اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

3 تا از بهترین شامپوها برای موهای رنگ شده

اینجا هستید تا بهترین شامپوهای برای موهای رنگ شده را بشناسید. ممکن است شما موهایتان را رنگ کرده‌اید و موهایتان آسیب دیده باشد و یا ممکن است بخواهید از آسیب رسیدن به موها در اثر رنگ کردن مو جلوگیری کنید. از آنجایی‌که موها نقش مهمی در زیبایی افراد دارند بنابراین مراقبت صحیح از آن‌ها ضروری است. به همان اندازه که موهای آسیب دیده به مراقبت برای بهبود نیاز دارند موهای رنگ شده نیز به شامپو‌های تثبیت کننده برای ترمیم و ظاهر زیباتر نیازمندند

دلیل آسیب دیدن مو با رنگ کردن

وقتی که روی موهای خود رنگ می‌گذارید، با شکسته شدن کوتیکول مو، رنگ وارد ساقه‌ی مو شده و آن را برای گرفتن رنگ جدید آماده می‌کند و پس از مدت مناسب موهای شما رنگ خواهد گرفت. این “پراکسید” است که مسبب این اتفاقات می‌شود؛ این ماده به شدت موها را خشک کرده و باعث شکنندگی آن‎ها می‌شود.
  • پروسه شیمیایی (سفید کننده، رنگ و غیره) و فرایندهای حرارتی پیوندهای شیمیایی (پیوندهای دی‌سولفیدی معروف) را بین مولکول‌های موی شما یا پروتیین‌های خود می‌شکنند (کراتین) و باعث خشک شدن مو و شکستگی آن می‌شود.
  • رنگ کردن مو، یک  روند شیمیایی است و همه رنگ موها تا حدودی به موهای شما آسیب می‌زنند. برخی از رنگ موها باعث خشک و زبر شدن موها می شوند.
  • رنگ کردن موهایی کثیف به ریشه مو صدمه می‌زند. رنگ کردن مو بدون شستشو ، همچنین باعث تناقض رنگ و بروز لک در موها می‌شود.
  • گاهی عدم دقت در انتخاب رنگ مناسب نه تنها زیبایی موهای شما را ازبین می‌برد بلکه باعث سوختن آن نیز می‌شود.
  • رنگ مو حاوی مواد شیمیایی مختلفی است که وقتی روی موها قرار می‌گیرد لایه خارجی موها که از پوشش چربی ساخته شده را برمی‌دارد سپس مولکول‌های کوچک رنگ وارد لایه داخلی مو شده و با مولکول‌های بزرگ‌تر که رنگ طبیعی موها را شکل می‌دهند واکنش و سبب اکسید شدن آن‌ها و در نهایت تغییر رنگ تارهای مو می‌گردند.
  • با اینکه رنگ کردن مو می‌تواند به تارهای مو آسیب وارد کند اما در اغلب موارد باعث ریزش مو نمی‌گردد. مو از پروتئینی به نام کراتین ساخته شده و رنگ مو و مواد شیمیایی در کنار آن باعث تجزیه مقداری از این پروتئین می شوند که این امر سبب نازکی تارهای مو می گردد. 
  • هر چه از رنگ موهای روشن تر استفاده کنید آسیب بیشتری به تارهای مو وارد می‌گردد و رنگ موهای تیره آسیب کمتری به پروتئین ساختاری موها وارد می‌کنند.
  • اگر موهای شما نازک و شکننده است و یا دچار موخوره می‌باشید توصیه می شود تا جای ممکن از رنگ کردن موهایتان خودداری کنید زیرا موجب تشدید مشکلات شما می گردد.
  • البته این بدان معنی نیست که هیچ کس نباید از رنگ مو استفاده کند. اگر وضعیت موهای شما مناسب است و از رنگ موهای معتبر و به شیوه صحیح استفاده کنید آسیبی محسوس به موهایتان وارد نمی‌شود و می‌توانید با رعایت زمان‌بندی مناسب هر از گاهی موهای خود را رنگ نمایید.
  • اگر جز افرادی می باشید که از رنگ موهای تیره جهت پوشش موهای سفید و یا خاکستری خود استفاده می‌کنید نیز جای نگرانی نیست، همان‌طور که اشاره شد رنگ‌های تیره، آسیب بسیار ناچیزی به موها در قیاس با رنگ‌های روشن وارد می‌کنند.
رعایت نکردن نکات زیر می‌تواند دلیل آسیب دیدن مو با رنگ کردن باشد: معمولا رنگ موهای دائمی نسبت به رنگهای نیمه دائمی دارای مواد شیمیایی بیشتری هستند و موهای شما را در معرض آسیب دوچندان قرار می دهند.  دقت کنید تا جای ممکن رنگ مو با پوست سرتان تماسی نداشته باشد و فقط موهایتان را در بر بگیرد. در صورت امکان برای رنگ کردن موها به آرایشگاه معتبر مراجعه نمایید، خیلی از خانم ها و آقایان از آنجا که تجربه کافی و ابزار لازم برای رنگ کردن موهای خود را ندارند ممکن است به شکل غیر‌اصولی این‌کار را انجام دهند و موجب آسیب جدی به موهایشان گردند. از برندهای معتبر رنگ مو استفاده کنید و از خرید نمونه های ارزان قیمت و ناشناخته جدا خودداری نمایید. هنگام رنگ کردن حتما حواستان به زمان باشد و هیچگاه اجازه ندهید بیش از زمان مشخص شده رنگ بر موهایتان بماند. در صورت بروز خارش، حساسیت و سوزش سریعا به آرایشگر خود اطلاع دهید و یا اقدام به شستشوی موها نمایید. تا جای ممکن فاصله زمانی بین رنگ کردن موها را افزایش دهید حداقل زمان توصیه شده ۸ هفته است و نباید زودتر از این زمان اقدام به رنگ کردن مجدد موها نمایید. استفاده مداوم از شامپوهای معمولی در حالی که موی شما آسیب دیده است، ممکن است خشکی آن را بدتر کند.

