اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

معرفی ۵ عطر ادکلن شیرین زنانه

در این مقاله قصد داریم تا شما را با انواع عطر ادکلن شیرین زنانه آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

منظور از عطر شیرین چیست؟

به عطرهايي که معمولاً بوي شکلات و ميوه هاي تابستانه ميدهند عطرهاي شيرين و گرم مي گويند. عطرهای شیرین عموماً در میان دیگر طبع ها طرفدار بیشتری دارند زیرا روایح حاصل از این نوع نت ها معتدل تر و دلنشین تر هستند.عطرهای شیرین رایحه ای گرم تر و قوی تر با ماندگاری بالا دارند. عطر شیرین با نت‌ های گل‌های‌ سفید کاملا دلنشینند.ترکیب این رایحه با وانیلیا مشک بویی عجیب و باورنکردنی پدید می‌آورد. گلهای سفید در عطر شیرین نقش خنک کننده را دارد که بیشتر در نت های میانی استفاده می‌شوند و می توانند طبع را از گرم به خنک تبدیل کنند.همچنین بسیاری از ادکلن ها در ترکیبات خود نت های گل سفید را به صورت واضح یا مخفی دارند و این دسته‌ بویایی به‌طور کلی سهم بسیار زیادی در دنیای‌ عطرسازی دارد.

همه چیر در مورد عطر ( ترکیبات، ماندگاری و ...) را در این مقاله میتوانید مطالعه کنید.

منظور از عطر شیرین چیست؟

عطر شیرین مخصوص چه زمانی است؟

عطرها اسرار پیچیده‌ای دارند؛ پشت تمام این رایحه‌هایی که به مشام شما می‌رسد ترکیبات زیادی نهفته است. ترکیباتی که با علم و آگاهی و هنر باهم در آمیخته شده‌اند تا شما از عطری که انتخاب کرده‌اید لذت ببرید و همچنین هر رایحه ای شخصیت شما را به گونه ایی میتواندبازگو کند.

اگر میخواهید برای حضور در مکان ها و شرایط مختلف از عطر استفاده کنید،به خوبی باید از تناسب عطر با شرایط مختلف آگاه باشید.بهتر است براي محافل رسمي، جمع‌های صمیمی، دوستانه و خانوادگی بیشتر از عطرهاي گرم، شيرين استفاده کنید. بنابراین اگر در مجالس صمیمی حضور دارید و فردی خونگرم هستید؛ می‌توانید از عطرهای شیرین استفاده کنید. این عطرها هم برای شما و هم برای اطرافیانتان آرامش‌بخش خواهند بود.

 

ایا عطر شیرین فقط مخصوص زنان است؟

عطر های شیرین به دلیل روایح گرم و ماندگاری بالایی که دارند،عطرهایی معتدل به شمار میروند و همین موضوع باعث شده که تنها در عطرهای زنانه از رایحه‌های شیرین استفاده نشود؛ بلکه امروزه عطرهای مردانه از برندهای معروفی در بازار هستند که دارای رایحه‌ای شیرین می‌باشند که نشان دهنده یک مرد جذاب، خون گرم، شاد و صمیمی است.

به طور مثال: یکی از رایحه‌های خوراکی شیرین، رایحه کارامل است. چوب نیز نمونه‌ای دیگر از رایحه‌های شیرین است که بیشتر در عطرهای کلاسیک به کار میروند.گل‌ها نیز عطرهای شیرینی دارند که بیشتر در عطرهای زنانه و برای افرادی که به عطرهای آرامش‌بخش نیاز دارند، استفاده می‌شوند.

عطر ادکلن شیرین زنانه

معرفی ۵ تا از بهترین عطر ادکلن شیرین زنانه

۱. عطر دیور جادور

دیور جادور، عطری است زنانه و کلاسیک کاملا شگفت انگیز، پر زرق و برق و مدرن. طراحی بطری این محصول با پیروی از آمفوراییونانی و بارنگی طلایی و با مایع طلایی نهفته در آن،به یکی از برترین طراحی های جذاب و زنانه، در زمینهی طراحی بطری محصولات تبدیل شده است.عطر دیور جادور Dior J’adore عطری است با رایحه ملایم و شیرین. این عطر در سال ۱۹۹۹ در حجم ۱۰۰ میلی لیتر به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.گروه بویایی ان از گلهای میوه ای که مناسب فصل بهار میباشد و دارای ماندگاری بالایی است.

