اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

آیا میدانید فیکساتور چیست؟ | کاربرد آن

فیکساتور یا تثبیت کننده آرایش چیست و چه کاربردی دارد؟

فیکساتور تثبیت کننده آرایش ابزار و لوازم آرایش کابردی است که در ماندگاری آرایش در طول روز و شب، پوشاندن عیوب صورت، ثابت و بدون تغییر نگه داشتن آرایش و مانع از آب شدن، چرب شدن و خراب شدن پوست و آرایشتان استفاده میشود. فیکساتورها تثبیت کننده آرایش به صورت لایه آخر روی پوست قرار میگیرد و رنگ ماتی به پوست میدهد و پس از استفاده از آن از ریزش آرایش و تجدید دوباره آن در امان خواهید بود.

یکی از کاربردهای فیکساتور تثبیت کننده آرایش این است که شما میتوانید هنگام استفاده از لوازم آرایش مانند سایه و رژلب آنها را هم زمان فیکس کنید و برای اینکه انتخاب صحیحی در نوع فیکساتور داشته باشید اول از همه باید رنگ و نوع پوستتان و بعد به شرایط جوی جایی که زندگی میکنید، گرما ،سرما، رطوبت و... دقت کنید اگر در محیطی خشک زندگی میکنید باید از فیکساتور مرطوب استفاده کنید و اگر در محیطی آفتابی زندگی می کنید باید از فیکساتورهای که دارای ضد آفتاب می باشند استفاده کنید.

  • اگر پوستتان چرب است باید از فیکساتور بدون روغن استفاده کنید تا باعث جوش های ریز در صورت شما نشود و در قسمتهایی مانند چانه، پیشانی و بینی که چرب تر است از فیکساتور بیشتری استفاده کنید.
  • اگر پوستتان خشک است از فیسکاتور حاوی آبرسان و مرطوب کننده استفاده کنید زیرا به سلامت پوست شما بیشتر کمک می کند.

انواع فیکساتور صورت

فیکساتورها معمولا به دو شکل اسپری یا پودری هستند. این محصولات یا به صورت بی رنگ یا با رنگدانه های متفاوتی مثل نخودی، بژ و هلویی وجود دارند.

فیکساتور پودری

فیکساتور پودری به دلیل بافت سبکی که دارد می توانید از آن برای میکاپ روزانه خود هم استفاده کنید. این نوع فیکساتور بهترین گزینه برای از بین بردن برق غیر طبیعی کرم پودر بوده و علاوه بر حفظ رطوبت پوست به راحتی روی پوست صورت مینشیند و تغییری در رنگ آرایش شما به وجود نمی آورد. فیکساتور پودری نیاز به مهارت بیشتری دارد و معمولا حرفه ای ها از آن استفاده می کنند البته نگران نباشید شما هم با چند بار استفاده خیلی زود حرفه ایی میشوید. خرید پودر بیک اسنس

شیوه استفاده از پودر فیکس

برای استفاده از فیکساتور پودری براش خود را به پودر آغشته کنید و لایه نازکی از آن را به طور ضربه ای روی صورت بزنید. سپس اجازه بدهید پودر فیکس کننده را حدود 3 الی 10 دقیقه روی پوست صورت بماند و سپس آن را با استفاده از براش کابوکی به خوبی محو کنید.

اسپری فیکساتور

اسپری فیکساتور با ساختار محلول مانندی که دارد قدرت بیشتری در حفظ طولانی مدت آرایش داشته و از این رو بیشتر برای مجالس و مهمانی ها کاربرد دارد و انتخاب مناسبی برای انواع پوست ها میباشد. اسپری فیکساتور بخاطر سهولت در استفاده بسیار محبوب است و جزو پر فروش ترین فیکساتورهاست.