چرا شامپو برای موهای رنگ شده ؟

اگر دوست دارید بدانید که بهترین شامپو برای موهای رنگ شده کدام است؟ و باید دارای چه ویژگی‌هایی باشد؟ این قسمت برای شما نوشته شده است. شامپوهای مخصوص موهای رنگ شده باید دارای مواد نرم کننده و ترمیم کننده باشند و نیز آبرسانی خوبی به موهای شما داشته باشند تا ضعیف شدن مو را بهبود بخشند. وقتی موها رنگ می‌شوند، به علت اینکه رنگ مو از مواد شیمیایی تشکیل شده است، موها را شکننده و آسیب‌پذیر می‌کنند و ممکن است ریزش آن را افزایش داده و دیگر عوارض پوستی را سبب شوند. پس باید توجه داشته باشید که وقتی موهای رنگ شده دارید، آن‌ها به مراقبت بیشتری نیاز دارند. یکی از روش‌های مراقبت از آن‌ها این است که از شامپوهایی که برای موهای رنگ شده مناسب هستند استفاده کرده و موهای خود را به‌وسیله آن‌ها بشویید. پس باید در حیطه‌ی شناخت و انتخاب بهترین شامپو برای موهای رنگ شده اطلاعات داشته باشید. در انتهای همین مطلب بهترین شامپوهای ترمیم کننده برای موهای رنگ شده را به شما معرفی می‌کنیم.
برای اطلاعات بیشتر در مورد بهترین برند شامپو میتوایند بهترین شامپو ایرانی را مطالعه کنید.
شامپو مخصوص موهای رنگ شده از طریق یک فرآیند بسیار ساده به بازسازی و اصلاح پیوندهای شکسته کمک می‌کند که به این معنی است که شما موی نرم و قوی‌تری به‌دست می‌آورید. شما در حال حاضر موهای آسیب دیده و یا سوخته ای دارید، بنابراین در برابر بسیاری از فرایندهای شیمیایی و غیر شیمیایی آسیب پذیر است و از آنجا که موهای شما فاقد روغن است و رطوبتش را از دست داده است، ما باید آن را با دادن رطوبت و محصولاتی که به نزدیک کردن پوستش کمک می کنند، تقویت کنیم تا مو بتواند رطوبت خود را حفظ کند و قوی‌تر شود. زمانی که شما موی خود را رنگ می‌کنید رنگ دانه‌ها بر روی شاخه و رشته‌های مو قرار می‌گیرند و به عبارتی در پوشش سرتان محصور می‌شوند، این به این معنی است که می‌توانند به راحتی از شاخه‌های مو فرار کرده و جدا شوند. شامپو مخصوص موهای رنگ شده یعنی اینکه شامپو فاقد مواد شیمیایی قوی است که موجب از بین رفتن رنگ می‌شوند.

