اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
asokalashop.dev@gmail.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

معرفی کورن فلکس رژیمی (صبحانه خوشمزه و مفید)

کورن فلکس رژیمی یک صبحانه‌ای مقوی و خوشمزه است که به همراه شیر میل می‌شود.  این مواد غذایی دوست‌داشتنی حاوی انواع پروتئین‌ها و ویتامین‌ها است که تمام پروتئین‌ها و ویتامین‌های مورد نیاز روزانه بدن را تامین می‌کند. خوبی این محصول این است که خیلی سریع آماده می‌شود و به وقت زیادی برای تهیه آن نیاز ندارد. همچنین به خاطر مقدار زیاد پروتئین موجود داخل کورن فلکس مصرف آن در وعده صبحانه باعث می‌شود تا مدت زیادی احساس گرسنگی نکنید.

امروزه کورن فلکس توسط شرکت‌های مختلف با طعم و رایحه‌های متفاوت ارائه می‌شود تا هر فردی با هر سلیقه‌ای از این ماده غذایی لذت ببرد. از پرطرفدارترین طعم‌های کورن فلکس می‌توان به طعم‌های نارگیل، توت فرنگی، موز و پرتغال اشاره کرد که با شیر به یک خوراکی خوشمزه و مقوی تبدیل می‌شود. اگر دوست دارید این مواد غذایی متفاوتی را تجربه کنید، در این مطلب همراه ما باشید.

پیشنهاد ویژه: شیر خشک بزرگسالان بهترین محصول شناخته شده برای چاقی و افزایش وزن

کورن فلکس رژیمی چیست؟

کورن فلکس یک مکمل غذایی همراه با شیر است که پروتئین‌های ضروری بدن را شامل می‌شود. این مواد غذایی در انواع مختلف مانند شکلاتی، ساده و میوه‌ای ارائه می‌شود که در سراسر دنیا طرفداران بسیاری دارد و به عنوان یک وعده صبحانه مقوی شناخته می‌شود. این خوراکی برای اولین بار در آمریکا تهیه شد که هدف اصلی ارائه آن تامین یک صبحانه مقوی برای افراد دارای مشغله کاری فراوان بوده است. کسانی که وقت خوردن یک صبحانه مفصل و یا تهیه آن را ندارند، کورن فلس بهترین انتخاب برایشان به حساب می‎آید.

همچنین این ماده غذایی برای کودکانی که میل خوردن صبحانه را ندارند بسیار مفید است و وسوسه آن‌ها را برای میل کردن وعده صبحانه ایجاد می‌کند.<<سوپرمارکت اینترنتی>>

کورن فلکس رژیمی چیست؟

انواع‌ کورن فلکس رژیمی

امروزه به خاطر استقبال زیاد از کورن فلکس، این محصول در انواع مختلفی ارائه می‌شود که هر کدام با خواص مختلفی همراه هستند.  اما تمامی کورن فلکس‌ها دارای فیبر می باشند که این ماده برای تمام افراد دارای رژیم غذایی بسیار مناسب است. فیبر موجود در کورن فلکس به بهبود عملکرد دستگاه گوارش بسیار کمک می‌کند و باعث تسریع سوخت و ساز بدن می‌شود.

همچنین این ماده غذایی توسط شرکت‌های مختلف ارائه شده است که دسته بندی‌های مختلفی برای آن در نظر می‌گیرند؛ مانند کورن فلکس غنی شده با فیبر کم، کورن فلکس غنی شده با انواع ویتامین‌ها، کورن فلکس غنی شده با انواع مغزها، کورن فلکس غنی شده با تکه‌های میوه، کورن فلکس غنی شده با مغز شکلات و ... .

خرید کورن فلکس رژیمی خارجی

خیلی‌ها برای خرید کورن فلکس به سراغ نمونه‌های خارجی می‌روند. امروزه برندهای مختلفی برای خرید این ماده غذایی وجود دارد که انتخاب از میان آنها کمی سخت به نظر می‌رسد. پرطرفدار بودن این ماده به خاطر میزان کالری بسیار پایین آن و احساس سیری که بعد از خوردن مواد غذایی دست خواهد داد می باشد. همچنین کورن فلکس فواید بسیاری را برای دستگاه گوارش و افرادی که میل خوردن صبحانه‌های سنتی را ندارند، به همراه دارد.

حال برای انتخاب راحت‌تر از میان برندهای مختلف در ادامه چند نمونه از مدل‌های پرطرفدار و با کیفیت کورن فلکس خارجی را معرفی کرده‌ایم:

خرید کورن فلکس رژیمی نستله

کورن فلکس نستله یک محصول کاملا رژیمی ساخت شرکت فرانسوی نستله است که در انواع طعم‌ها مانند شکلاتی، عسل، بادام و میوه ای ارائه می‌شود. این ماده غذایی با ارزش طرفداران بسیاری دارد و به عنوان یک صبحانه خوشمزه و لذیذ انتخاب می‌شود.

خرید کورن فلکس رژیمی نستله

special k کورن فلکس رژیمی

کورن فلکس اسپشیال کی، یک محصول پرطرفدار دارای فیبر است که از انواع ویتامین‌ها، زینک و آهن و فولیک اسید تهیه می‌شود. محتویات این محصول شامل برنج، گندم، جو، آرد و نمک می‌باشد که به خاطر طعم فوق‌العاده خوشمزه آن توجه خیلی‌ها را به خود جلب کرده است. کشور سازنده این محصول اسپانیا است و به دلیل کم چرب بودن به عنوان یک وعده غذایی رژیمی انتخاب می‌شود.

special k کورن فلکس رژیمی

خرید کورن فلکس رژیمی گرجی

کورن فلکس گرجی پرطرفدارترین محصولات غذایی در این زمینه است که با داشتن ۱۰۳ کیلوکالری به عنوان یک ماده غذایی رژیمی شناخته می‌شود. ترکیبات این محصول شامل بلغور، ذرت، شکر، نمک طعام، کارامل و عصاره مالت است که خبری از اسیدهای چرب ترانس در آن موجود نیست.

