اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
asokalashop.dev@gmail.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

طرز تهیه انواع نودل خوشمزه (فوری و آسان)

نودل چیست؟

نودل فوری یکی از غذاهای محبوب آسیایی بوده که امروزه در بین افراد شاغل یک غذای سریع، راحت و خوشمزه محسوب می‌شود. نودل از آرد سمولینا تهیه می‌شود که می‌توان آن را جزو خانواده ماکارونی و پاستا به حساب آورد. نودل یک غذای لذیذ برای افرادی که زمان کمی برای تهیه غذا دارند می‌باشد که در انواع طعم‌های مختلف در بازار عرضه می‌شود.
نودل را می‌توان به روش‌های مختلف مثل سوپ نودل، نودل همراه با سبزیجات، نودل همراه با گوشت، نودل با سس و... تهیه کرد.

نودل چیست؟

طرز تهیه سس نودل تند

نودل تند یکی از غذاهای ملی کره محسوب می‌شود. طرز تهیه سس نودل فوری تند به شرح زیر می‌باشد. ابتدا درون ظرف آب ریخته و اجازه دهید آب به جوش بیاید و بعد نودل را به همراه ادویه آن و همچنین رب گوجه فرنگی، کره و فلفل را به آن اضافه کنید. در ادامه پس از گذشت یک دقیقه می‌توانید نودل را به آن اضافه کرده و پس از اینکه نودل کمی نرم شد سیر، هویج و پیازچه را به آن افزوده و در نهایت سس سویا را به آن اضافه کنید.
مدت زمان پخت این غذا حدود 20 دقیقه است و نکته‌ای که به خوشمزه‌تر شدن این غذا کمک می‌کند استفاده از نودل گوشت می‌باشد.

معرفی انواع طعم های نودل

رشته فرنگی که ماده اصلی همه نودل‌ها محسوب می‌شود در همه انواع نودل ثابت است و چیزی که باعث تنوع در طعم نودل‌ها می‌شود ادویه موجود در بسته بندی نودل می‌باشد.ادویه موجود در ان باعث خوش طعم تر شدن و لذیذ تر شدن نودل می شود . در اینجا به معرفی محبوب‌ترین طعم‌های نودل می‌پردازیم.

نودل با عصاره گوشت

نودل با عصاره گوشت دارای طعم بی‌نظیر و لذیذی بوده که انتخاب بسیار جذابی است. این نودل در 3 دقیقه حاضر شده و شما می‌توانید انواع مواد خوراکی مورد علاقه خود را به آن اضافه کنید.

نودل با عصاره گوشت

نودل با عصاره مرغ

نودل با عصاره مرغ به آن طعم دلپذیر و عالی می‌دهد و فقط کافی است نودل را به همراه چاشنی به آب در حال جوش اضافه کنید و از طعم آن لذت ببرید.

نودل با عصاره سبزیجات

یکی از نودل‌های محبوب نودل با عصاره سبزیجات می‌باشد که شما می‌توانید آن را به همراه انواع سبزیجات و یا تکه‌های مرغ یا گوشت پخته شده میل کنید.

نودل با عصاره سبزیجات

نودل با عصاره کاری

افراد زیادی عاشق طعم ادویه‌های آسیایی مثل کاری هستند. پیشنهاد ما برای این افراد نودل با عصاره کاری می‌باشد که طعم بی نظیری دارد.

نودل با طعم قارچ و پنیر

نودل با طعم قارچ و پنیر یکی از جدیدترین محصولات نودل بوده که طرفداران زیادی پیدا کرده است. این چاشنی به نودل طعمی مانند پیتزا می‌دهد.

نودل با طعم قارچ و پنیر

نودل با طعم باربیکیو

این محصول جذاب طعم بسیار عالی و بی‌نظیری داشته و شما می‌توانید به آن مواد خوراکی نظیر فلفل دلمه، ذرت و... اضافه کرده و میل کنید.

 طرز تهیه نودل فوری

نودل فوری طرز تهیه بسیار راحتی داشته و همه افراد به راحتی می‌توانند آن را درست کنند. از دلایل محبوبیت نودل زمان پخت کوتاه و همچنین پخت آسان می‌باشد. برای تهیه نودل کافی است مقدار مشخصی آب را جوش آورده و نودل را به همراه چاشنی به آن اضافه کنید و سپس میل کنید. زمان پخت نودل 3 دقیقه می‌باشد.

 نودل سبزیجات

نودل سبزیجات از ترکیب مواد غذایی خشک شده که در طی فصول مختلف جمع آوری می‌شوند تهیه شده است و این مواد بدون هر گونه افزودنی نگه دارنده می‌باشند. نودل سبزیجات یک غذای خوشمزه و مفید است زیرا با آرد سمولینا تهیه شده و مقدار زیادی کربوهیدرات داشته که می‌توان از آن به عنوان یک وعده غذایی استفاده کرد.

طرز تهیه نودل با سیب زمینی

نودل یک خوراکی پر طرفدار است که شما می توانی به روش های مختلف آن را تهیه کنید. ترکیب کردن نودل با سیب زمینی طعم آن را بهتر می‌کند به همین دلیل بیشتر افراد به دنبال نودل با سیب زمینی هستند. برای تهیه این خوراکی خوشمزه باید سیب زمینی را به قطعه های ریز خرد کنید و آن را بخارپز یا سرخ کنید که این به ذائقه شما بستگی دارد. بعد از پخت سیب زمینی نودل را در آب ریخته و اجازه دهید تا به خوبی نرم شود. سپس از آب بیرون آورده و نودل و سیب زمینی را با هم ترکیب کنید و روی آن سبزیجات معطر به همراه سس بریزید. افزودن گوشت چرخ کرده هم می تواند طعم آن را بهتر کند. برای تهیه این خوراکی خوشمزه باید تمام ترکیب به خوبی نرم و مغزپخت شده باشند. نودل با سیب زمینی یک ترکیب عالی بوده و به دلیل طعم فوق العاده ای که دارد امروزه به وفور مورد استفاده قرار می گیرد.

