اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
asokalashop.dev@gmail.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

بهترین لوازم شخصی مردانه

اگر این مطلب، نظر شما را جلب کرده است به احتمال زیاد یک آقای خوش‌تیپ و آراسته هستید که می‌خواهید در مورد بهترین لوازم شخصی مردانه بیشتر بدانید. حفظ ظاهر و زیبایی، همیشه در اولویت قرار دارد، از سویی، مشغله‌های موجود، گاهی فرصت تحقیق درباره لوازم شخصی را از انسان می‌گیرد. لذا سعی نموده‌ایم در این مقاله بصورت مختصر اما مفید به این موضوع مهم بپردازیم و مهمترین لوازم آرایشی و بهداشتی ضروری برای آقایان را به شما معرفی کنیم.

بهترین لوازم شخصی مردانه

در ادامه با بهترین لوازم که هر مردی آنها را دارد و یا بهتر است داشته باشد آشنا خواهید شد؛

اسپری ضد تعریق

این محصولات معمولاً برای زیربغل مورد استفاده قرار می‌گیرند. ضد تعریق‌ها حاوی کلرید‌آلومینیوم هستند که یک لایه محافظتی روی پوست برای مقابله با رطوبت ایجاد می‌کنند. توصیه متخصصان، انتخاب ضدتعریق هایی است که حاوی ۱۰ درصد کلرید‌آلومینیوم یا بیشتر باشند. باوجود محصولات بسیار متنوعی از ضد تعریق‌ها، ممکن است پیدا کردن برند معتبر، کمی دشوار باشد. از سویی، انتخاب ضد عرق نامناسب، می‌تواند آسیب‌های جبران‌ناپذیری برای سلامتی شما به‌همراه داشته باشد. لذا ما سعی کرده‌ایم بهترین اسپری ضد تعریق را از برندهای معتبر، در اختیار شما قرار دهیم.>> اسپری رکسونا مردانه نکته مهم: شستشوی بدن باید به نحوی انجام شود که باکتری‌ها تا حد امکان از محیط زیر بغل شسته شوند. پس از آن، حتما اقدام به خشک کردن زیر بغل خود کنید و سپس از ضد تعریق استفاده نمایید.

افترشیو

مهم‌ترین محصولات مراقبت از پوست آقایان پس از اصلاح، افترشیو است. افترشیو، علاوه بر رایحه مطبوع و خاصیت آنتی‌باکتریایی، برای جلوگیری از عفونی‌شدن هرگونه خراش و بریدگی که در زمان اصلاح رخ می‌دهند بسیار کاربرد دارد. مواد موجود در این محصول از خشکی و حساسیت پوست ممانعت کرده و مانع التهاب، جوش، قرمزی و سوزش پس از اصلاح صورت می‌شوند. استفاده از افترشیو به‌ویژه برای افرادی که پوست حساس و مستعد جوش و آکنه دارند و پس از استفاده از تیغ و خودتراش دچار تحریک و التهاب می شوند، توصیه می‌شود. البته می‌توان آن‌را به‌عنوان لوازم شخصی مردانه برای استفاده همه آقایان نیز در نظر گرفت. انواع افترشیوها برای خنک کردن و مرطوب کردن پوست نقش بسزایی ایفا می کنند. که معتبرترین برندهای آن‌را می‌توانید در فروشگاه ما تهیه نمایید.

دستگاه اصلاح

ماشین اصلاح بدن یکی از بهترین و بی‌خطرترین روش‌ها برای از بین بردن موهای زائد بدن آقایان است. انواع دستگاه اصلاح موجود در فروشگاه ما علاوه‌بر کاربرد فراوان، خطرات و مضرات کمی را نیز شامل می‌شوند، زیرا سری‌های آن‌ها به گونه‌ای طراحی شده است که خراش و حساسیتی ایجاد ننماید. برخی از دلایل اصلاح موهای زائد، تعرق زیاد، ایجاد گرما و خارش و در نهایت حساسیت‌های پوستی می‌باشد. هنگام خرید دستگاه اصلاح به مواردی مانند باتری، صدای دستگاه، جنس تیغه، طراحی بدنه، تنظیم سرعت تیغه، ضد آب بودن، امکان شستشو و منبع تغذیه آن دقت نمایید تا کیف لوازم شخصی مردانه شما با بهترین وسایل تزئین شود.

