اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

بهترین مارک کانسیلر برای انواع پوست ها

مارک کانسیلر برای افرادی هست که به دنبال آرایش حرفهای هستند. وقتی صحبت از آرایش کامل صورت می شود، کانسیلر ضروری است.
قبل از پودر زدن و بعد از فونداسیون اولین مرحله استفاده از بهترین مارک کانسیلر  برای زیر چشم، جوش ها، لکه های تیره و جای زخم است.
قابل ذکر است که پوشاندن لکه ها تنها کاری است که کانسیلر انجام می دهد. همچنین می‌ توان از آن برای پل بینی، پیشانی، استخوان ابرو نیز استفاده نمود.

کانسیلر چیست؟

مارک کانسیلر کاربردهای مختلفی دارد که در ادامه به توضیحات آنها خواهیم پرداخت. چون برند کانسیلر از محبوبیت بیشتری برخوردار است، شرکتهای زیادی اقدام به تولید کانسیلر کردهاند که همه آنها مورد اعتماد نیستند و کیفیت لازم را ندارند. پس باید دقت لازم موقع خرید مارک کانسیلر را داشته باشید و از فروشگاههای معتبر اقدام به خرید کنید. کانسیلر تماما با پوست سروکار دارد که اگر مارک اصل خریداری نکنید، پولی که بابت خرید پرداخت کرده اید را دور ریخته اید و بدتر از آن، باعث میشود به پوست شما آسیب وارد کند. بنابراین ما در این مقاله قصد داریم بهترین کانسیلر و بهترین برندهای کانسیلر را برای شما معرفی کنیم تا موقع خرید کردن این محصول دچار سردرگمی یا اشتباه نشوید.

کانسیلر چیست؟

بهترین مارک کانسیلر چیست؟

قبل از خرید برترین مارک کانسیلر، باید بدانید که کدام نوع کانسیلر مناسب شما است. کانسیلرها مدلهای مختلفی دارند که هر کدام برای هر نوع پوستی ساخته شده است. کانسیلرها دارای بافت و غلظتهای مختلفی دارند که باید بدانید کدام یکی از این مدلها برای پوست شما مناسب است.

کانسیلر مارک بورژوآ

این مدل از مارک کانسیلر، دارای دو رنگ روشن و متوسط میباشد که با توجه به پوست خود میتوانید انتخاب کنید. کانسیلر بورژوا، مناسب برای برطرف کردن خستگی دور چشم، پس از پایان یک روزی کاری سخت است.

کانسیلر مارک بورژوآ

 کانسیلر برند شون

کانسیلر شون مناسب برای پوشاندن دور چشم میباشد. لازم به ذکر است که این مدل، برای انواع دور چشم مناسب میباشد. فقط جزء یک مورد که تیرگی دور چشم شما بسیار عمیق است، این مدل از کانسیلر برای شما انتخاب مناسبی نمیباشد.

 کانسیلر برند شون

کانسیلر کالیستا

کانسیلر کالیستا، یک محصول فوقالعاده ایرانی برای از بین بردن سیاهی دور چشم، بهترین انتخاب میباشد. اگر از این محصول استفاده کنید، اثر آن از دور چشم شما از بین نخواهد رفت و همچنین از ریزش به دور چشم اصلا نگران نباشید.

کانسیلر کالیستا

 کانسیلر مبیلین

اگر چشم شما باد میکند یا تیرگی دارد، کانسیلر مبیلین برای شما توصیه میشود. این مدل با طراحی منحصر به فرد خود که حالت اسفنجی دارد، مایع کانسیلر را که به دور چشم خود می زنید، بصورت یکسان به تمام دور چشم پخش میکند.