شیوه استفاده از اسپری فیکساتور 

کافیست بعد از اتمام آرایش اسپری فیکساتور را تکان دهید تا کامل مواد آن با هم مخلوط شود سپس در فاصله مناسب از صورت نگه دارید و روی تمام صورت خود اسپری کنید هنگام استفاده از این اسپری چشمانتان را ببندید و برای جذب آن نیازی به ماساژ دادن آن نیست اجازه دهید خودش جذب و خشک شود.

تفاوت پرایمر و فیکساتور چیست؟

برای اینکه آرایش صورت یکدست و صاف داشته باشید استفاده از یک پرایمر الزامی است در واقع پرایمر پایه اساسی برای زیر سازی و آرایش صورت است که باعث ماندگاری بیشتر آرایش میشود و به صورت کرم و ژل هستند. از پودر فیکساتور یا فیکس در انتهای آرایش برای فیکس کردن، ماندگاری بیشتر و عدم براق شدن آرایش استفاده میشود و به شکل آب، گاز یا پودر موجود است. به طور کلی از پرایمر هنگام شروع آرایش و از پودر فیکس در انتهای آرایش استفاده میشود.

بهترین برندهای فیکساتور 

فیکساتور فلورمار 

فیکساتور فلورمار، یک فیکساتور برند ایرانی است که از ریزش پوست و تعریق جلوگیری میکند و دارای عصاره طبیعی خیار می باشد که به حفظ درصد رطوبت پوست شما نیز کمک می کند. فیکساتور برند فلورمار به هیچ وجه ایجاد چسبندگی روی پوست نمی کند و با آبرسانی که در پوست انجام میدهد احساس راحتی و ظاهری سالم را در چهره شما به وجود می آورد. این محصول حاوی روغن فندق ماکادامیا، روغن هوهوبه میباشد، که موجب تقویت و مرطوب شدن سریع پوست میشود. همچنین فیکساتور برند فلورمار دارای ویتامین های امگا6، امگا7، امگا9 و ویتامین های ای، ایی، اف میباشد که علاوه بر شادابی پوست از اشعه های یووی در برابر پوست شما محافظت می کند. خرید فیکساتور فلورمار

فیکساتور گلدن رز

گلدن رز یک برند ترکیه ای میباشد که محصولات آرایشی با کیفیتی تولید می کند. محصولات این شرکت از قیمت مناسبی برخوردار است که یکی از محصولات آن فیکساتور صورت است. فیکساتور برند گلدن رز باعث تیرگی پوست نمیشود از ماسیدگی و چسبندگی پوست جلوگیری می کند و با بافت نرم و مخملی که دارد روی پوست با ماندگاری بالایی باقی می ماند. استفاده از فیکساتور برند گلدن رز اصلا باعث خشک شدن پوست و ایجاد ترک در آرایش صورت شما نمیشود و با دارا بودن روغن گل کاملیای ژاپنی، ویتامین ای، پانتنول و شکر آب رسان باعث افزایش رطوبت پوست و آبرسانی به آن میشود. این محصول به دلیل نداشتن الکل و پارابن مناسب انواع پوست ها، مخصوصا پوست های حساس میباشد.

پیشنهاد ویژه آسوکالا>>>>> خرید اسپری فیکس گلدن رز تا 50% تخفیف

فیکساتور رولوشن

فیکساتور برند رولوشن کاملا گیاهی است و روی هیچ حیوانی تست نشده است و در هر شرایطی هنگام گرما، رطوبت، باد، سرما، مهمانی و ورزش کردن از میکاپ شما محافظت می کند و ظاهر آن تغییری نمی کند. فیکساتور برند رولوشن یکی از محصولات منحصر به فرد برند رولوشن است که با فرمولاسیون سبک روی صورت قرار میگیرد و با تنظیم چربی اضافی پوست مانع افت کیفیت آرایش شما می شود و ظاهری مات و طبیعی و بدون ایجاد لک و حساسیت در چهره به وجود می آورد. فیکساتور برند رولوشن به دلیل داشتن تاییدیه متخصصان پوست و جذب سریع آن توسط پوست، میتواند برای استفاده روزانه هم مناسب باشد.