اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
asokalashop.dev@gmail.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

بهترین شامپوهای خارجی شناخته شده تا به امروز

شامپو بخش مهمی از رژیم مراقبت از مو است و همه، چیزی جز بهترین شامپو برای مو نمی خواهند.
متأسفانه، اکثر شامپو های داروخانه‌ ای که در فروشگاه‌ های محلی موجود هستند، نمی‌ توانند آنطور که شما در نظر دارید عمل کنند.
آنها روی موهای شما یا موثر نیستند، یا خیلی قوی بوده و یا موهای شما را خشک می کنند.
به همین دلیل است که بسیاری از مردم به بهترین شامپو های خارجی شناخته شده روی می آورند، به دلیل کیفیت و عملکرد خود در سطح جهانی تجدید شده اند.

غالبا شامپوهای خارجی برای انواع مو های معمولی، خشک و چرب تهیه و تولید شده اند و فقط کافیست جنس موهای خود را به درستی شناخته تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید.

برای خانم‌ها و آقایان جذابی که به سلامت موهایشان اهمیت می‌دهند، هیچ چیز مهم‌تر از داشتن موهای زیبا و شفاف نیست. قبل از اینکه از میان شامپوهای موجود در بازار، به دنبال انواع شامپو خارجی باشید بهتر است روی نوع موی خود متمرکز شوید. در صورتی که موهای فری دارید، به دنبال شامپوهایی باشید که برای موهای فر طراحی شده است. در صورتی که موهای نازکی دارید بایستی از شامپویی با فرمولاسیون سبک استفاده کنید. اگر موهای رنگ شده یا دکلره دارید، بایستی از میان شامپو برند خارجی و ایرانی، مدل مناسب با موهای رنگ شده را انتخاب کنید. 

بهترین شامپو ایرانی را می توانید در این مقاله مراجعه کنید.

در میان انواع شامپوها به دنبال مرطوب کننده، آب رسان‌ها و تغذیه ی مو باشید. شامپوهایی که علاوه بر تمیزی مو، رطوبت و آبرسانی موها را انجام داده بدون اینکه به آن آسیبی بزند.

مرطوب کننده‌های موجود در شامپو شامل انواع روغن‌های آرگان، روغن نارگیل، گلیسیرین و آلوئه ورا و … بهترین گزینه هستند. 

در ادامه با آسوکالا همراه باشید تا بهترین شامپو خارجی را برای انواع مشکلات مو و تقویت آن‌ها بگوییم. آقایان و خانم‌های زیبا این شما و این انواع برندهای شامپوی مناسب برای موی شما!برای سلامتی موهایتان همین حالا به دنبال شامپوی خوب باشید. 

بهترین شامپو خارجی

شامپوهای خارجی زیادی در ایران وجود دارند که خیلی مورد استقبال مردم قرار نگرفته اند و تعداد معدودی از انها سالهاست که مورد توجه بوده و همیشه از آنها به عنوان بهترین شامپو خارجی نام برده میشود که عبارتند از؛

بهترین شامپو خارجی؛ شامپو ترزمه

اگر موهایتان شوره زده و از شوره سرتان در عذاب هستید، انتخاب شامپو ترزمه می‌تواند خیال‌تان را راحت کند. این شامپو در برابر مواد مخرب مقاوم است و به خاطر پروتئینی که دارد، به بازسازی موهایتان کمک می‌کند. در صورتی که موهای شکننده و حساسی دارید، شامپو ترزمه می‌تواند از شکنندگی موهایتان جلوگیری کرده و درخشندگی آن‌ها را بیشتر کند. 

بهترین شامپو خارجی؛ شامپو ترزمه

شامپو برند خارجی؛ شامپو گلیس

شامپو گلیس به عنوان یک داروی معجزه بخش برای ترمیم و جلوگیری از ریزش موها به کمک‌تان می‌آید. این شامپو به کمک بازسازی موها از شوره سر و آسیب مو جلوگیری می‌کند. به عنوان یک یار همیشگی برای سلامت و تقویت موهایتان می‌توانید روی شامپوی گلیس حساب کنید. در این شامپو از تکنولوژی بیوتک استفاده شده که رطوبت را در موهایتان حفظ کرده و با فرمولاسیون سبکی که دارد، باعث تنفس موهایتان می‌شود.
بنابراین اگر دچار شوره سر هستید و به دنبال یک شامپوی مناسب و تقویت کننده برای موهایتان می‌گردید تا از آسیب موهایتان جلوگیری کنید، شامپو گلیس را از دست ندهید. 

شامپو برند خارجی؛ شامپو گلیس

بهترین شامپو خارجی؛ شامپو سایوس

سایوس شامپوی آلمانی است که توانسته به خوبی از پس مشکلات مو اعم از ریزش مو، شوره و دیگر مشکلات بر بیاید. از جمله انواع شامپوی سایوس می‌توان به شامپوی براق کننده، ضد شوره، ضد ریزش و … اشاره کرد. در صورتی که از ابزارهای حرارتی استفاده می‌کنید و یا آب و هوای آلوده باعث آسیب به موهایتان شده است، می‌توانید با استفاده از شامپو سایوس بهترین شامپو خارجی براق کننده آسیب دیدگی موهایتان را برطرف کنید. این شامپو با داشتن کراتینی که دارد، دوباره لطافت و نرمی را به موهایتان برمی‌گرداند.

