

برند کامان 

برند کامان توسط شرکتی سوئیسی به منظور ارائه ی محصولات سازگار برای انواع پوست فرآوری و تولید شد که در سال 1379 شرکت سیلانه ی سبز نمایندگی انحصاری محصولات کامان را در ایران با هدف ارتقای سلامت و تولید محصولات آرایشی و بهداشتی تاسیس کرد. برند ماکان در ترکیبات محصولاتش از آووکادوو، روغن دانه انگور،روغن جوجوبا،روغن میوه آرگان، روغن درخت چای، شی باتر، انواع ویتامین ها و عصاره لیمو ترش بهره برده است.

برند کامان 

برند این لی 

برند این لی را شرکت دانش بنیان در سال 1394 را به عنوان برند آرایشی و بهداشتی معرفی و پس از آن محصولات این برند را روانه بازار کرد. در ساختار محصولات آرایشی برند این لی از ترکیبات طبیعی و فاقد سرب استفاده شده که هیچگونه حساسیت پوستی را ایجاد نمی کند و دارای پروانه بهداشت و سایر مجوزهای لازم از سوی سازمان غذا و دارو میباشد.

برند این لی 

برند آموتیا 

برند آموتیا در شهر استانبول در صنعت لوازم آرایشی و زیبایی تاسیس شد و در سال 2011 تحت لیسانس ایتالیا، کل مجموعه تولید خود را به ایران منتقل کرد. این برند به دلیل اینکه تست حیوانی ندارد تا حدود زیادی آن را دوست دار محیط زیست می دانند. برند آموتیا با محصول آرایش ریملش معروف شد و در حال حاضر کرم پودر و رژگونه این برند از پرفروشترین هاست. این برند علاوه بر محصولات آرایشی با تولید لاک های ناخن مرغوب توانسته به شهرتش بی افزاید.