عطر دیور جادور

۲. ادکلن زنانه بایلندو مدل Good Girlo

برند بایلندو نیز از رایحه های بروز و پر طرفدار دنیا در ادوپرفیوم های خود یک انتخاب آسان وقیمتی مقرون به صرفه را برای شما طرفداران عطر و ادکلن فراهم کرده است.ادو پرفیوم زنانه بایلندو مدل Good Girlo بعد از اولین اسپری بوی بادام و قهوه در فضای اطراف پخش میکند که این ترکیب انرژی و هیجان را به شما هدیه می‌کند. پس از مدتی این نت‌ها جای خودشان را به نت‌های میانی می‌دهند. نت‌های میانی از گل مریم و یاسمین ساخته ‌شده‌اند. بوی این گل‌ها انرژی مثبت را به شما هدیه می‌کند. در ادامه شاهد جابه‌جایی نت‌های میانی و پایانی خواهید بود. این نت‌های پایانی از دانه‌ی تونکا و کاکائو تشکیل می‌شوند. بوی شیرین این ترکیب دوگانه شادی و نشاط شما را بیشتر می‌کند.

ادکلن زنانه بایلندو مدل Good Girlo

۳. ادوپرفیوم زنانه رودیر مدل Ephoria

عطر ایفوریا یکی از بهترین عطر ادکلن شیرین زنانه میباشد. عطر و ادکلن زنانه رودیر برند مدل ephoria در سال 2011 به بازار عطر و ادکلن معرفی شد که رایحه ای شیرین و گرم دارد. این ادکلن با الهام از ادکلن معروف کلوین کلین ساخته شده و مناسب برای فصول سرد سال است.گروه بویایی این عطر شامل گل می باشد.که رایحه ی بسیار خوبی دارد و برای خانم های شیک پوش گزینه مناسبی می باشد.

نت آغازی: انار

نت میانی: نيلوفر و گل اركيده

نت پایانی: گل بنفشه، مشك و عنبر.

همچنین ادوپرفیوم ایفوریا ephoria رودیر دارای پراکندگی و ماندگاری خوب است‌.

ادوپرفیوم زنانه رودیر مدل Ephoria

۴. ادکلن شیرین زنانه بلک ارکید

عطر بلک ارکید یکی دیگر از بهترین عطر ادکلن شیرین زنانه میباشد. عطر ادکلن تام فورد بلک ارکیدTom Ford Black Orchid عطری است در حجم ۱۰۰ میلی لیتر با رایحه ای گرم و شیرین. این عطر زنانه در سال ۲۰۰۶ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.با دیدن این عطر، چند واژه در ذهن شما تداعی می‌شود: لوکس، شیک، سنگین، ارزشمند و عمیق. این واژه‌ها همگی بیانگر بوی تند، شیرین و حال و هوای شرقی خوبی هستند که بلک ارکید ایجاد می‌کند که مناسب برای مجالس شبانه و روزهای سرد و برفی سال میباشد.همچنین در مسیر بویایی این عطر ابتدا هارمونی از مرکباتی مانند ترنج، نارنگی و پرتقال و مویز سیاه به همراه گل های روناسیان، یاسمن و گل یلانگ ظاهر گشته که مدت اندکی بعد با نبض های قوی میوه های جنگلی همراه با فلفل و لادن و ارکیده ادامه پیدا کرده و سرانجام با بوی غالب عود عربی به همراه شیرینی وانیل و شکلات و عنبر سائل و تکمیل کننده های خس خس، چوب صندل سفید و نعناع هندی ماندگار میگردد.

۵. ادکلن شیرین زنانه الی ساب

عطر ادکلن الی ساب له پرفیومElie Saab Le Parfum عطری است ملایم و شیرین در حجم ۹۰ میلی لیتر.این عطر در سال ۲۰۱۱به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.مایع طلایی‌رنگ درون بطری از روی شیشه‌ی شفاف آن به‌خوبی دیده می‌شود. در بطری با طرح زیبایش مانند یک الماس تراش‌خورده است. وقتی این عطر را روی پوست و محل نبض یا لباستان اسپری ‌کنید، خیلی سریع متوجه بوی شکوفه‌ی پرتقال آفریقایی خواهید شد.به طور کلی میتوان گفت این نت‌ها شادی و تمرکز شما را بالا می‌برند و برای مصرف در روزهای خنک بهاری پیشنهادی عالی می باشد.

ادکلن شیرین زنانه الی ساب

رایحه اولیه : شکوفه پرتقال

رایحه میانی : گل یاس

رایحه پایه : گل رز، سدر، نعناع هندی، عسل سفید