اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
asokalashop.dev@gmail.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

انواع کانسیلر؛ کانسیلر جامد و مایع چیست ؟

کانسیلر بهترین دوست هر خانم و آرایشگری است. کانسیلر از پوشاندن آکنه، حلقه های تیره تا مشخص کردن ابروهای بیش از حد رشد کرده کمک بسیاری می کند.انواع مختلفی از کانسیلر در بازار موجود است. برای دستیابی به بهترین نتایج، انتخاب مناسب ضروری است،برای دانستن همه چیزهایی که باید در مورد انواع کانسیلر بدانید و اینکه کدام یک را انتخاب کنید مقاله زیر را مطالعه کنید. کانسیلر، از ابزارهای بسیار پرکاربرد در آرایش، محسوب می‌شود. شما برای خلق یک آرایش تمیز و مرتب، باید بتوانید عیوب صورت را به‌خوبی بپوشانید. اینجاست که انواع کانسیلر می‌تواند برای شما مفید واقع شوند. در واقع، کانسیلرها مکمل آرایش هستند و به‌عنوان تصحیح کننده‌های رنگی، برای زیرسازی و یک‌دست کردن پوست، قبل از انجام آرایش صورت، مورد استفاده قرار می‌گیرند. کانسیلرها برای روشن و درخشان کردن پوست، پوشاندن موقتی عیوبی مانند لکه های قهوه ای، سیاهی نواحی دور چشم، تیرگی اطراف دهان، چروک ناشی از سن، قرمزی، جای جوش و لک مورد استفاده قرار می‌گیرند. مثلاً کانسیلر جنس مایع برای پوست‌های نرمال، مختلط، چرب، حساس و مستعد آکنه، مناسب است.
اگر نمیدانید کانسیلر چیست و چه کاربردی دارد به این مقاله مراجعه کنید.
نکته مهم: برای درمان این عیوب باید به پزشک داخلی و ... مراجعه نمایید. زیرا ممکن است عیوب پوست صورت، نشانه‌هایی از نارسایی کارکرد اندام‌های داخلی باشد. یادآوری مهم: گفتنی است که اگر بهترین محصول جهان را هم داشته باشید اما به روش غلطی از آن استفاده کنید، تاثیر منفی بر روی آرایش صورت شما خواهد داشت. لذا توصیه می‌کنیم سایر مطالب فروشگاه اینترنتی آسوکالا را مطالعه کنید تا بتوانید زیبایی پوست صورت خود را تضمین نمایید. هرگاه نیاز به مشاوره داشتید حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید.

انواع کانسیلر

در لیست محصولات آسوکالا می‌توانید کانسیلر مناسب پوست خود را از بین انواع کانسیلر انتخاب نمایید. توصیه می‌کنیم ابتدا با نوع پوست (پوست خشک ، پوست چرب و پوست معمولی) خود آشنا شوید و سپس به توضیحات محصولات ما توجه نمایید تا کانسیلر را متناسب با چربی و خصوصیات پوست‌تان خریداری کنید.

انواع کانسیلر به طور کلی

  • کانسیلر جامد
  • کانسیلر مایع

انواع کانسیلر با دسته‌بندی دقیق‌تر

  • کانسیلر مایع
  • کانسیلر کرمی
  • کانسیلر مومی
  • کانسیلر استیکی

کانسیلر جامد چیست؟

راحت‌ترین روش استفاده، مربوط به نوع جامد و مدادی این محصول است. نوع جامد این محصول یا به صورت مدادی و یا به صورت استیکی در آسوکالا موجود می‌باشد و شما با هر کدام که راحت‌تر هستید می‌توانید آن‌ را انتخاب کنید. این محصول برای پوشاندن لکه‌های تیره و قرمز روی پوست ، تیرگی‌های اطراف چشم به‌کار می‌رود. دارای بافت خامه‌ای مانند، بوده و رنگ آن غلیظ بوده و برای یکنواخت‌سازی رنگ و سطح پوست بسیار عالی است.

کانسیلر جامد استیکی

طراحی نوع استیکی این محصول آرایشی شبیه رژ لب جامد می‌باشد. این محصول، پوشانندگی بسیار بالایی ندارد. به همین جهت، استفاده از آن باید در چندمرحله، تکرار شود. کانسیلر جامد استیکی برای پوست چرب و معمولی، مناسب است. بخاطر چربی پایین آن، برای پوست‌های خشک توصیه نمی‌شود زیرا ممکن است موجب خشکی پوست شما شود. اگر پوست خشک دارید، به شما توصیه می‌کنیم از انواع کانسیلر دیگری استفاده نمایید. 
قبل از خرید بهترین کانسیلر متناسب با پوست خود حتما مقاله بهترین برند کانسیلر را مطالعه کنید.

