اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

ترفندهای مهم آرایش برای خانم های عینکی

نکات آرایش برای خانم های عینکی

عینکی ها هم برای زیبا شدن چشمانشان باید از رازهای آرایشی مخصوص خودشان استفاده کنند. در این مقاله ترفندهای مهم آرایش برای خانم های عینکی بیان خواهد شد. با ما همراه باشید...

عینک می‌تواند روی زیبایی صورت شما تاثیر زیادی بگذارد. یا حتی برخی از فریم‌ها به گونه‌ای هستند که زیر چشم‌های شما را فرو رفته و گود افتاده نشان می‌دهند. بنابراین یک میکاپ عالی برای خانم های عینکی دارای یک سری قوانینی است که میتواند ارایش شما را به خوبی نشان دهد. ابتدا باید حتما بررسی کنید که مدل عینکی که استفاده می کنید مناسب صورت شما میباشد یا خیر؛ زیرا اگر به این صورت نباشد روی چهره شما نمای خوبی ندارد پس علاوه بر این، شما باید ترفندهای آرایشی خاصی را به کار ببرید همانطور که میدانید آرایش چشم و ابرو خیلی مهم و اساسی می باشد و باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد. با ما همراه باشید.

استفاده از اینه بزرگنمایی

 خانم‌های عینکی، از آنجا که باید عینک شان را هنگام آرایش بردارند، ممکن است خیلی خوب نتوانند خودشان را ببیند، از این رو ناخودآگاه به آینه نزدیک‌تر می‌شوند. در این شرایط، اگر شت‌های آرایشی شما بزرگ باشد، مانع از نزدیک شدن شما به آینه خواهد شد، از این رو بهتر است که از شت‌هایی با سایز‌های مختلف، به خصوص سایز هایی که دسته کوچک تری دارند، استفاده کنید.

پرایمر

اگر می‌خواهید عینک از روی بینی تان سر نخورد، قبل از زدن کرم پودر، پرایمر بزنید. برای محکم کاری بیشتر، کمی هم پنکک به آن اضافه کنید. آنوقت دیگر مجبور نیستید که با دست عینک تان را مدام به سمت بالا هل دهید.

استفاده از کانسیلر مایع یکی از بهترین روش ها برای پوشانندگی دور چشم هاست به خصوص برای خانم های عینکی که زیبایی چشم ها را به وضوح نشان میدهد.

ریمل ضد آب

استفاده از ریمل ضد آب و یا خشک برای چشمان شما، سبب برجستگی چشمانتان شده و زیبایی شما را دو چندان می کند. شما میتوانید با استفاده از فرمژه و ریمل حجم دهنده به چشمانتان جلوه بیشتری دهید. خرید ریمل ترنیت

سایه چشم

همیشه از سایه چشم با رنگ خنثی یاستفاده کنید. اگر که از یک عینک بزرگ استفاده می کنید پس باید آرایشی تیره داشته باشید تا چشمان شما شیک و برجسته بنظر برسند. اگر از عینک کوچکتری استفاده می کنید سعی کنید از رنگ های خنثی استفاده نمایید و آن را با دقت به پشت چشم خود بکشید. سایه را به پشت چشم خود بکشید و خطوطی ایجاد کنید. از آرایش در خارج از مرزهای قاب عینک خودداری کنید. زیرا چهره ای زشت و ناسازگار به شما می دهد. خرید سایه چشم وو

خط چشم

همه می دانند که چشم ها بدون خط چشم خسته بنظر می رسند. بنابراین همیشه سعی کنید آرایش ملایمی برای چشمان خود داشته باشید و از خط چشم قهوه ای تیره به جای مشکی استفاده کنید خط چشم خود را با دقت بکشید تا از کثیفی و نا منظم شدن آن جلوگیری نمایید. اگر فریم عینک بزرگی دارید، فضا برای آرایش کردن شما زیاد است. از این رو بهتر است که روی چشم هایتان تمرکز بیشتری داشته باشید. به عنوان مثال آرایش اسموکی یکی از مدل‌هایی ست که می‌تواند بر جذابیت چشم هایتان بیافزاید.

برای این که چشم‌های شما از پشت عینک، زیباتر به نظر آید، خط چشم گربه‌ای بکشید. از خط چشم‌های باریک بپرهیزید. یک خط چشم پهن با دم کشیده برای صورت شما بسیار مناسب است.

ابروها

ابروهای خوش حالت و خوش فرم مکمل خوبی برای چشمهاست. کسانی که عینک میزنند با اصلاح درست ابروها موقعیت خوبی به چهره خود میدهند. با استفاده از مداد ابروی مناسب آرایش خوبی برای ابروهای خود فراهم کنید.

رژگونه

عینکی ها هم برای زیبا شدن چشمانشان باید از رازهای آرایشی مخصوص خودشان استفاده کنند. عینک می‌تواند روی زیبایی صورت شما تاثیر زیادی بگذارد. یا حتی برخی از فریم‌ها به گونه‌ای هستند که زیر چشم‌های شما را فرو رفته و گود افتاده نشان می‌دهند. بنابراین یک میکاپ عالی برای خانم های عینکی دارای یک سری قوانینی است که میتواند ارایش شما را به خوبی نشان دهد. ابتدا باید حتما بررسی کنید که مدل عینکی که استفاده می کنید مناسب صورت شما میباشد یا خیر؛ زیرا اگر به این صورت نباشد روی چهره شما نمای خوبی ندارد پس علاوه بر این شما باید ترفندهای آرایشی خاصی را به کار ببرید همانطور که میدانید آرایش چشم و ابرو خیلی مهم و اساسی می باشد و باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

رژلب

یکی از ترفند‌های آرایشی برای عینکی ها، رژ لب قرمز است. از آنجایی که رژ لب قرمز اولین چیزی ست که در صورت شما به چشم می‌آید، تمرکز را از روی عینک تان برداشته و بر لب هایتان می‌گذارد که به تبع بر جذاب شدن شما نیز موثر است. این ترفند برای زمان‌هایی که شما هیچ آرایشی ندارید هم مناسب است. البته ممکن است که هر رژ لبی به صورت شما نیاید، از این رو بهتر است که شماره‌های مختلف آن را امتحان و بهترین رنگ را انتخاب کنید. خرید رژلب روستیکا