 کانسیلر مبیلین

بهترین کانسیلر برای پوست خشک

کانسیلرهای کرمی و استیکی، بهترین مارک کانسیلر برای پوست خشک هستند. اگر شما پوست خشک یا ترک خورده دارید، این مدل کانسیلر، مناسب شما میباشد. کانسیلر استیکی، با ایجاد لایههای کرمی بصورت یکدست روی پوست، باعث جلوگیری از ترک برداشتن و خشکی پوست میشود. از بهترین برند کانسیلر برای پوست خوب میتوان به مدلهای زیر اشاره کرد:

  • کانسیلر استیکی Amazing cosmetics
  • کانسیلر کرمی با پوششدهی قوی Lancome Maquicomplet
  • کانسیلر مدادی Givenchy Mister

بهترین کانسیلر برای پوست خشک

بهترین مارک کانسیلر برای پوست چرب

کانسیلرهای مایع، بهترین کانسیلر برای پوستهای چرب میباشد. کانسیلرهای استیکی و کرمی، باعث بستن منافذ پوست میشوند. ولی کانسیلرهای مایع، باعث بستن منافذ پوست نمیشوند. پس اگر به دنبال بهترین مارک کانسیلر برای پوست چرب هستید، کانسیلرهای مایع، بهترین گزینه میباشند. از جمله کانسیلرهای خوب برای پوست چرب میتوان به مدلهای: 

  • کانسیلر MAC Select Cover Up
  • کانسیلر Fit ME 
  • کانسیلر مایع دور چشم مای مدل Gentle Touch

و دیگر موارد اشاره کرد. در سایت آسوکالا، میتوانید تمامی موارد اشاره شده را خریداری کنید.

انواع کانسیلر را می توانید در این مقاله به طور کامل مطالعه کنید.

بهترین مارک کانسیلر برای پوست چرب

بهترین برند کانسیلر برای جای جوش

بهترین کانسیلر به جای جوش، کانسیلر تارت (Tarte) میباشد. کانسیلر تارت از روغنهای گیاهی دانه، انبه و روغن درخت آفریقایی ساخته شده است که مایع بسیار سبکی دارد. بافت سبک تارت، باعث میشود دور چشم جمع نشود، از دیگر مزیتهای این مارک، دوام بیشتر آن است که برای مدت بسیار طولانی، ماندگاری خود را حفظ می کند.

بهترین برند کانسیلر برای جای جوش

کانسیلر شون

کانسیلر شون، یکی از معروفترین لوازم آرایشی برای از بین سیاهی و کبودی دور چشم است. همچنین از شون برای از بین بردن جوش، لکه و چروک نیز استفاده میشود. کانسیلر شون، یک ترکیب بسیار خوب ار مواد ضد چروک میباشد که خطوط زیر چشم به به بهترین شکل محو میکند.

کانسیلر مای

از کانسیلر مای برای کاهش پف، روشن کردن تیرگی، از بین بردن چین و چروک و خطوط زیر چشم استفاده میشود. کانسیلر مای زیبایی، شادای و طراوت را به شما میبخشد و باعث جلوگیری از پیری زودرس پوست میشود. کانسیلر مای را با قیمت مناسب میتوانید با خیال راحت از اصل بودن کالا، خرید کنید.

 کانسیلر کلینیک

وظیفه کانسیلر کلینیک، پوشاندن معایب پوست میباشد که به نحو احسن این کار را انجام میدهد. کلینیک از ترکیبی ساخته شده است که بسیار سنگین نیست و برای هر پوستی قابل استفاده است.

 کانسیلر کلینیک

 کانسیلر میبلین

کانسیلر میبلین یکی از بهترین مارک کانسیلر میباشد که وظیفه آن: از بین بردن تیرگی، عیبهای نقاط مختلف دور چشمها، خط خنده، خطوط بینی، پف و تیرگی دور چشمها میباشد. میلبین به دلیل کیفیت بسیار خوب و کاربرد زیاد، طرفداران زیادی دارد. حتی با کمی استفاده کردن از مایع میلبین، نتیجه آن را به خوبی مشاهده خواهید کرد. میلبین به گونه ای است که وارد کوچکترین حفره های پوست میشود تا جایی از پوست باقی نماند.

کانسیلر میبیلن

 کانسیلر فلورمار

کانسیلر مایع فلورمار در سال 1970 در ایتالیا تاسیس شد که به دلیل داشتن کیفیت زیاد در بین خانوماها بسیار محبوب شد. وظیفه فلورمار از بین بردن جوش، جای جوش و کبودیهای پوست است. فلورمار را با قیمت مناسب میتوانید از فروشگاه اینترنتی ما (آسوکالا) خرید کنید.

 کانسیلر فلورمار