اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
asokalashop.dev@gmail.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

بهترین اسپری ضد تعریق مردانه و زنانه

راهکاری که باعث می‌شود شخص با اعتمادبه‌نفس بیشتری با دیگران رابطه برقرار کند، داشتن بدن تمیز و خوش‌بو است. برای رسیدن به این هدف اقدامات مختلفی وجود دارد. اما برخی‌ها به خاطر تعریق بیش از حد بدنشان و انجام فعالیت‌های روزانه دیگر نمی‌توانند با این مشکل مبارزه کنند و تصمیم می‌گیرند به دنبال بهترین اسپری ضد تعریق مردانه و زنانه برای رفع بوی بد بدن باشند. امروزه بهترین اسپری ضد عرق متعددی با این هدف ارائه شده است و همچنین برندهای مختلفی در زمینه تولید آنها فعال هستند. به همین خاطر، انتخاب از میان محصولات و برندهای مختلف کمی سخت به نظر می‌رسد. 

اسپری ضد تعریق چیست؟

اگر شما هم جز افرادی هستید که به خاطر داشتن عرق و بوی بد بدن احساس شرم دارید و به دنبال یک محصول با کیفیت هستید، در این مطلب حتما همراه ما باشید.

ویژگی‌های بهترین اسپری ضد تعریق

یک محصول ضد تعریق باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد تا به عنوان بهترین ضد تعریق انتخاب شود؟ اکثر محصولات و اسپری‌های ضد تعریق از مواد معطر ساخته می‌شوند تا بوی بد بدن را از بین برود و شخص نسبت به خود حس بهتری پیدا کند. اما جدا از بوی معطر ویژگی‌های دیگری هم هنگام انتخا ضد تعریق باید در نظر بگیرید تا از خرید خود دچار پشیمانی نشوید:

  • اولین ویژگی مهم بهترین‌ ضد تعریق ماندگاری عطر آن است. اسپری که حدود ۴۸ ساعت ماندگاری دارد ‌واند به عنوان بهترین اسپری انتخاب شود.
  • دیگر ویژگی مهم خاصیت ضد آلرژی بودن ضد تعریق است. برخی‌ها دارای پوست‌های حساسی هستند که به محض استفاده از محصول روی پوست دچار حساسیت و آلرژی می‌شوند. 
  • همچنین دارا بودن خاصیت رطوبت‌رسانی بالا و ایجاد حس طراوت در ناحیه زیر بغل و احساس خنکی در این ناحیه بسیار کمک است.
  • یک محصول ضد تعریق با کیفیت باید به خوبی بتواند بوی نامطبوع بدن را از بین ببرد و از تجمع باکتری‌ها روی پوست جلوگیری کند.

نکات قبل از استفاده از بهترین اسپری ضد عرق 

  • حتماً قبل از استفاده از اسپری ضد تعریق استحمام کنید و بدن خود را به خوبی شستشو دهید.
  • سپس بدن خود را خشک کنید تا پوستتان برای اسپری شدن آماده شود.
  •  قبل از استفاده از اسپری حتماً اسپری خوشبوکننده را به خوبی تکان دهید تا مواد موجود در آن با یکدیگر ترکیب شود.
  • بهترین نواحی برای اسپری شدن قسمت‌های دارای نبض است.
  • همچنین خوب دقت داشته باشید اسپری را در فاصله ۲۰ سانتی‌متر از بدن نگه دارید و سپس اسپری کنید.

