اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

معرفی بهترین عطر های اسپرت

در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین عطر های اسپرت در ایران و خارج از کشور آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

عطر اسپرت چیست؟

عطر اسپرت عطری مشترک بین زنان و مردان است. واژه اسپرت به معنای ورزش بوده و جالب است بدانید عطر اسپرت هم با همین موضوع آغاز شد. عطرهایی که بیشتر افراد مشهور یا به اصطلاح سلیبریتی‌ ها استفاده می‌کنند که دارای رایحه‌ای خنک و تازه با نت‌های چوب، ادویه و مرکبات هستند. این مدل ادکلن‌ها روحیه افراد را تقویت کرده و حس برنده شدن، اول بودن و شادی خاصی را به آن‌ها می‌بخشد. البته که بیشتر مناسب برای فصول گرم سال هستند.

عطر اسپرت مناسب چه مواقعی است؟

در نظر داشته باشید که عطرهای اسپرت اغلب مردانه هستند ولی مدل های زنانه هم از آن ها وجود دارد. درباره بهترین مکان استفاده از عطر اسپرت هم باید بگوییم که این دسته عطرها برای قرارهای خودمانی، پیاده‌روی، امور روزمره، شرکت در باشگاه یا مراکز تفریحی دیگر استفاده می‌شود. البته بین مردم، افرادی هم هستند که از این عطرها در مهمانی های خود نیز استفاده می‌کنند. این کار اشتباه نیست و به سلیقه شخصی فرد مربوط می‌شود؛ اما باید گفت که عطرهای اسپرت به میزان کافی نافذ نیستند. با این حال بهتر است برای مهمانی شبانه یا قرارهای عاشقانه، از رایحه‌های دیگر استفاده کنید.

 

معرفی مواردی از بهترین عطر های اسپرت

1. عطر اسپرت یونی سکس

عطرهای یونی سکس، غالبا توسط خانه‌های عطر و برندهای کوچک نیش و هنری تولید و به بازار عرضه می‌شوند. از آنجایی که رایحه این دسته از عطرها، تعریف خاصی براییک جنسیت مشخص ندارد، بنابراین هم برای بانوان‌ و هم برای آقایان قابل استفاده هستند. عطر ادکلن‌ یونی سکس، با استفاده از مواد اولیه ارزشمند و غالبا گران قیمت، روایحی بی‌نظیر با کاراکتری منحصر به فرد را ایجاد می‌کنند. در کاراکتر ذاتی این عطرها، جنسیت معنایی ندارد و روایح به کار رفته در آن‌ها برای یک گروه مشخص از زنان یا مردان طراحی نشده‌اند.عناصر به‌کار رفته در روایح این نوع عطر خنثی بسته به استراتژی کمپانی مبدا و از آکوردهای چوبی و تند یا چرمی گرفته تا آکوردهای ملموس‌ و معمول‌تر آروماتیک، آبزی و مرکباتی متفاوت است.همچنین دارای رایحه‌هایی با طبع و طعم مختلف هستند. مثلا شما می‌توانید در میان عطرهای مشترک، یک عطر شیرین و خنک برای مصرف تابستانی و در عین حال یک عطر زمستانی با بویی گرم و تلخ و ماندگار را انتخاب کنید.

2. عطر مردانه برندینی طرح الور اسپرت

برندینی، تولیدکننده عطر و ادکلنی است که در راستای تحقق شعار تولید کالاهای باکیفیت ایرانی، فعالیت‌های خود را از سال ۱۳۹۶ آغاز کرده است. عطر و ادکلن جیبی برندینی الور دارای رایحه ی شیرین و کمی ترش است که خاص بودن را با این رایحه تجربه خواهید کرد. رایحه ی عطر ادکلن برندینی مناسب فصول سرد سال است که با آن گرما را حس میکنید. اسانس این عطر از کشور فرانسه وارد شده است و نت های آغازین ان از چوب و ادویه استشمام میشود.

