اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
asokalashop.dev@gmail.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

بهترین کرم ضد لک ایرانی و خارجی

بهترین کرم ضد لک ایرانی و خارجی کدام است؟ برای خرید کرم ضد لک باید با بهترین برندها آشنا شوید. برندهایی که از همه لحاظ برتری دارند و رضایت اکثر استفاده‌کنندگان مثبت است. ایجاد لک و تغییر پوست صورت بر اثر عوامل مختلفی رخ می دهد؛ عواملی مانند بارداری، قرار گرفتن زیر نور خورشید، افزایش سن و مصرف برخی داروها و غیره. از طرفی هم برندهای مختلفی در تلاش هستند تا با ارائه محصولات بسیار ایده‌آل به رفع این لکه‌ها و جلوگیری از بروز آنها به صورت ناخواسته و اکتسابی بپردازند. اگر شما هم از وجود لکه‌های پوستی ناراضی هستید و دوست دارید پوست صورتتان همچون آینه صاف و درخشان شود، در این مطلب همراه ما باشید.

عوامل ایجاد لک صورت

برای انتخاب بهترین کرم ضد لک ایرانی و خارجی ابتدا باید به دنبال عوامل ایجاد لک صورت خود بگردید. لک‌ها بر اثر عوامل مستقیم یا در طولانی مدت رخ می‌دهند که با استفاده از کرم‌های ضد لک در دوره درمانی مشخص به پوستی درخشان و صاف تبدیل می‌شود. این نتیجه هم تنها با اکسیژن رسانی کامل به پوست اتفاق می‌افتد. اما قبل از خرید بهتر است با انواع کرم‌های ضد لک آشنا شوید و فرمولاسیون آنها را با دقت بررسی کنید. مثلا برخی کرم‌های ضد لک آنقدر قوی هستند که حتی لکه های  ماندگار حاصل از تابش آفتاب و افزایش سن را به راحتی درمان می‌کنند.  حال عوامل مختلفی که باعث بروز لکه‌های پوستی می‌شود، شامل موارد زیر است: 
  • جای جوش 
  • نورخورشید 
  • بارداری 
  • تغذیه نادرست و سوء تغذیه 
  • اختلالات ژنتیکی و هورمونی 
  • مصرف بیش از حد برخی داروها 
  • اختلال سیستم ایمنی بدن 
  • عفونت‌های موضعی 
  • استفاده از مواد آرایشی نامرغوب

دستکاری کردن جوش صورت، سهل‌انگاری خیلی‌ها 

دستکاری کردن جوش یکی از دلایلی است که باعث می‌شود شما به دنبال بهترین کرم ضد لک ایرانی و خارجی باشید. این عادت بد در میان خیلی‌ها رواج دارد که به محض مشاهده هر گونه جوش ریز و درشت به صورت ناخواسته با آن درگیر می‌شوند و سعی دارند التهاب داخل جوش را به هر نحوی خالی کنند. اما باید بدانند که نه تنها این کار درست نیست، بلکه باعث متورم و بزرگ‌تر شدن ظاهر جوش و در آخر ماندن جای جوش می‌شود.  پس به جای این کار باید به دنبال راه حل باشید و عوامل ایجاد جوش‌های صورت خود را بیابید.

استفاده نکردن از ضدآفتاب؛ بزرگ‌ترین عامل خطرساز 

همه ما آگاه هستیم که قرار گرفتن در مقابل نور خورشید بدون هیچ پوششی سلامتی پوست را بسیار تهدید می‌کند. اما باز هم خیلی‌ها نسبت به این موضوع کم توجه هستند و بدون استفاده از ضدآفتاب در مقابل نور خورشید قرار می‌گیرند. استفاده از ضد آفتاب علاوه‌بر پیشگیری سوختگی پوست و بروز عوامل پیری از سرطان پوست به خوبی جلوگیری می‌کند. حال قدم اول شما برای پیشگیری از بروز لکه‌های حاصل از نور خورشید تهیه یک کرم ضد آفتاب مناسب است.  در کنار آن باید نحوه استفاده درست از کرم ضدآفتاب را بدانید تا به صورت دقیق از اثرات نور خورشید روی پوست صورت و ایجاد لکه جلوگیری کنید. خوب دقت کنید که کرم ضد آفتاب‌تان در برابر اشعه‌های مضر خورشید از پوست شما به خوبی محافظت می‌کند و به عنوان یک محصول با کیفیت شناخته شده باشد.

