اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
asokalashop.dev@gmail.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

بهترین گزینه ها در انتخاب عطر عروس 

در این مقاله قصد داریم تا شما را با مواردی در انتخاب عطر عروس آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید تا نکات انتخاب عطر عروس را بدانید.

برای مهم ترین شب زندگی مان چه عطری انتخاب کنیم؟

مراسم عروسی برای اغلب دختران، مراسمی باشکوه است. از نظر دخترانی که منتظر برگزاری مراسمشان هستند، در شب عروسی، عروس باید گل سرسبد مجلس باشد و مانند یک الماس بدرخشد. عروس خانم‌ها معمولا دوست دارند، که مراسمی باشکوه و به یاد ماندنی داشته باشند، آن قدر که تا روزها و سال‌ها بعد از مراسم،‌ خاطره آن شب را به خوبی و خوشی در ذهن خود ثبت کنند.از جمله تدارکاتی که عروس‌ها شخصا به دنبال آن هستند و حساسیت زیادی برایش خرج می‌دهند، می‌توان به لباس عروس، کفش و کیف، اکسسوری، آرایشگاه، مدل مو و.. اشاره کرد.

در این بین،‌ بسیاری از عروس خانم‌های باسلیقه به دنبال عطری مناسب برای شب عروسی خود نیز هستند.انتخاب عطر برای عروس یکی از حساس‌ترین و سخت‌ترین قسمت‌های آماده شدنِ برای مراسم عروسی‌اش میباشد. اغلب عروس ها، به دنبال عطری هستند، که امضای حضورشان را در این روز زیبا، در ذهن تمام مهمانان مراسم پررنگ جلوه دهند، عطری که رایحه آن تا سالیان سال در ذهن همه مهمانان مراسم و خودشان ثبت شود و با استشمام دوباره آن به همان شب مراسم عروسی و خاطرات لحظه به لحظه‌اش بازگردند.

عطر مخصوص عروسی را کدام قسمت اسپری کنیم تا ماندگاری ان بیشتر شود؟

بهتر است برای ماندگاری بیشتر عطر ان را روی نواحی از بدنتان که نبض دارند اسپری کنید. مثل مچ دست،ارنج،رگ گردن،پشت زانو و..آن هم نه از فاصله خیلی نزدیک. عطری که از فاصله نزدیک اسپری شود روی یک نقطه جمع می‌شود و احتمال اینکه بوی آن به تلخی بزند، زیاد می‌شود. دستتان را در فاصله 10 تا 15 سانتی‌متری این نقاط نبض‌دار بگیرید و به آرامی عطر را اسپری کنید.

یادتان باشد که عطر را پیش از پوشیدن لباس به خود بزنید. اگر چه ممکن است قسمت‌های اصلی که یادآور شدیم با لباس پوشیده شود اما هنگامی که عطر را مستقیما روی پوست خود بزنید، عطر ماندگاری بیشتری نسبت به زمانی که روی لباس خود بزنید خواهد داشت چون بیشتر عطرها برایبه‌ کار بردن روی پوست طراحی شده‌اند و نکته مهم این است که نوع پوست روی رایحه منعکس شده از عطر تاثیر دارد.

 

عطر عروس

در انتخاب عطر برای عروس چه نکاتی باید رعایت شود؟

خرید بهترین عطر برای عروس، بیشتر شبیه به حل کردن یک مسئله‌ ریاضی است. در نگاه اول انجام این کار خیلی سخت به نظر می‌رسد، اما اگر فرمول و اصول انتخاب بهترین عطر را بدانید، به راحتی می‌توانید عطر مناسب را انتخاب و خریداری کنید.

۱. فصل عروسی را در نظر بگیرید

یکی از مهم ترین فاکتور ها در انتخاب عطر عروس، فصلی است که در ان قصد دارید تا پیوند تان را رسمی کنید. به این نکته مهم باید توجه داشت که مراسم عروسی در فصلی از سال برگزار میشود، فصل گرم سال است یا سرد؟اگر مراسم در تابستان و فصل گرم سال بود، باید از عطرهای خنک و سرد استفاده کرد. اما در صورتی که برگزاری جشن عروسی در فصل سرد یا زمستان باشد، خریدن عطرهای شیرین و گرم انتخاب مناسبی برای عروس خانم‌ها خواهد بود.