مواد اولیه شامپو موهای رنگ شده باید چه باشد؟

انواع فرمولاسیون شامپو مخصوص موهای رنگ شده در بازار موجود می‌باشد. پروسه ساخت شامپو بسیار حساس است و باید توسط تکنسین‌های مجرب انجام شود تا علاوه بر اینکه به ساقه و پیاز مو آسیب نزند دارای اثرات مفید درمانی هم باشد. مواد اولیه بهترین شامپوهای ترمیم کننده برای موهای رنگ شده باید شامل مواد شوینده‌های بسیار خشن، مانند سدیم لوریل سولفات و سدیم لورث سولفات (SLES) نباشد. رایج‌ترین ماده ‌شیمیایی موجود در شامپوها، سولفات است. سولفات پاک کننده‌ای قوی برای از بین بردن چربی و تولید کف است. شامپوی حاوی سولفات، ساقه مو را متورم و کوتیکول مو را باز می‌کند. 
شامپو ریو بدون سولفات یکی از بهترین شامپوها برای موهای معمولی و کراتینه شده است که به دلیل نداشتن سولفات موجب نرم شدن موهای رنگ شده میشود.
بهترین شامپوهای ترمیم کننده برای موهای رنگ شده، حاوی مواد نرم کننده و ترمیم کننده ای هستند که به آب‌رسانی و سلامت مو کمک می‌کنند. بهترین شامپوهای ترمیم کننده برای موهای رنگ شده موجود در فروشگاه آسوکالا دارای ویژگی‌های زیر می‌باشند:
  • حفظ رنگ مو و عدم آسیب به آن
  • افزایش لطافت و نرمی مو
  • حفظ درخشندگی مو
  • حاوی پروتئین و تقویت مو
  • عدم خشکی مو
  • حاوی مواد ارگانیک و طبیعی
  • دارای قدرت شویندگی
  • دارای پی اچ مناسب
  • رنگ و بوی مناسب

معرفی بهترین شامپو موهای رنگ شده

حال می‌خواهیم به تجزیه و تحلیل بهترین برندها در تولید شامپو موهای رنگ شده بپردازیم؛