بهترین اسپری ضد تعریق‌ مردانه و زنانه 

مردان در فصل تابستان بیشترین حجم تعریق را دارند و به دنبال محصولاتی هستند که تعریق و بوی بد ناشی از آن را کاهش دهد. محصولات ضد تعریق با شکل‌های مختلف به بازار عرضه می‌شوند و هر کدام مارک مختص به خود را دارند. برندهایی که امروزه روانه بازار می‌شوند به دلیل سطح کیفی بالایی که دارند به عنوان بهترین ضد تعریق معرفی می‌شوند و مردان می‌توانند در هر شرایطی از آنها استفاده کنند. برای انتخاب بهترین محصول ضد بوی بد بدن باید با انواع محصولات آشنا شوید. محصولات ضد تعریق مانند انواع خوشبوکننده‌ها رایحه‌های مختلفی دارند و بر اساس جنسیت بوهای مختلفی برای تولید آنها در نظر گرفته می‌شود. معمولا برای خانم‌ها از رایحه‌های ملایم‌تر و برای آقایان از رایحه‌های تند و تیزتر استفاده می‌شود. برخی مارک‌ها تولید داخل و برخی دیگر وارداتی هستند که هر کدام عملکرد مختص به خود را دارند. محصولات ضد تعریق با غلظت بالایی که دارند به خوبی روی سطح پوست قرار می‌گیرند تا بتوانند سطح تعریق را کاهش دهند. ویژگی خوبی که این ضد تعریق‌ها دارند باعث شده تا مورد استقبال قرار بگیرند. داو، نیوآ، رکسوناو... به عنوان بهترین ضد تعریق معرفی می‌شوند که کیفیت و کارایی بالایی دارند. این محصولات دارای یک بسته‌بندی کاملا بهداشتی و پلمپ هستند و با بوی خوب خود بوی تعریق را کم می‌کنند‌.همچنین از نظر ماندگاری به دو دسته تقسیم می‌شوند؛ اسپری‌هایی با ماندگاری ۲۴ ساعته و اسپری‌هایی با ماندگاری ۴۸ ساعته. 

نکته دیگری که باید هنگام انتخاب بهترین ضد تعریق بدن در نظر داشته باشید این است که همیشه محصولاتی را انتخاب کنید که دارای تاییدیه وزارت بهداشت و برچسب رسید سیب سلامت باشد.

 در ادامه با محصولات پرطرفدار ضد تعریق آشنا می‌شوید تا انتخاب برایتان راحت تر باشد.

مام سکرت؛ بهترین اسپری ضد عرق

یکی از بهترین محصولات ضد تعریق مام سکرت است که با ماندگاری ۴۸ ساعته و رایحه بسیار خوشبو  ارائه شده. این محصول حدود ۲ روز به خوبی می‌تواند از  تعریق بیش از حد و بوی نامطبوع جلوگیری کند و به خاطر طراحی شده به شکل فرم ژلی هنگام استفاده شاهد ایجاد هیچ گونه لک و سفیدی روی لباس نخواهید بود. کیفیت این محصول در حدی است که از بدن شما در برابر خیسی و تعریق حاصل از استرس محافظت می‌کند. مام سکرت در ۷۳ میلی لیتر حجم با رایحه اسطوخودوس طراحی شده و  برای خانم‌ها بسیار مناسب است. >> مام سکرت

اسپری نیوا؛ بهترین اسپری ضد تعریق

همه ما با اسپری نیوا آشنا هستیم و می‌دانیم این برند از نظر خیلی‌ها به عنوان بهترین ضد تعریق بدن شناخته می‌شود. اکثر اسپری‌های نیوا با رایحه‌های بسیار ملایم و پر مخاطب ارائه می‌شوند و تاثیرات شگفت انگیزی روی بدن و خوشبو نگه داشتن آن دارند. ماندگاری اسپری‌های نیوا بسیار بالاست و حدود ۴۸ ساعت به خوبی از تعریق بیش از حد بدن و بوی نامطبوع آن جلوگیری می‌کند. این برند آلمانی است و علاوه بر اسپری، در طراحی و تولید انواع لوازم آرایشی با کیفیت فعالیت می‎کند. شما هم می‌توانید اسپری نیوا را برای سفر، باشگاه و روزهای پرمشغله تهیه کنید و از ایجاد طراوت و شادابی آن لذت ببرید.>> اسپری نیوا

اسپری رکسونا مردانه؛ بهترین اسپری ضد عرق

اسپری رکسونا مردانه یک محصول کاملا ایده‌آل برای جلوگیری از تعریق بدن است که مانند دیگر مدل‌های معرفی شده ماندگاری ۴۸ ساعته دارد. برند رکسونا در دو مدل زنانه و مردانه دارای محصول است و بدون ایجاد هیچ اثری روی لباس تاثیرات فوق‌العاده‌ای در حفظ بوی خوش بدن به همراه دارد. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم اسپری رکسونا مردانه فاقد الکل بودن آن است. پس با خیال راحت بدون ایجاد هیچ حساسیت خاصی از این اسپری استفاده کنید. اسپری رکسونا مردانه

البته فراموش نکنید که برای استفاده از اسپری رکسونا آن را در مسافت ۱۰ سانتی‌متری از بدن اسپری نمایید.

ما در بالا با بهترین اسپری ضدتغریق مردانه و زنانه آشنا شدیم پس برای خرید بهترین اسپری ضد عرق حتما این مطلب را به دقت بخوانید.