اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

جلوگیری از ریزش مو؛ راهکار موثر پیشگیری از ریزش مو

اگر دچار ریزش مو هستید نگران نباشید زیرا می‌توانید جلوگیری از ریزش مو با شامپو را همین حالا آغاز نمایید. عواملی مانند عدم رعایت بهداشت مو و پوست سر، وراثت، تغییرات هورمونی، بیماری‌ها و داروها می‌توانند موجب ریزش مو شوند. شایع‌ترین علت طاسی، ریزش موی ارثی بر اثر سن است. برخی می‌توانند ریزش موی سر خود را نادیده بگیرند یا با روش‌هایی آن‌را پنهان نمایند. اما بسیاری از افراد، تسلیم نشده و با یک راه حل عالی برای حل مشکل ریزش موی سر خود اقدام می‌کنند. اینگونه افراد شامپوی خوب برای جلوگیری از ریزش مو که یکی از راه های جلوگیری از ریزش مو میباشد را انتخاب می‌کنند.

جلوگیری از ریزش مو با شامپو ضد ریزش

برای افزایش اثربخشی شامپوهای ضدریزش مو، باید بطور منظم از آنها استفاده کنید. استفاده منظم از این شوینده‌ها به صورت موضعی کمبود کراتین، ویتامین و سایر مواد مغذی را جبران کرده و به ضخیم و سالم‌تر شدن حالت تارهای مو کمک می‌کند. در واقع، شامپو ضد ریزش مو، سلامت پوست سر و موها را در دراز مدت بهبود می‌بخشد و کمکی در راستای تقویت و کاهش ریزش مو خواهد بود. >> >> شامپو ریو بدون سولفات این محصولات اکسیژن‌رسانی به فولیکول‌های مو را بهبود داده و با تقویت و تغذیه ریشه موها از ریزش آنها جلوگیری می‌کنند. همچنین ریزش موها در اثر شکستگی را به کمترین حد ممکن می‌رسانند. با استفاده از این شامپوها، زیر ساخت کراتین، ساختمان مو و گردش خون و اکسیژن‌رسانی به فولیکول‌های مو، بهبود یافته و سبب قطع ریزش آن می‌شود. این محصولات به ایجاد تعادل در پوست کف سر کمک کرده و موها را به طرز ایده آلی تقویت می‌نماید که در نتیجه باعث جلوگیری از ریزش مو می‌شود. این شامپوها، ضمن اینکه پوست سر را تغدیه و احیا می‌کنند، بستری مناسب برای رشد مو محیا می‌سازند. اگر پوست سر تمیز، واضح و روشن باشد موهای‌تان سالم‌تر و ضخیم‌تر می‌شوند.
افرادی که دچار ریزش مو هستند دارای موهای نازک‌تر و البته کم‌پشت‌تر می‌باشند؛ بنابراین روند درمان با شامپو می‌تواند منجر به پرپشت‌تر و حجیم‌تر دیده‌شدن مو ‌شود.

ترکیبات مهم در شامپوهای ریزش مو

ترکیبات ویژه این محصولات می‌توانند در کنار هم، موجب درمان و جلوگیری ریزش مو شده و روند ریزش مو را کم کنند و با تقویت مو، کمکی در رشد مو داشته باشند. مواد تشکیل‌دهنده شامپو ضد ریزش مو، مکمل‌های ویتامین و مواد معدنی می باشد که شامل بیوتین، روی، آهن، منیزیم، سلنیوم، کراتین، نیاسین، آمینو اسید، فلائونیدها، اسید های چرب اشباع نشده، سرامید، پروتئین، روغن آرگان، عصاره سیر، مواد انرژی دهنده مانند قهوه و تائورین هستند که بخشی جدایی ناپذیر از رشد مو و سلامت آن محسوب می‌شوند و تاثیر به‌سزایی در رشد و تقویت موها خواهند داشت.

شامپوهای خوب برای جلوگیری ریزش مو

وجود انواع برندهای مختلف با محتویات و ویژگی‌های گوناگون، گزینه‌های ویژه‌ای را برای آقایان و خانم‌ها در راستای درمان ریزش مو با شامپو ایجاد کرده است. هر شخصی باید با توجه به ساختار موها و پوست کف‌سر خود، شامپو ضد ریزش مو مخصوص به خود را برگزیند. شامپو تقویت کننده و ضد ریزش مو در انواع مختلف و برای رفع نیازهای گوناگون مو همچون چرب، خشک، نرمال، دارای شوره و .. تولید و به بازار، عرضه شده‌اند و با محتویات ویژه، به افزایش حجم و قدرت موها و در نتیجه، به جلوگیری از ریزش مو کمک می‌کنند. برای اطلاعات بیشتر در مورد بهترین برند شامپو میتوایند بهترین شامپو ایرانی را مطالعه کنید.

ویژگی‌های یک شامپوی خوب برای جلوگیری از ریزش مو چیست؟

  • برای تغذیه و احیای پوست سر مناسب باشد.
  • برای مبارزه با ریزش مو دارای ترکیبات ویژه باشد.
  • به پرپشت و حجیم‌تر دیده‌شدن مو کمک نماید.
  • از چسبندگی موها جلوگیری کند.