بهترین شامپو برای موهای رنگ شده؛ شامپو ترزمه مدل keratin smooth

مخصوص موهای رنگ شده و آسیب دیده بوده و آن‌ها را به خوبی ترمیم و بازسازی می‌نماید. این شامپو یکی از بهترین تغذیه کننده و تقویت کننده‌های مو است. این محصول به تارهای موی شما به خوبی و به طور کامل آبرسانی کرده و آن‌ها را مرطوب نگه می‌دارد. این محصول برای تثبیت کردن رنگ موهای شما نیز بسیار مفید و کاربردی است و از کمرنگ یا کدر شدن موها جلوگیری می‎کند و درخشندگی آن را حفظ می‎نماید. برای موهای رنگ شده بسیار مناسب است و نیز درخشندگی آن‎ها را حفظ کرده و باعث تثبیت رنگ موی شما خواهد شد. این محصول باعث ترمیم موهای آسیب دیده‌ی شما می‎شود. از دیگر ویژگی‌های این شامپو می‌توان به خاصیت حالت دهندگی مو نیز اشاره نمود. خاصیت ترمیم کنندگی موهای آسیب دیده را دارد و قسمت‌های موخوره را بهبود می‌بخشد؛ به علاوه به آن‌ها درخشش و زیبایی خاصی داده و حالت پذیری موها را افزایش می‌دهد. به جرات می‌توان گفت این محصول یکی از بهترین شامپوها برای موهای رنگ شده می‎باشد.>> شامپو ترزمه

شامپو موهای رنگ شده؛ شامپو سایوس

این شامپو را می‌توانید در لیست بهترین شامپوهای ترمیم کننده برای موهای رنگ شده فروشگاه آسوکالا مشاهده نمایید. این محصول از بافت موها مراقبت کرده و نیز بافت‌های آسیب دیده را ترمیم می‎کند و حتی از آسیب رسیدن دوباره به آن‌ها جلوگیری می‌کند. به علاوه، چون خاصیت تغذیه کنندگی دارد، به ریشه و ساقه‎ی مو مواد مغذی رسانده و آن‌ها بازسازی کرده و از ریزش موهای شما جلوگیری می‎نماید. یکی از محصولاتی است که علاوه بر دارا بودن کیفیت بسیار خوب، از ریزش موهای شما جلوگیری خواهد کرد و نیز با خاصیت نرم کنندگی که دارد، موهایتان را نرم و لطیف کرده و به آن‌ها حالت لختی زیبایی میبخشد.>> شامپو سایوس یکی از بهترین شامپوها برای موهای رنگ شده محسوب می‌شود. این شامپو از موی شما بطور کامل محافظت میکند، درخشش زیبایی به آن‎ها می‌دهد، رنگ مو را تثبیت می‌کند، به مو آبرسانی کرده و مانع خشکی آن می‌شود، موهای شما را نرم و لطیف می‎کند، به مو آسیب نمی‌زند، حاوی خاصیت ترمیم کنندگی است، بوی بسیار خوش و مطبوعی دارد، در برابر اشعه‌های مضر خورشید مقاوم است و به علاوه دارای خاصیت تغذیه کنندگی ریشه و ساقه‌ی مو است.

شامپو برای موهای رنگ شده؛ شامپو ترمیم کننده مو گلیس طلایی

حاوی مواد مغذی بوده و ریشه‌های موی شما را تغذیه خواهد کرد؛ می‌توان گفت که عوارض منفی حاصل از رنگ کردن مو، باقی ماندن مواد شیمیایی روی موها یا پوست سر است. از دیگر ویژگی‌هایی ک مختص به این شامپو می‌باشد این است که این مواد شیمیایی را که ممکن است روی موهای شما باقی مانده باشد، با حل کردن در خود، از بافت مو و پوست سر شما خارج کرده و نمی‌گذارد باعث آسیب رسیدن به موهای شما شود.>> شامپو گلیس این شامپو حاوی نرم کننده‌ی مو بوده و بعد از مصرف، موها را لطیف و لخت می‌کند؛ بخاطر مواد طبیعی که دارد از ریزش مو جلوگیری می‌کند؛ موها را برق و درخشان می‎نمایاند؛ از موهای شما محافظت کرده و مانع آسیب رسیدن به آن‌ها می‌شود. اگر برای تهیه بهترین شامپو برای موهای رنگ شده برای موهای رنگ شده به راهنمایی نیاز دارید، همین الان با کارشناسان فروشگاه اینترنتی آسوکالا تماس بگیرید تا بهترین انتخاب را برای موهای آسیب دیده خود داشته باشید.