اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

بهترین شامپو بدون سولفات ایرانی برای موهای کراتینه و معمولی

هر کسی میخواهد که موهای صاف و درخشنده داشته باشد. چون این موارد یکی از مهمترین موارد برای زیبایی مو هستند. پس افرادی که موهای آنها فر یا وز هست، کمی سخت است. ولی این افراد دیگر لازم نیست که نگران این قضیه باشند چون بهترین شامپو بدون سولفات به شما برای صاف و درخشان کردن موهای شما کمک میکند.
به پروتئین اصلی موجود در پوست، ناخن و مو کراتین گفته میشود که باعث جلوگیری از شکستن آنها میشود. وقتی پوست و مو در معرض آفتاب باشد، باعث کم شدن کراتین در پوست میشود. و به مرور زمان زیبایی و شادابی خود را از دست میدهد. در سالهای اخیر شامپو کراتینه مو برای ترمیم کردن موهای آسیب دیده به وجود آمد. در واقع شامپو بدون سولفات ایرانی از مواد شیمیایی ساخته شده اند که باعث جلوگیری از از شکستن و خشک شدن موها و باعث ترمیم مو میشوند.

از ضرورتهای استفاده کردن شامپو بدون سولفات چیست در صورتی که در معرض موارد اشاره شده قرار دارد، میتوان به مواردی چون: استفاده کردن از وسایل حرارتی بصورت روزانه، شنا کردن زیاد در آبهای کلر دار، زیاد در معرض آفتاب قرار گرفتن، کار در یک محیط آلوده و رنگ کردن چندین بار موها در سال اشاره کرد.

عملکرد کراتینه روی مو

عملکرد کراتینه مو یک روند بسیار ساده است. شما می توانید خودتان نیز موهای خود را کراتینه کنید یا به آرایشگر مراجعه کنید تا این کار را انجام دهد. لازم به ذکر است که کراتین ها بصورت مصنوعی، طبیعی و حیوانی می باشد که مدلهای طبیعی و حیوانی نتایج خوب و عوارض کمتری دارند. آرایشگر بعد از قرار دادن کراتین روی موی شما از اتوی مو استفاده میکند تا با گرمای آن کراتین را تثبیت کند. مدت زمان اتو کشید به مو بعد از زدن کراتین، بستگی به بلندی و حجم موی شما دارد و ممکن است تا 90 دقیقه یا شاید کمی بیشتر طول بکشد.

عملکرد کراتینه روی مو

بهترین شامپو بدون سولفات برای موهای کراتینه و غیر کراتینه

برای از بین بردن موهای وز، بسیاری از خانمها از کراتینه استفاده میکنند. لازم به ذکر است که اگر موی خود را کراتینه کرده اید بعد از آن باید بیشتر به موهای خود رسیدگی کنید و شامپوی مناسبی برای شستن موهای خود انتخاب کنید. همچنین برای موهای کراتینه باید از شامپو بدون سولفات استفاده کنید چون شامپوهای دارای سولفات کراتینه مو را از بین خواهند برد. همچنین شستن موهای خود با آب شور و کلر استخر نیز باعث از بین رفتن کراتین موی شما خواهد شد.

بهترین شامپو بدون سولفات ایرانی

این محصولات باید دارای ویژگی‌ها و فرمولاسیون خاص باشند تا بتوانند به عنوان بهترین‌های آن مطرح شوند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد بهترین برند شامپو می توایند بهترین شامپو ایرانی را مطالعه کنید.

در ادامه انواع مختلف از بهترین شامپو بدون سولفات ایرانی را معرفی کرده‌ایم. گفتنی است که همگی شامپوهای بدون سولفات دارای قدرت شستشوی مطلوب می‌باشند.

 

شامپو استم سل

انواع شامپو بدون سولفات ایرانی استم سل شامل موارد زیر می‌باشد؛

  • ضد ریزش و تقویت کننده موهای چرب
  • مخصوص موهای خشک و آسیب دیده
  • ضد شوره خشک
  • مخصوص موهای هایلایت و رنگ شده

شامپو استم سل

شامپو ایروکس

شامپو بدون سولفات ایرانی ایروکس یک شامپوی تقویت‌کننده، ترمیم کننده، حجم دهنده، براق کننده و نرم کننده قوی برای موهای آسیب دیده محسوب می‌شود.

فرمولاسیون این محصول، برای ضخیم سازی موها بسیار موثر است. اگر موهای شما نازک و شکننده است، اگر به دنبال ترمیم و تقویت پیاز مو هستید، اگر یک شامپو برای رفع التهاب پوست سر می‌خواهید، این شامپو برای شما مناسب است.