۲. به محل برگزاری و تم عروسی دقت کنید

اگر جشن عروسی شما در یک شهر ساحلی برگزار می‌شود، عطر مخصوص عروس و داماد شما باید بویی از تازگی و تمیزی داشته باشد، یا اگر برای تزئینات و گل آرایی از گل‌های رز استفاده کرده‌اید، بهتر است عطر شما دارای نت‌هایی شیرین و رایحه‌ ای خوش طعم باشد. همچنین عطرهایی که رایحه آن‌ها از چوب صندل، سدر،توت یا انجیر سیاه تشکیل شده است، برای جشن‌هایی که در باغ تالارهای بزرگ برگزار می‌شوند، بسیار مناسب است.

در نهایت برای عروسی‌های خیلی خصوصی و با تعداد مهمان‌های کم، عطری را انتخاب کنید که رایحه‌ای سبک، نرم، شیرین و شیک داشته باشد. زیرا چنین عطری، درست همان رایحه‌ای را دارد، که با ظرافت یک مهمانی ساده و دوستانه هماهنگ است.

۳. از عطر همیشگی خود استفاده نکنید

زمانی که به طور مداوم از عطری خاص استفاده می‌کنید، آن رایحه تبدیل به امضای شخصی شما می‌شود. فراموش نکنید که ممکن است رایحه همیشگی شما، ماندگاری لازم را برای ساعت‌های طولانی نداشته باشد.بنابراین باید عطر جدیدی را انتخاب کنید که در طول روز، شما را کلافه نکند، باعث ایجاد سردرد برای شما نشود آنقدری هم قوی نباشد، که باعث آزار و اذیت مهمان‌ها شود.

۴. از عطرهایی که نسبت روغنشان بیشتر است، استفاده کنید

اول آن که عطرهای روغنی‌تر ماندگاری بالاتری دارند و در شبی مانند شب عروسی، که شما فرصت تجدید عطر خود را ندارید، بهتر است از عطری استفاده کنید که مدت طولانی‌تری روی بدنتان باقی می‌ماند و رایحه آن ماندگارتر است.

دلیل دوم این است، که ادوپرفیوم‌ ها چون چرب‌تر از ادوتویلت‌ها و ادکلن‌ معمولی هستند، در هنگام حرکت کردن، خاصیت پخش کنندگی بیشتری دارند و اینیعنی عطر شما در زمانی رقص و عبورتان از کنار مهمان‌ها، رایحه بیشتری منتشر خواهد کرد و پخش بوی آن بیشتر خواهد بود.

۵. از حساسیت‌های خود نسبت به رایحه‌ها غافل نشوید

بسیاری از افراد نسبت به بعضی از رایحه‌ها حساسیت دارند. به طور مثال ممکن است باعث خواب آلودگی، سردرد، حالت تهوع، عطسه و سرفه در افراد بشود.پس در هنگام خرید و انتخاب عطر برای شب عروسی خودتان، حتما عطر را از قبل تست کنید و درباره داشتن یا نداشتن هر گونه حساسیت نسبت به رایحه آن، مطمئن شوید.

معرفی 4 تا از بهترین عطر ها مخصوص شب عروسی 

ادوتویلت میس دیور بلومینگ بوکت Miss Dior Blooming Bouquet

در سال ۲۰۱۴، برند فرانسوی دیور (Dior) عطر زنانه‌ی جدیدش را  به نام میس دیور بلومینگ بوکی (Miss Dior Blooming Bouquet) معرفی کرد. این عطر حال‌ و هوای روزهای نخستین بهار را برای شما تداعی می‌کند. چرا که دارای رایحه ای ملایم و شیرین است. بطری Miss Dior در حجم ۱۰۰ میلی لیتر بسیار جالب و شیک به نظر می‌رسد. روی بطری درست در قلب آن، می‌توانید در یک پلاک مستطیلی نقره‌ای، نام Miss Dior را با خطی زیبا مشاهده کنید. روبان نقره‌ای که به شکل یک پاپیون دور گردن بطری بسته‌ شده، زیبایی آن را دوچندان می‌کند. در بطری هم با طراحی و شکل هندسی‌اش، جلوه‌ی ویژه‌ای به ترکیب کلی این شیشه بخشیده است.