طرز تهیه نودل با سس سویا

در ظرف به میزان لازم آب ریخته و اجازه دهید به جوش بیاید سپس نودل را به آن اضافه کرده و اجازه دهید نیم پز شود. در این زمان یک تابه را گرم کرده و سس سویا را درون آن ریخته تا گرم شود و بعد نودل را به آن اضافه کنید و با سس مخلوط کنید. در این زمان نودل با با حرارت نسبتا زیاد بپزید تا سس غلیظ شود. در نهایت به آن پیازچه و کنجد اضافه کرده و میل کنید.

طرز تهیه نودل با سس سویا

طرز تهیه نودل پنیری

برای تهیه نودل فوری پنیری ابتدا نودل را به همراه چاشنی به آب در حال جوش اضافه کرده و پس از 3 دقیقه آبکش کنید. سپس درون ظرف مناسب نودل را با پنیر گودا و ادویه دلخواه مخلوط کنید. مواد را درون قالب چرب شده ریخته و فشار دهید و در ظرف دلخواه برگردانید. می‌توانید آن را با جوز هندی تزئین کرده و میل کنید.

 نودل با مرغ

ابتدا مرغ مزه دار شده را درون تابه ریخته و اجازه دهید بپزد ولی آن را سرخ نکنید سپس قارچ را به آن اضافه کرده و تفت دهید تا آب آن تمام شود و بعد دو حبه سیر رنده شده را اضافه کنید. مواد را به خوبی تفت داده و فلفل دلمه هم به آن بیفزایید. نودل را طبق دستور آماده کرده و به آن سس سویا اضافه کنید و در کنار ترکیب مرغ خوشمزه نوش جان کنید.

طرز تهیه نودل خوشمزه با قارچ

ابتدا آب و رب گوجه فرنگی را درون ظرف ریخته و اجازه دهید تا به جوش بیاید سپس نودل و چاشنی را اضافه کرده و اجازه دهید تا آب آن غلیظ شود سپس قارچ و فلفل دلمه‌ای را که قبلا تفت داده‌اید را به آن اضافه کرده و میل کنید.

نودل فوری با عصاره گوشت

نودل فوری را می‌توان با انواع مواد خوراکی ترکیب کرد و نودل با عصاره گوشت یکی از خوشمزه‌ترین نودل‌ها می‌باشد. می‌توانید نودل را با گوشت پخته شده ترکیب کنید و همچنین به جای آب از عصاره گوشت پخته شده استفاده کنید تا ارزش غذایی نودل را بیشتر کنید.

 طرز تهیه نودل با سس گوجه تند

روغن زیتون و سیر رنده شده به همراه فلفل و ریحان را تفت داده و بعد پوره گوجه فرنگی را به آن اضافه کنیدٍ. نودل را طبق دستور آماده کنید و به ترکیب بالا اضافه کنید. این نودل طعم بی‌نظیری دارد که می‌توانید درست کرده و نوش جان کنید.

 طرز تهیه ی سس نودل کره ای

سس نودل کره ای در واقع همان نودل در کنار سس سویا می‌باشد که بسیار محبوب است. روش تهیه این سس که در بالا اشاره شد به این صورت است که نودل پخته شده را ب همراه سبزیجات مثل پیازچه و هویج با سس سویا می‌توان میل کرد.

طرز تهیه انواع نودل خوشمزه (فوری و آسان)

تفاوت نودل و ماکارونی

نودل رشته‌های نازک‌تر و بلندتر دارد و آردی که برای تهیه نودل استفاده می‌شود نرم می‌باشد در صورتی که آرد مورد استفاده برای ساخت ماکارونی زبر است. روش پخت ماکارونی فقط به صورت پختن در آب جوش و سرو در کنار سس‌های مختلف می‌باشد ولی روش‌های بیشتری برای پخت نودل وجود دارد. ارزش غذایی نودل و ماکارونی نیز با هم متفاوت است با وجود اینکه هر دو کربوهیدرات بالایی دارند.

کدام طعم نودل خوشمزه تره؟

نودل‌ها در انواع طعم‌های مختلف موجود می‌باشد و شما می‌توانید با توجه به ضائقه خود آن را تهیه کنید. امروزه انواع طعم‌های جدید نودل در بازار موجود می‌باشد.

بهترین مارک نودل

یکی از بهترین نودل‌هایی که در حال حاضر در بازار بسیار پرطرفدار است نودل استارلند می‌باشد. این نودل با طعم بی‌نظیر یک انتخاب عالی برای شما می‌باشد. نودل استارلند از بهترین مواد تهیه شده و یک منبع عالی کربوهیدرات است.

تخفیف خرید نودل

فروشگاه‌های اینترنتی مختلف برای انواع نودل‌ها تخفیف ویژه‌ای دارند. خرید این محصول بسیار مقرون بصرفه بوده و با هزینه کم یک وعده غذای خوشمزه و لذیذ را در اختیار شما می‌گذارد.