در استفاده از بهترین ضد لک به چه نکاتی باید توجه کرد؟

برای مشاهده بهترین نتیجه هنگام استفاده از کرم ضد لک لازم است چند نکته گفته شده در موارد زیر را رعایت کنید:
  • سعی کنید در طول مدت درمان در معرض تابش نور خورشید قرار نگیرید.
  • تهیه کرم ضد آفتاب مخصوص دوران درمانی با کرم ضد لک بسیار اهمیت دارد. شما باید برای این دوران از ضدآفتابی که دارای زینک اکساید بیشتر و پارابن کمتری است، استفاده کنید.
  • برای مشاهده نتیجه هنگام استفاده از کرم ضد لک باید صبور باشید. چرا که این گونه کرم‌ها در طولانی مدت تاثیرگذاری بهتری خواهند داشت.
  • بهترین زمان برای استفاده از کرم ضدلک خواب شبانه است. چرا که هنگام استفاده نباید در برابر نور خورشید قرار بگیرید. حتی نور لامپ هم برای تاثیرگذاری کرم ضدلک مشکل‌ساز است.

آیا بهترین کرم ضد لک صورت ایرانی و خارجی روی لک تاثیر دارند؟

مطمئناً با تهیه بهترین کرم ضد لک صورت ایرانی و خارجی شما نتیجه بهتری را مشاهده خواهید کرد. اما امروزه با وجود برندهای مختلف انتخاب از میان آنها کمی سخت به نظر می‌رسد و از آنجا که پوست صورت نسبت به دیگر نواحی حساس‌تر است، باید هنگام تهیه محصولات مراقبتی مخصوص به آن نهایت دقت را داشته باشید و اول از همه نوع پوست خود را بشناسید. نکته دیگری که هنگام خرید کرم ضد لک صورت وجود دارد، عدم تهیه محصولات بی‌کیفیت و ارزان قیمت است. برای برطرف کردن مشکل لک‌های صورت هرگز سلامتی پوست خود را فدای قیمت ارزان نکنید.

بهترین کرم ضد لک صورت ایرانی و خارجی

بهترین کرم ضد لک صورت ایرانی و خارجی حال اگر انتخاب از میان برندهای مختلف برایتان کمی سخت به نظر می‌رسد، اصلاً نگران نباشید. ما در ادامه تمام تلاش خود را برای معرفی بهترین کرم‌های ضد لک صورت به کار گرفته‌ایم تا شما با خیال راحت محصول مورد نیاز خود را از میان این برندها انتخاب کنید. بدون این که نگرانی بابت عوارض و بی‌کیفیتی هر یک از محصولات نام برده شده نداشته باشید. >> کرم ضد لک وروشن کننده سینره خوب توجه کنید که کیفیت تمام برندها ثابت شده است و با ویژگی‌های متمایز نسبت به دیگر برندها انتخاب شده‌اند:

1.کرم ضد لک الارو، چند منظوره مفید

کرم ضد لک الارو یکی از بهترین کرم‌های ضد لک موجود در بازار است که در عین محو کردن لکه‌ها و یک دست نمودن رنگ پوست از ایجاد لکه دوباره روی پوست به خوبی جلوگیری می‌کند. علاوه بر ویژگی ضد لک بودن، یک کرم ضدآفتاب هم محسوب می‌شود که با فرمولاسیون پیشرفته خود از دو فیلتر پیشرفته UVB و UVA برخوردار است. همچنین با داشتن تیتانیوم دی اکسید به خوبی از پوست در برابر تابش فرابنفش محافظت می‌کند. >> کرم ویتامین سی الارو همچنین کرم ضد لک الارو از تجمع پیگمنت‌ها و از ایجاد انواع کک و مک‌های حاصل از نور خورشید، جوش و لکه‌های افزایش سن و بارداری به خوبی پیشگیری می‌کند و با خاصیت ضد التهاب قوی پوست را از هرگونه قرمزی و حساسیت در امان نگه می‌دارد.

2. کرم ضد لک پریم همراه با ترکیبات فوق‌العاده

کرم ضد لک و روشن کننده پریم با ترکیبات فوق‌العاده از بروز لک‌های پوستی جلوگیری کرده و به درخشندگی و رفع لکه‌های ایجاد شده می پردازد. با این محصول می توانید شاهد پوست روشن شفاف و یکدست باشید و با ترکیبات مغذی و ویتامین‌های بکار رفته در آن به تقویت ساختار پوست و رفع چین و چروک‌های سطحی آن  بپردازید. دیگر ویژگی‌های این کرم شامل آبرسانی عمیق، بازسازی، تحریک تولید کلاژن، افزایش مقاومت پوست در برابر عوامل محیطی و کاهش درد و التهاب حاصل از سوختگی و محافظت پوست در برابر اشعه های مضر می‌باشد>> سرم روشن کننده پریم 