مایع صورتی‌رنگ درون بطری از روی شیشه‌ی شفاف آن به‌ خوبی دیده می‌شود. وقتی این عطر را روی پوست و محل نبض یا لباستان اسپری می‌کنید، به‌ سرعت متوجه بوی پرتقال ماندارین سیسیلی می‌شوید. این ترکیب مرکباتی، حال‌ و هوای حضور در باغ‌های پرتقال اروپا را برای شما تداعی می‌کند. پس از مدتی، نت‌های میانی با وجود هلو، زردآلو، گل رز و گل صدتومانی جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. این ترکیب میوه‌ای و شیرین، شادی و نشاط را برای شما و اطرافیانتان به ارمغان می‌آورد. با گذشت زمان، متوجه حضور نت‌های پایانی خواهید شد. نت پایانی عطر ادکلن دیور از مشک سفید تشکیل شده است. مشک با بوی شیرینش، حس اعتماد به‌ نفس شما را بالا می‌برد. این عطر برای روزهای بهاری و تابستانی بسیار مناسب خواهد بود.

عطر عروس

عطر My Burberry Blush

مای باربری بلاش ساخته شده توسط کشور انگلستان در سال ۲۰۱۷،عطری است در حجم ۹۰ میلی لیتر و دارای رایحه ای خنک و شیرین از ترکیب میوه انار و سیب و همراهی رایحه ضعیفی از گل رز است. رایحه ی این عطر کمی شبیه به عطر ادکلن ریو کالکش نیز میباشد. که ترکیبی دوست داشتنی را با کمک هم بوجود می آورند. با گذر زمان و با اضافه شدن رایحه گلهایی دیگری به عطر، حس گلی به طبع قویتر میشود که این تغییر رایحه را زنانه تر و دلپذیرتر میکند. در این میان حضور رایحه ملایمی از چوبها باعث میشوند تا عطر طبیعی تر و کمی جدی تر جلوه نماید. مای باربری بلاش پخش بو و ماندگاری مناسبی دارد و انتخاب شایسته ای جهت مصرف روزانه در فصلهای بهار و تابستان میباشد.

عطر Bright Crystal Absolu محصولی از ورساچ Versace

عطری است ملایم و شیرین. این عطر در حجم ۹۰ میلی لیتر در سال ۲۰۱۳ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن ورساچه برایت کریستال ابسولو Versace Bright Crystal Absolu،از نظر رایحه بسیار شبیه به خواهر بزرگتر خود برایت کریستال می باشد. با این تفاوت که پخش و ماندگاری عطر افزایش یافته است. عطری است شاداب، مرکباتی، شیرین و میوه ای که رایحه مطبوع و دلپذیری از گلها را نیز به همراه دارد.رایحه ابتدایی عطر با بوی ترش و شاداب لیمو به همراه رایحه میوه ای انار آغاز می شود که رایحه بسیار شفافی از گلهای صدتومانی و نیلوفر همراهی شان می کنند. با گذر زمان عطر شیرین تر شده و با اضافه شدن نعنای هندی حس فلفلی ملایمی پیدا می کند. رایحه میانی و پایانی عطر رایحه ای شاداب، شیرین و میوه ای است که حسی گلدار و کمی فلفلی دارد.

عطر Marc Jacobs Daisy

عطر ادکلن جاکوبز دیسی زنانه Marc Jacobs Daisy عطری است خنک و شیرین. این عطر در سال ۲۰۰۷ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.محصولی کاملا  فریبنده، محرک، تازه و سمبلی از یک بانوی خیره کننده و جذابی است که در عین حال برای سادگی و ساده بودن خود تلاش می کند. بطری این عطر به شکل ویژه‌ و منحصر به‌ فردی طراحی شده است. روی در بطری گل‌های سفید رنگ زیبایی کار شده است. مایع طلایی‌ رنگ درون بطری از روی شیشه‌ی شفاف آن به‌خوبی دیده می‌شود. روی بطری نام DAISY و در پایین آن نام MARC JACOBS با رنگ مشکی چاپ شده است. وقتی این عطر را روی پوست و محل نبضتان اسپری کنید، به‌ سرعت بوی برگ بنفشه، گریپ‌فروت خونی و توت‌فرنگی را احساس خواهید کرد. این ترکیب شیرین، طراوت و شادابی را به شما هدیه می‌کند. در ادامه و پس از مدتی متوجه تغییر مسیر نت‌های آغازی به‌ سوی نت‌های میانی خواهید شد. این نت‌ها از ترکیب گل گاردنیا،یاسمین و بنفشه تشکیل‌شده‌اند. این ترکیب گلی و سه‌گانه، حس حضور در باغ‌های گل را در شما ایجاد می‌کند. پس از مدت طولانی نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را می‌گیرند. این نت‌ها از ترکیب مشک، چوب و وانیل تشکیل می‌شوند. و مناسب استفاده در فصل گرم سال است.