3. عطر اسپرت Britney Spears Prerogative

عطر ادکلن بریتنی اسپیرز پراگتیو در حجم ۱۰۰ میلی لیتر، بسیار دوست داشتنی که علیرغم ذکر شدن نام آن برای هر دو جنسیت، تمایل بیشتری به سمت عطرهای زنانه دارد. رایحه ان شیرین و تلخ بوده و گروه بویایی ان تشکیل شده از میوه زردآلو و همراهی رایحه ضعیفی ازتوت وحشی میباشد و حس فلفلی ملایم و البته مشخصی از فلفل صورتی را نیز میتوان در کنارشان استشمام نمود. با گذر زمان رایحه فلفل محو شده و همزمان قهوه، چوب صندل و رایحه ملایمی از گلها به عطر اضافه میگردد. رایحه میانی و پایه عطر رایحه ای شیرین، میوه ای، کمی تلخ و چوبی است که توسط رایحه مشخصی از قهوه و همراهی رایحه دلپذیری از گلها، جذابتر و شکیل تر شده اند. بریتنی اسپیرز پراگتیو پخش بو و ماندگاری مناسبی دارد و انتخاب شایسته ای جهت مصرف روزانه در فصلهای پاییز و زمستان میباشد.

  بهترین عطر های اسپرت

4. عطر کرید اونتوس

عطر ادکلن کرید یکی از بهترین عطر های اسپرت در دنیا میباشد که نظر هر سخت پسندی را به خود جلب میکند. عطر اونتوس Creed Aventus با رایحه ای خنک و تلخ در سال ۲۰۱۱عرضه شد. عطر اونتوس مردانه جادویی است که همگان را به سمت خویش میکشد و یکی از موفق ترین عطرهای همه دوران است. همچنین عطری است بسیار فوق العاده که سریعا مورد توجه خانمها قرار میگیرد. گروه بویایی ان تشکیل شده از میوه های مدیترانه ای. همچنین قدرت پخش فوق العاده و ماندگاری مناسبی دارد و مخصوص آقایان جوان و میانسالان لوکس پسند است.

5. عطر بلک افغان

عطر بلک افغان در حجم ۳۰ میلی لیتر، عطری است اسپرت با رایحه گرم و تلخ.همچنین قابل استفاده در فصل های سرد سال میباشد. سیاه‌ رنگ بودن مایع درون بطری عطر بلک افغان، به‌ نوعی وجه‌ تسمیه‌ی این عطر به‌ حساب می‌آید. روی شیشه، نام Black Afgano در یک کادر سفید رنگ با خط سیاه نوشته شده است. در بطری از یک تکه چوب طبیعی سیاه ساخته‌ شده و مثل یک کلاه بزرگ روی شیشه سوار شده است. گردن باریک و فلزی بطری به رنگ نقره‌ای است و درخشش آن، حتی از فاصله‌های نه‌چندان نزدیک، به چشم می‌آید.

وقتی ادکلن بلک افغان را روی پوست و محل نبضتان اسپری کنید، متوجه بوی گیاه شاهدانه و نت‌های سبز خواهید شد. بوی گیاه شاهدانه شما را به خلسه‌ای عمیق و روحانی می‌برد. این تازه شروع کار بلک افغان است. وقتی کاملاً در این خلسه فرو رفتید، نت‌های میانی با وجود صمغ، نت‌های چوبی، قهوه و تنباکو به استقبال شما خواهند آمد. این ترکیب اسموکی و سرشار از تلخی قهوه، آرامش و تمرکزی مثال‌زدنی در شما ایجاد می‌کند. وقتی مدت زیادی از این حالت گذشت، بوی بخور خوشبو و چوب عود (آگار) را استشمام خواهید کرد. بوی عود باعث آرامش و امنیت درونی شما می‌شود؛ گویی در جلسات مدیتیشن و مراقبه‌های روحانی حضور دارید.