مام ضد تعریق

استفاده از مام ضد تعریق به شما کمک می‌کند تا کمتر در معرض مشکلات ناشی از تعریق زیاد بدن‌تان باشید. با توجه به این موضوع، می‌توان گفت که این محصول به‌عنوان یکی از اجزای لوازم شخصی مردانه برای شما ضروری خواهد بود. >>مام سکرت

مزایای استفاده از مام ضد تعریق

  • تعریق زیاد زیر بغل را کنترل می‌نماید.
  • از ایجاد بوی بد عرق جلوگیری می‌کند.
  • از خیس شدن لباس شما ممانعت می‌کند.
  • پوست زیر بغل شما را نرم و لطیف می‌نماید. 
  • می‌توانید لباس‌های خیلی روشن یا خیلی تیره را با خیال راحت بپوشید.
  • در نتیجه همه اینها، موجب حس خوب و افزایش اعتمادبه‌نفس شما می‌شود.
توجه: هیچ‌گونه شواهد علمی و قطعی که نشان‌دهنده سرطان‌زا بودن ضد عرق‌ها باشد، وجود ندارد. در ضمن، اگر شما به آلومینیوم موجود در محصولات بهداشتی حساسیت خاصی دارید، نباید از مام استفاده کنید. پس از دوش گرفتن و اصلاح زیر بغل و خروج از حمام، باید زیر بغل خود را به‌خوبی خشک نمایید و سپس از مام به اندازه کافی استفاده کنید.

شامپو ضد شوره

عوامل ایجاد شوره سر می‌تواند تغذیه نادرست، نگرانی و استرس، هوای مرطوب و گرم یا سرد و خشک، عدم تعادل هورمون‌ها، عفونت قارچی و از همه مهمتر، چربی بیش از حد پوست باشد. مهمترین کار یک شامپو ضد شوره، شستشو، تمیز کردن و از بین بردن شوره‌های موجود در سر شما است.  توجه: شما برای موهای خشک باید شامپو ضد شوره مخصوص موهای خشک تهیه کنید. این شامپو حتما باید حاوی مواد مرطوب کننده باشد.  اگر مو و پوست چرب دارید، از شامپو ضد شوره مخصوص موهای چرب استفاده کنید تا چربی پوست‌سرتان متعادل شود.

برخی از مواد تشکیل‌دهنده شامپو ضد شوره

  • Zinc Pyrithione : ضدقارچ، ضدباکتری و ضد التهاب
  • سلنیوم‌سولفید: ضدقارچ، ضدچربی
  • کتوکونازول: ض قارچ
  • Coal Tar  : ضدقارچ
  • اسید سالیسیلیک: پاک‌کننده و لایه‌بردار

شامپو بدن

این محصولات با توجه به فرایند تولیدشان و مایع بودن، براحتی امکان افزودن گلیسیرن را دارند و به‌علت خنثی بودن بالانس PH آنها، بسیار ساده‌تر و کم‌هزینه‌تر از صابون می‌باشند. هنگام تهیه شامپو بدن باید نوع پوست خود را از نظر خشک، حساس یا چرب بودن در نظر بگیرید. شما باید شوینده‌ای ملایم انتخاب کنید که قلیایی نباشد.

البته شیوه استحمام شما مهمتر از این‌است که چه شوینده‌ای استفاده می‌کنید؛

  • استفاده از آب ولرم بجای آب‌داغ برای حمام‌کردن بهتر است.
  • باید بلافاصله پس از استحمام ، از مرطوب کننده استفاده کنید.
  • شستشوی زیاد و مکرر پوست، موجب خشکی آن می‌شود.