کانسیلر جامد مدادی

کانسیلر جامد مدادی همانند خط لب طراحی شده است. این محصول، پوشانندگی متوسطی دارد. چربی آن کمی بیشتر از نوع استیکی است. به همین جهت، اگر  پوست صورت شما معمولی، نرمال یا مختلط است می توانید خرید کانسیلر جامد مدادی را امتحان کنید. 

کانسیلر مومی

کانسیلر مومی برای پوست‌های چرب و معمولی مناسب است. این کانسیلرها ضخیم هستند و برای تمام طول روز ثابت می‌مانند. این محصول برای زیرسازی آرایش و زیر کرم پودر برای ثابت نگه‌داشتن و تعدیل رنگ آرایش استفاده می‌شود . همچنین بخاطر رنگ‌بندی متنوع، برای یکنواخت ساختن رنگ پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کانسیلر کرمی (روغنی)

کانسیلر کرمی(روغنی) برای پوست‌های خشک و معمولی، مناسب است. بافت آن ضخیم بوده و پوشانندگی متغیر، از متوسط تا بسیار زیاد دارد. این محصول آرایشی برای روشن کردن پوست، به خصوص پوشاندن تیرگی‌های زیر چشم، بسیار مناسب است. نکته مهم این‌که اگر پوست شما مستعد التهاب است از کانسیلر کرمی بدون‌الکل استفاده کنید.

کانسیلر جنس مایع

کانسیلر مایع در ظاهر مانند کرم پودر مایع است. این محصول آرایشی از متنوع‌ترین انواع کانسیلر محسوب می‌شود، زیرا برای همه انواع پوست به جز خیلی خشک مناسب می‌باشد. استفاده از این محصول آرایشی، بسیار آسان است. برای استفاده از آن بهتر است از فرچه و قلم‌های آرایشی یا اسفنج استفاده نمایید تا سطح پوست را به‌خوبی بپوشاند و جلوه بهتری برای پوست شما خلق نماید. با توجه به اینکه ماندگاری این محصول روی پوست بالاست، مرحله استفاده از این نوع کانسیلر به زمان بیشتری نیاز دارد، چرا که برای ایجاد یک لایه و پوشش لک‌های سطح پوست باید به‌خوبی روی پوست قرار گیرد و با پارامترهای دیگر آرایش، یکپارچه شود. این محصول دارای قدرت پوشانندگی متوسط، از ملایم تا بسیار زیاد است و می‌تواند کاور بالایی را روی پوست‌تان ایجاد نماید. پرسش: چرا بهترین گزینه برای پوشش جوش صورت، کانسیلر مایع است؟ پاسخ: زیرا کمتر از سایر کانسیلرها روی صورت حالت کیکی ایجاد می‌کند و کمتر(نزدیک به صفر) سطح منافذ پوست را می‌بندد.

انواع کانسیلر نوع مایع

در دسته‌بندی انواع کانسیلر در سایت آسوکالا از نظر فرمولاسیون به براق، درخشان ملایم، نیمه مات و مات تقسیم‌بندی می‌شود و انواع برندهای معتبر آن نیز قابل مشاهده و انتخاب است. اگر در مورد انتخاب این محصول به راهنمایی نیاز دارید همین الان با کارشناسان ما تماس بگیرید. انواع کانسیلر جامد و مایع

نکته‌ای در مورد انتخاب کانسیلر مایع

هنگام انتخاب این محصول باید چربی و آب زیر پوست‌تان را در نظر بگیرید. برای پوست‌های خشک باید حاوی روغن آن را تهیه نمایید.