کورن فلکس رژیمی ماماتین

کورن فلکس ماماتین یک محصول رژیمی و بدون قند است که با ۳۷۲ کیلو کالری ارائه می‌شود. ترکیبات موجود در این محصول شامل آرد گندم، آرد برنج، عصاره مالت، آرد جوانه گندم، سبوس، گندم، شکر و نمک می‌باشد که قیمت آن نسبت به دیگر محصولات بسیار مناسب است.

اگر احساس می‌کنید انرژی کافی برای انجام برنامه‌های بدنسازی را ندارید، حتما از کورن فلکس مخصوص بدنسازی قبل از انجام تمرین بهره‌مند شوید. برخی کورن فلکس‌ها به خاطر وجود پروتئین و کربوهیدرات‌های مفید به عنوان یک وعده غذایی مفید مخصوص بدنسازها شناخته می‌شود. غلات حجیم شده به همراه تکه‌های میوه و مغزهای مفید یک محصول خوشمزه و مفید را تشکیل می‌دهند که انرژی لازم برای انجام فعالیت‌های روزانه را به بدن می‌رسانند.

کورن فلکس رژیمی ماماتین

 

کورن فلکس برای چاقی

کورن فلکس برای کسانی که احساس لاغری می‌کنند و تمایل زیادی به خوردن صبحانه نشان نمی‌دهند بسیار مفید است. البته باید به ترکیبات موجود در این ماده غذایی دقت داشته باشید. همچنین برخی کورن فلکس‌ها از مقدار فیبر بالایی برخوردار هستند که بعد از میل کردنشان بلافاصله احساس گرسنگی زیادی خواهید کرد. این موضوع باعث می‌شود تعداد وعده‌های غذاییتان در طول روز افزایش پیدا می‌کند؛ در حالی که هنوز وقت ناهار نرسیده است احساس گرسنگی بهتان دست دهد و مجبور شوید یک میان وعده میل کنید.

آیا  کورن فلکس خاصیت غذایی دارد ؟

خاصیت غذایی بالایی که کورن فلکس دارد باعث شده تا مصرف آن به همراه شیر بتواند سلامتی شما را تضمین کند.این محصول از پوسته ذرت تهیه شده است تمام خواص آن را دارا می‌باشد. کورن فلکس غنی از املاح معدنی و ویتامین است و ارزش غذایی بالایی دارد به همین دلیل مصرف آن برای کودکان توصیه می شود. بافت این محصول کاملا ترد و نرم است به همین دلیل زمانی که درون شیر ریخته می شود به راحتی می توان آن را مصرف کرد.  خاصیت غذایی کورن فلکس به دلیل داشتن ویتامین های (A ، B ، C ، D و E) بیشتر شده است. این محصول غنی از تیامین است که بدن به آن نیاز دارد‌. آهن موجود در کورن فلکس برای درمان کم خونی مفید می باشد. مصرف آن در وعده صبحانه می تواند انرژی روزانه را تامین سازد. این محصول غنی از فیبر است که می تواند به تقویت سیستم گوارش هم کمک زیادی کند. ویتامین های گروه Bدر کورن فلکس یافت می شود که در افزایش اشتها و تقویت بدن نقش موثری دارد. زمانی که این محصول مقوی را مصرف می کنید تا چند ساعت گرسنه نمی شوید. اگر به دنبال یک خوراکی مقوی و غنی هستید این محصول میتواند بهترین گزینه برای شما باشد.

کورن فلکس رژیمی چند کالری دارد؟

کالری انواع کورن فلکس‌ها متفاوت است و براساس مواد اولیه موجود در آن مشخص می‌شود. برخی کورن فلکس‌ها به خاطر کم کالری بودن و حجم زیادی که دارند باعث احساس سیری می‌شوند. اما برخی دیگر به خاطر وجود انواع پروتئین‌ها و مواد مغزی پرکالری هستند و مصرف بیش از حدشان باعث چاقی می‌شود. اما به طور کلی، این محصول غذایی با داشتن کالری نسبتاً پایین به‌عنوان یکی از سالم ترین و مفیدترین وعده‌های غذایی شناخته شده است.

خیلی‌ها بابت جایگزین کردن کورن فلکس به جای وعده صبحانه سوال می‌کنند. به توصیه پزشکان مصرف این ماده غذایی تنها برای هر چند وقت روز یکبار مناسب است. چرا که مصرف دائم و جایگزین کردن آن با عده صبحانه ممکن است باعث کمبود برخی مواد مغذی شود.

کورن فلکس رژیمی چند کالری دارد؟

کورن فلکس را از کجا بخریم؟

کورن فلکس رژیمی را از کجا تهیه کنیم بهتر است؟ امروزه فروشگاه‌های مختلفی در ارائه این ماده غذایی فعالیت می‌کنند. اما کدام یک محصول با کیفیت در دست شما قرار دهند مسئله بسیار مهمی است. اولین نکته‌ای که باید در انتخاب فروش در نظر بگیرید، رضایت مخاطبان است. هرچقدر رضایت خریداران این محصول بیشتر باشد ،مطمئنا اطمینان شما برای خرید بیشتر خواهد شد. همچنین یکی دیگر از ویژگی‌های مهم ضمانت محصولات است تا شما بتوانید در صورت عدم رضایت یا مشاهده بی‌کیفیت بودن محصول درخواست خود را به فروشگاه مورد نظر اعلام کنید.