شامپو ایروکس

شامپو کامان

شامپو بدون سولفات ایرانی کامان براساس خواص آن در مدل‌های زیر تولید و عرضه می‌شود:

  • ضد ریزش مناسب انواع مو
  • ترمیم کننده مو مناسب موهای آسیب دیده و رنگ شده
  • مخصوص موهای چرب
  • تقویت کننده مناسب انواع مو
  • مخصوص موهای خشک و آسیب دیده

ویژگی‌هایی که در انواع شامپو بدون سولفات ایرانی کامان وجود دارد:

لطافت‌بخش، تثبیت‌کننده رنگ، درخشان کننده، ترمیم کننده، تقویت‌کننده، براق کننده

شامپو کامان

شامپو آدرا

برجسته‌ترین اثرات شامپو بدون سولفات ایرانی آدرا شامل؛ پاک‌کنندگی ملایم موها، تامین کراتین و فیبر مورد نیاز مو، پیشگیری از شکنندگی موها، ترمیم موهای آسیب‌دیده، رطوبت‌رسانی عمیق، جلوگیری از ایجاد گره و موخوره مو، نرم‌کننده، حالت دهنده، مرطوب کننده، افزایش خاصیت ارتجاعی، افزایش حالت‌پذیری و درخشش و نرمی مو می‌باشد.

شامپو آدرا

 شامپو بدون سولفات ایرانی موپک

این محصول نیز به‌عنوان بهترین شامپو بدون سولفات ایرانی محسوب می‌شود. این شامپو حاوی ویتامین‌های A,C,E ، مواد گیاهی و عصاره‌های طبیعی هستند. 

فرمولاسیون این شامپوها به نحوی‌ست که تمام نیازهای مو و پوست سر را به خوبی برطرف می‌کنند و تا حد زیادی به رفع مشکلات مو کمک می‌نمایند.این محصول برای موهای رنگ شده، آسیب‌دیده، موهای کراتین و بوتاکس شده مناسب است.

شامپو مولپک-min

انواع دیگر از بهترین شامپو بدون سولفات

همانطور که اشاره کردیم باید موقع خرید شامپو کراتینه دقت به اصل بودن کالا بکنید. در فروشگاه اینترنتی آسوکالا، میتوانید بهترین شامپوهای بدون سولفات برای مو را با تضمین اصالت کالا و با قیمت مناسب خریداری کنید.

شامپو بدون سولفات سایوس

شامپو کراتینه سایوس، یک انتخاب عالی برای افرادی میباشد که به دنبال یک شامپو کراتینه عالی هستند. سایوس، محصول دو ابر شرکت هنکل و شوارتسکف آلمان میباشد که در این زمینه عالی هستند. شامپو سایوس مناسب برای زن و مردهایی که دارای موهای ناسالم، ضعیف و زبر هستند، مناسب است. لازم به ذکر است که شامپو کراتینه سایوس مورد تایید همه متخصصین و آرایشگرهای حرفه ای مو در سرتاسر دنیا است.>> شامپو سایوس

 شامپو کراتینه ترزمه

شامپو کراتینه ترزمه، مناسب برای موهای رنگ شده است که دارای سولفات کم میباشد. ترزمه باعث درخشنده شدن و صاف شدن موها میباشد. تا موهای شما را به بهترین شکل جذاب کند. شامپو کراتینه ترزمه از آسیب دیدن مجدد مو جلوگیری میکند و با لایههای طبیعی خود روی مو باعث ترمیم موهای شما میشود. از ویژگیهای جالب شامپو کراتینه ترزمه میتوان به مواردی چون: صاف کننده، جلوگیری از وز شدن مو، حاوی مواد نرم کننده، ترمیم کننده مو، درخشان کردن مو، احیای رطوبت مو و خیلی موارد دیگر اشاره کرد.

 شامپو کراتینه ترزمه

 شامپو کراتینه گلیس

شامپو کراتینه گلیس، با فرمول ویژه خود موهای خشک و آسیب دیده شما را بازسازی میکند. شامپو کراتینه گلیس علاوه بر بازسازی موهای شما، باعث استحکام و درخشندگی زیاد موها میشود. از ویژگیهای برتر این شامپو میتوان به مواردی چون: بازسازی ساختار مو، درخشان کردن مو، افزایش بیش از اندازه استحکام مو، دارا بودن سه برابر مایع کراتین بیشتر نسبت به دیگر مدلها، حاوی سرم کراتین برای ساختار مو و دیگر موارد می توان اشاره کرد.

 شامپو کراتینه گلیس

 شامپو بدون سولفات ردیست

شامپو کراتینه ردیست، مناسب کسانی است که موهای خود را کراتینه یا ریباندینگ کردهاند. شامپو کراتینه ردیست به خوبی از صاف ماندن موها محافظت میکند و تمامی مواد مغذی که برای حفظ سلامتی و زیبایی موها لازم است را به مو انتقال میدهد. اگر به دنبال شامپویی هستید که همیشه موهای شما را صاف نگهدارد، این شامپو برای شما بسیار مناسب است. بیشتر افراد به دنبال موهای صاف هستند چون زیبایی و جذابیت بیشتری دارد.

 شامپو بدون سولفات ردیست

محصولات زیادی در بازار برای صاف نگه داشتن مو وجود دارد ولی همه آنها مورد اعتماد و اصل نیستند. اگر از جنس اصل استفاده نکنید، حتما به موهای شما آسیب میرسد و این آسیب شاید قابل جبران نباشد. پس همیشه موقع خرید بهترین شامپو بدون سولفات، دقت لازم و کافی را داشته باشید و از فروشگاههای معتبری مثل آسوکالا خرید کنید.