نکاتی در مورد روش استفاده از کانسیلر مایع

  • کانسیلرهای مایع به‌شکل کرم مایع هستند و اگر در آرایش کردن مهارت کافی نداشته باشید، استفاده از این محصول می‌تواند برای شما راحت نباشد. توصیه می‌کنیم قبل از آرایش کردن جدی، چندبار به‌صورت آزمایشی، کار کردن با آن‌را تمرین کنید.
  • برای افزایش قدرت پوشانندگی و دوام این محصول آرایشی، توصیه می‌شود از پنکک استفاده کنید. پس بهتر است که خرید پنکک آرایشی نیز در لیست خرید شما باشد.
  • این محصول، گاهی به دشواری، با سایر مواد آرایشی ترکیب می‌شود. زیرا حالت چسبناکی دارد و پس از کشیده شدن روی پوست صورت، با ایجاد یک لایه، خشک می‌شود. در نتیجه قبل از اینکه به‌طور کامل خشک شود باید با کرم پودر به‌خوبی ترکیب شود.
  • کانسیلر مایع، پوشش‌دهی کمتری برای پوست‌های چرب و نرمال دارد.
  • برای پوشاندن لکه‌های قرمز و تیره بسیار مناسب است.
  • اگر پوست صورت شما خشک است باید پیش از استفاده از کانسیلر مایع، از مرطوب کننده استفاده نمایید. زیرا گاهی موجب بیشتر شدن خشکی پوست می‌شود. 
  • برای پوست‌های مستعد آکنه، باید به خرید کانسیر مایعی اقدام نمایید که بدون چربی باشد.
  • کانسیلرهای مایع براق، جلوه طبیعی‌تری روی پوست دارند.
  • برای استفاده دور چشم، کانسیلرهای مایع براق، انتخاب فوق‌العاده‌ای هستند، این محصول، تیرگی‌های دور چشم را پوشش می‌دهد و یک درخشش زیبا به چشم‌های شما می‌بخشد.

پوشش چین و چروک صورت با مایع

این محصول بخاطر بافت سبک و نازک خود، برای پوشاندن چین و چروک صورت، بسیار مناسب است، زیرا می‌تواند به‌خوبی در همه قسمت‌ها، پخش شود. برای پوشش چین و چروک صورت، کانسیلرهای مایع با پوشش مات، با ماندگاری بیشتری نسبت به نوع براق آن همراه هستند.  البته برای پوشش چین و چروک‌های عمیق نمی‌توان انتظار زیادی از آن داشت. اما استفاده از آن در نواحی دارای خط و خطوط سطحی، نتیجه مطلوبی دارد.

تفاوت کانسیلر جامد با مایع

یکی از پرسش‌های متداول کاربران آسوکالا در مورد استفاده از کانسیلرها، این‌است که کانسیلر جامد بهتر است یا مایع؟ دو نوع اصلی کانسیلرها، به شکل مایع و جامد است که براساس مورد مصرف و نوع پوست افراد مختلف، انواع کانسیلر مختلف در فروشگاه اینترنتی آسوکالا موجود می‌باشد. از نوع مایع این محصول آرایش برای کاور کردن ناحیه بزرگتری مانندی کبودی زیر چشم و با جای سوختگی رو صورت استفاده می شود. اما کانسیلر جامد برای کاور کردن نقاط و خطوط ریز و نازک پوست کارایی دارد. کانسیلر جامد، بافت سنگین‌تر و ضخیم‌تری نسبت به کانسیلر مایع دارد. کانسیلر جامد، برای پوست‌های بسیار زبر و برای پوشش لکه‌های تیره و قرمز روی پوست، انتخاب بهتری است و به‌صورت خیلی عالی و کامل، پوست را کاور می‌کند. کانسیلر مایع منافذ پوست را نمی‌بندد اما این مورد هنگام استفاده از کانسیلر جامد استیکی بسیار مشاهده می‌شود. کانسیلر مایع نسبت به کانسیلر جامد، می‌تواند محدوده وسیع‌تری را پوشش دهد. براساس بافت نرم آن، نسبت به کانسیلر جامد، بهتر و راحت‌تر بر روی پوست مالیده و پخش می‌شود. شما از چه نوع کانسیلری استفاده می‌کنید؟ حتما نظر و تجربه شخصی خودتان را در بخش دیدگاه اعلام نمایید تا ما و همه کاربران محترم آسوکالا از آن بهره‌مند شویم.

آیا به دنبال فروشگاه مناسب برای خرید انواع کانسیلر هستید؟

انواع کانسیلر ارزان قیمت در طول روز بر روی صورت، به حالت پوسته پوسته درمی‌آیند. اگر این مورد برای شما مطلوب نیست، حتما از برندهای معتبر انواع کانسیلر خارجی که در فروشگاه آسوکالا موجود هستند استفاده کنید.