بهترین شامپو خارجی؛ شامپو سایوس

همچنین در صورتی که شوره سر دارید، شامپو ضد شوره سایوس می‌تواند تمام مواد ضروری مورد نیاز را برای موهایتان را فراهم کند تا با تقویت فولیکول موهایتان از شوره سر جلوگیری کند. برای  کسانی که از ریزش موی سرشان نیز گله دارند، سایوس توانسته حرفی برای گفتن داشته باشد و این مشکل را با بازسازی پوست سر درمان کند. 

بهترین شامپوهای خارجی؛ شامپو ریو

ریو یکی از بهترین گزینه‌ها به خصوص برای افراد دارای موهای وز یا فر است. کراتینی که در شامپوهای ریو وجود دارد می‌تواند موهایتان را صاف و شفاف کند و با قابلیت بدون سولفات بودن، از شوره سر، وز شدن یا گره خوردن موها جلوگیری کند. به این ترتیب با بازسازی و تقویت موها، از شوره سر نیز جلوگیری می‌کند. شامپو زغال کراتین ریو نیز با حفظ طولانی مدت رطوبت موهایتان، جلوی خشکیدگی و موخوره شدن آن را می‌گیرد.

آیا میدانید بهترین شامپوهای بدون سولفات کدام است؟ در این مطلب بخوانید.

بهترین برند شامپو خارجی؛ شامپو کلیر

فرقی نمی‌کند خانم هستید یا آقا، شامپو کلیر برای هر نوع جنس مویی، شامپوی مخصوصی ارائه کرده است. کلیر به عنوان شامپوهای ضد شوره شناخته شده است و با فرمولاسیون متفاوتی که دارد می‌تواند مشکلات پوست و مو را برطرف کند. انواع ویتامین، مواد مغذی، مواد معدنی، و. .. فراورده این شامپوی ضد شوره است. اگر موهای آسیب دیده و حساسی دارید، شامپو کلیر با براق و زیبا نگه داشتن موهایتان، آن‌ها را از استفاده از نرم کننده بی نیاز می‌کند. در صورتی که موهای‌تان نازک است و می‌خواهید حجم بیشتری داشته باشید، می‌توانید روی شامپو کلیر حساب کنید. 

بهترین برند شامپو خارجی؛ شامپو کلیر

از بهترین برندهای شامپو خارجی؛ شامپو نیوا

برند بی رقیب نیوا، با ارائه شامپوهای مختلف برای انواع موهای خشک، موهای چرب،  و موهای معمولی، شامپویی تولید کرده است. اگر نوزادی دارید و یا می‌خواهید بهترین شامپو را برای سر کودک‌تان استفاده کنید، نیوا فکر اینجا را هم کرده است. شامپوهای نیوآ، با پوست سر سازگار هستند، به همین دلیل انتخاب بسیاری از افرادی بوده که دارای پوست حساسی هستند. موادی که در داخل شامپو نیوآ به کار رفته است به عنوان تقویت کننده نیز محسوب می‌شود و می‌تواند موجب ترمیم موهای شکننده و آسیب دیده شود. 

از دیگر مارک های موجود در بازار می توان به هد اند شولدرز، شوما، نیزورال،داو، پن تن، بیو تیک و سانسیلک اشاره کرد.

از بهترین برندهای شامپو خارجی؛ شامپو نیوا

بهترین شامپو برای رشد سریع موها

اگر به دنبال بهترین شامپو برای رشد سریع موها هستید باید شامپوهای انتخاب کنید که به‌ تقویت مو کمک کنند و حاوی املاح معدنی و ویتامین باشند. شامپوهای که در کنار تمیزی مو حاوی آبرسان و مرطوب کننده هستند همیشه موها را نرم نگه می دارند و به رشد مو هم کمک زیادی می کنند. شامپوهای ایرانی و خارجی به دلیل کیفیت بالایی که دارند در حال رقابت با هم هستند. شامپویی که روی مو کمتری کف را دارد حاوی مواد طبیعی و ارگانیک است به همین دليل به ریشه مو آسیبی وارد نمی کند. شامپوهای طبیعی برای رشد مو بهترین گزینه هستند و به سرعت جذب مو می شوند.  بهترین شامپو برای مو شامپویی است که فاقد مواد شیمیایی باشد و در استفاده مداوم به هیچ وجه به مو آسیبی وارد نکند. اگر شامپو موهای شما را نرم و لطیف می کند و خشکی آن را می گیرد بهترین گزینه برای شما است.

جمع بندی

داشتن موهای تمیز، زیبا، سالم، و با طراوت آرزوی هرکسی است. فرقی نمی‌کند خانم هستید یا آقا، اگر به سلامت پوست و مویتان اهمیت می‌دهید، یکی از مهم‌ترین انتخاب‌های شما، شامپوی مناسب است. در صورتی که شوره دارید و یا دارای موهای حساس، فر یا شکننده هستید، شامپوهای مخصوص به شما کمک می‌کند تا موهایتان زودتر ترمیم و تقویت شود. برای خرید یا تهیه بهترین شامپو خارجی متناسب با جنس پوست سرتان، می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی آسوکالا اقدام کنید. آسوکالا با ارائه بهترین شامپو برند خارجی و ایرانی با بهترین قیمت این امکان را برایتان ایجاد کرده که بدون نیاز به حضور فیزیکی، شامپوی مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی سفارش دهید.