جلوگیری ریزش مو با شامپو ترزمه

شامپو ضد ریزش مو ترزمه حاوی بیوتین برای ترمیم و محافظت از موها می‌باشد. این محصول به طور خاص برای محافظت از موها در مقابل آسیب‌هایی که ممکن است به فولیکول‌های مو وارد کند، طراحی شده است. >> شامپو ترزمه

این شامپو در مقابل صدمات ناشی از موارد زیر از موی شما محافظت می‌کند:

  • سشوار کشیدن
  • رنگ‌کردن
  • فر کردن
  • بافتن‌موها
  • دکلوره
  • شانه‌زدن
  • صاف‌کردن
در واقع شما می‌توانید با کمک این شامپو، بدون هیچ نگرانی، به حالت دادن، استفاده از وسایل حرارتی و رنگ و دکلره بپردازید. این محصول در اولین شستشو قادر است صدمات ناشی از حرارت و رنگ را بازگرداند و باعث تقویت هر رشته مو در داخل و خارخ آن شود. این عمل، با بازگرداندن مولکول‌های تثبیت‌کننده در داخل فیبر مو و پیوندهای شکسته شده داخل فولیکول‌های آسیب‌دیده انجام می‌شود. درمان ریزش مو با شامپو ترزمه از عملکرد بالایی برخوردار است. بیوتین از ویتامین‌های گروه B می‌باشد و ماده اصلی تشکیل‌دهنده این شامپو است. این ماده، نقش مهمی در افزایش سلامت پوست و مو ایفا می‌کند و موجب کاهش ریزش و نازک‌شدن رشته‌های مو می‌شود. با استفاده منظم از این نوع شامپو ترزمه، پوست کف سر و ریشه‌های مو، تقویت شده و باعث جلوگیری از ریزش مو خواهد شد.

جلوگیری ریزش مو با شامپو گلیس

این شامپو با فرمولاسیون ویژه، موهای شما را از ریشه تا نوک، تقویت می‌کند. این شوینده، باعث متعادل‌سازی فلور پوست سر شده و در نتیجه باعث کاهش ریزش مو می‌شود. این محصول، مخصوص موهای شکننده و آسیب‌دیده بوده و برای آقایان و خانم‌ها مناسب می‌باشد. این شامپو با دارا بودن ویتامین و عصاره موجود در آن، خاصیت تقویت‌کننده، ضد ریزش و ترمیم کننده دشته و عملکرد بسیار بالایی برای ترمیم موهای آسیب‌دیده دارد. >> شامپو گلیس کراتین مایع موجود در این شامپو، ، تاثیر بسیار بالایی در بازسازی و احیای موهای آسب‌دیده ایفا می‌کند. این ماده، باعث درخشان شدن تارهای مو شده و موجب بازیابی شادابی به موهای خشک و آسیب‌دیده می‌گردد.

جلوگیری از ریزش مو با شامپو سایوس

این شامپو، یکی از محصولات بی‌نظیر برای جلوگیری و درمان ریزش مو است. این محصول دارای ویژگی‌ها و مزایای زیر می‌باشد:
  • مناسب استفاده آقایان و بانوان
  • با دوام و ماندگاری بالا
  • مناسب موهای ضعیف و دارای ریزش
  • تقویت کننده مو از ریشه تا نوک آن 
  • موجب کاهش چشمگیر ریزش مو ناشی از شکستگی مو می‌شود.
  • جلوگیری از ایجاد موخوره که منجر به ریزش مو می‌شود.
  • منجر به تحریک سوخت و ساز انرژی مو در ریشه تا نوک آن شده، در نتیجه سبب افزایش رشد مو می‌گردد.
  • ترمیم لایه سطحی مو و برگرداندن درخشندگی به موها
  • ایجاد موهایی سالم و بلندتر؛ حجم دهنده، ضخیم کننده و رشد دهنده مو
  • حاوی ویتامین‌ها و مواد معدنی مغذی از جمله کراتین
  • افزایش‌دهنده مقاومت فیبر مو
  • محافظت کننده از پوست سر و ضد شوره؛ به‌طور کامل پوست سر شما را روشن و تمیز می‌کند و محیطی ایده‌آل برای رشد موها فراهم خواهد کرد.
  • درمان و جلوگیری از ریزش مو با حذف DHT و جوان‌سازی موها
جلوگیری از ریزش مو با شامپو سایوس می‌تواند انتخاب بسیار هوشمندانه‌ای باشد. >>شامپو سایوس سخن پایانی تمام تولیدکنندگان برندهای موجود در آسوکالا سعی می‌کنند از بهترین و مقوی‌ترین مواد اولیه استفاده کنند تا بتوانند مواد مغذی و ویتامین های موجود در شامپو را افزایش دهند و به رشد و تقویت موها کمک کرده و موجب جلوگیری از ریزش مو شوند. شامپوهای ضدریزش مو که در وب‌سایت آسوکالا موجود می‌باشندیکی از راه های جلوگیری از ریزش مو هستند و بر حسب حجم و عصاره‌های به کار رفته، دارای قیمت‌های متفاوتی هستند. محصولات با کیفیت و از برند معتبر بر مبنای اصل بودن در این سایت قرار گرفته‌اند. تمام استانداردهای بهداشتی در ساخت این محصولات رعایت شده است. به همین‌خاطر، هیچ‌گونه مواد مضری از خود تولید نکرده و برای سلامتی انسان هیچ گونه ضرری ندارند. برای تهیه بهترین شامپوهای ضد ریزش مو کافیست به سایت اینترنتی آسوکالا مراجعه نمایید و با مطالعه ویژگی‌ها و محتوای محصولات، اقدام به خرید نموده و درب منزل تحویل بگیرید. لازم به ذکر است که تمامی شامپوهای ضد ریزش مو از نظر بالینی آزمایش شده و مورد تایید متخصصان پوست و مو قرار گرفته‌اند.