3. کرم ضد لک درمالیفت، حذف لک‌های سمج

کرم ضد لک درمالیفت یکی از گزینه‌های مناسب برای خرید بهترین کرم ضد لک ایرانی و خارجی می‌باشد. این محصول به عنوان یک روشن‌کننده قوی پوست شناخته شده است و به خوبی به رفع تیرگی‌های پوست حاصل از نور خورشید و عوامل هورمونی، دوره بارداری و مصرف دارو می پردازد. همچنین این محصول به خوبی توانسته لک‌های مقاوم و سمج باقیمانده از دیگر روش‌های درمانی را برطرف کند و به عنوان یک محصول بسیار قوی با فرمولاسیونی مهیج به حفظ شادابی و نشاط پوست بپردازد.

4. هیدروکینون؛ پرطرفدارترین کرم ضدلک

کرم ضد لک هیدروکینون از زمان حضور خود به عنوان یکی از پرفروش‌ترین و معروف‌ترین کرم های ضد لک در سراسر دنیا شناخته شده است. این محصول برای رفع لک‌های تیره و بزرگ و لکه‌های مقاوم بسیار مناسب است و تنها کرمی است که می‌تواند روی تمام لکه‌های پوستی اثرگذار باشد و خیلی سریع آنها را درمان کند. اما برای استفاده بهتر است تحت نظر یک متخصص پوست باشید تا در یک دوره مشخص و تحت شرایط خاص بدون هیچ عوارض جانبی از آن بهره‌مند شوید.

5. کرم ضد لک لورال، شفاف‌کننده پوست کدر شما

کرم ضد لک لورال با فرمولاسیون بسیار پیشرفته به مسدود کردن ملانین پوست و رفع لکه‌های پوستی می‌پردازد و در آخر یک پوست کاملاً شفاف و روشن به شما هدیه می دهد. این محصول با آخرین تکنولوژی ساخته شده و می‌تواند حدود ۵۰ درصد ترشح ملانین پوست را کاهش دهد و لکه‌های پوستی را کاملا از بین ببرد. همچنین از ایجاد مجدد آنها به خود جلوگیری می‌کند.  ساختار کرم لورال به گونه ای طراحی شده که روی پوست اصلا احساس سنگینی ندارد و هنگام استفاده از در طول شب از رطوبت پوست را به خوبی حفظ می‌کند و مانع خشک شدن آن می‌شود. برای استفاده تنها لازم است در ساعات شب مقداری از آن را روی پوست قرار و سپس صورت خود را ماساژ دهید تا کرم توسط پوست کاملاً جذب شود.

6. کرم ضدلک نوروا همراه با خاصیت لایه‌برداری

کرم ضد لک نوروا با خاصیت لایه برداری به حذف سلول‌های دارای رنگدانه اضافی می‌پردازد و از نفوذ بیش از حد گلابریدین پوست جلوگیری می‌کند. این محصول همچنین با داشتن ویتامین c تاثیرگذاری خود را در حذف لکه‌های پوست بالا می‌برد و در تسریع روند ترمیم و بهبود جای زخم و لکه‌ها بسیار تاثیرگذار است. به کار رفتن عصاره یا اسانس شیرین‌بیان در ترکیب کرم ضد لک نوروا به شفاف شدن و حفظ رطوبت پوست بسیار کمک می‌کند.  شما بعد از استفاده شاهد پوست درخشان و سالم خود باشید.

7. کرم ضد لک بایودرما

کرم ضد لک بیودرما یک مرطوب‌کننده و روشن‌کننده عالی است که به خوبی عوامل ایجادکننده لکه‌های پوستی را  از بین می‌برد. این محصول با داشتن عصاره ریشه شیرین بیان و عصاره گل آندروگرافیس پانیکولاتا لیف به خوبی سبب روشن شدن پوست می‌شود و با خاصیت ضدآفتاب خود از ایجاد لکه‌های تیره بر اثر تابش نور خورشید جلوگیری می‌کند. نتیجه گیری حال امیدواریم بعد از آشنایی‌تان با برندهای معرفی شده برای خرید بهترین کرم ضد لک ایرانی و خارجی راحت‌تر تصمیم بگیرید. اما فراموش نکنید درمان لکه‌های صورت نیاز به یک دوره طولانی مدت و تدریجی دارد و هر چقدر لک‌های تیره‌تر و بیشتر باشند، این دوره بیشتر طول می‌کشد. اگر هم تجربه استفاده از کرم ضد لک را دارید، حتما در قسمت پیشنهادات با ما به اشتراک بگذارید.