اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
asokalashop.dev@gmail.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

ویژگی های عطر خوب؛ آموزش و راهکارهای انتخاب عطر خوب

چند بار برایتان پیش آمده که رایحه یک عطر شما را به یاد کسی یا خاطره‌ای بیندازد؟ چند بار تا به حال با بوییدن عطر، خاطره‌ای از گذشته برایتان زنده شد و شما را به روزهای گذشته برد؟ رایحه‌ها می‌توانند حرف بزنند. به خصوص زمانی که از هر کسی تنها یک عطر باقی بماند، عطر خوب می‌تواند معجزه کند. حتی پس از سال‌ها فراموشی، درست در جایی که فکرش را نمی‌کند، بوی یک عطر که از ویژگی های عطر خوب است می‌تواند شما را یاد کسی بیندازد که روزگاری از آن استفاده می‌کرد. 

در این مطلب از آسوکالا همراه‌تان هستید تا با هم ویژگی های عطر خوب را بررسی کنیم. به نظر شما یک عطر خوب باید چه ویژگی داشته باشد؟ در این مطلب قصد دارید راهکارها و آموزش انتخاب عطر مناسب را بگوییم. با آسوکالا همراه باشید. 

ویژگی های عطر خوب

اگر می‌خواهید همیشه در خاطرها باقی بمانید، معجزه عطرها را فراموش نکنید. یک عطر ماندگار و رایحه خوب می‌تواند نشانه‌ای برای شناختن شما و به خاطر سپردن‌تان باشد. بنابراین، خودتان را به پیچ و خم رایحه‌های عطرهای خوش بسپارید و در میان بهترین رایحه‌ها زندگی کنید. ویژگی های عطر خوب شامل؛ عطر خوب ماندگاری و پخش بوی مناسبی دارد، عطر خوب دارای شیشه و بسته بندی مناسبی است و پوست را دچار حساسیت نمیکند.

عطر خوب با برند خوب

عطر و ادکلن‌های زیادی در بازار وجود دارد که می‌تواند یک گزینه به یادماندنی برای شب عروسی، جشن تولد یا دورهمی‌های دوستانه و حتی استفاده روزمره باشد. در آموزش انتخاب عطر مناسب این را به خاطر داشته باشید که برند یک عطر از عوامل تاثیر گذار است. زمانی که برای خرید ادکلن یا عطر اقدام می‌کنید، بسیار اهمیت دارد که عطر شناخته شده با برند معتبری را برای خود یا عزیزان‌تان انتخاب کنید. دقت داشته باشید فریب ظاهر یا اسم برند نشوید. یک عطر اورجینال با برند معتبر می‌تواند تا روزها حتی ماه‌ها بوی خوش اولیه را داشته باشد.

عطر چیست؟ ماندگاری و ترکیبات عطر

طرفداران عطر می‌دانند که برند معتبر حتی اگر لوکس و گران قیمت باشد، می‌ارزد. اگر به دنبال عطر خوب با برند معتبر هستید، تاریخچه‌ای از برندها را مطالعه کنید.  

عطر خوب با ماندگاری

اگر می‌خواهید یک عطر ماندگار داشته باشید سراغ عطرهای خوب بروید. زمانی که از یک عطر خوب استفاده کنید، وارد هر فضای بسته‌ای شوید، با بوی عطرتان می‌توانید دیگران را تحت تاثیر قرار داده و از همه مهم‌تر خودتان حس خوبی در تمام طول روز داشته باشید. 

ماندگاری یک عطر از ویژگی های عطر خوب است که را خودتان که از عطر استفاده کردید، معمولا متوجه نخواهید شد. چرا که بعد از ادامه دار شدن یک رایحه، دیگر مشام انسان قادر به بوییدن آن نیست و به آن عادت می‌کند. 

[caption id="attachment_76822" align="aligncenter" width="711"]ویژگی های یک عطر خوب ویژگی های یک عطر خوب چیست و آموزش انتخاب عطر[/caption]

نکته‌ای که باید به خاطر داشته باشید این است که عطرهای تند و گرم معمولا، نسبت به عطرهای سرد و خنک ماندگاری بیشتری دارد. در صورتی که به دنبال ماندگاری طولانی هستید، پرفیوم‌ها گزینه مناسب‌تری نسبت به ادوتویلت‌ها هستند. در نهایت به خاطر داشته باشید که ماندگاری یک عطر به جنس پوست شما نیز بستگی دارد. 

عطر خوب با اورجینال بودن

عطر و ادکلن اورجینال، عطرهای خوشبویی است که تقلبی نبوده و اصالت آن از عطر آن مشخص است. عطرهای اورجینال توسط شرکت اصلی ساخته می‌شود. هرچند امروزه می‌توانید انواع فیک آن را نیز در بازار پیدا کنید. اما یک عطر خوب، ماندگاری بالایی دارد که اورجینال است. 

یکی از بهترین عطرها ادکلن رودیر است که دارای ماندگاری و کیفیت بسیار بالایی است.

البته تشخیص عطر اورجینال از عطر اورجینال کار راحتی نیست اما بسته به ظاهر و عمق رایحه عطرها می‌توانید به اصل یا تقلبی بودن آن پی ببرید. اما مهم‌تر از هر چیز، خرید عطر از یک فروشگاه معتبر و اصیل است که از اصالت عطرهای آن خیال‌تان راحت باشد. 

با تمام این موارد، متاسفانه تشخیص اصیل بودن یا غیر اصل بودن عطرها کار راحتی نیست و نیاز به متخصص دارد. اما به خاطر داشته باشید که عطر تقلبی معمولا در شیشه‌های متفاوتی از برند اصلی‌شان وجود دارند و چاپ روی شیشه نیز با اصل عطر متفاوت است.

از دیگر مواردی که می‌تواند به شما در انتخاب یک عطر خوب کمک کند، رایحه مشخص، شیشه باکیفیت و ضد حساسیت زا بودن آن است. اگر به دنبال خرید عطر هستید، بسیار اهمیت دارد عطری را انتخاب کنید که با استفاده از آن حس خوبی به شما دست دهد. با وجودی که عطرها متفاوت هستند، اما در ساخت‌شان رایحه‌های اصلی استفاده شده است. انواع رایحه‌هایی مانند ترکیب گل و رایحه‌های شرقی، عطر گل‌ و مرکبات، دریا، بوی چوب، همه این موارد تعیین می‌کند که عطر شما رایحه گرم دارد یا سرد جالب است بدانید راز ماندگاری عطرها از طبیعت تکمیل می‌شود. در واقع سازندگان عطر با به کارگیری مشک یا عنبر به عطرشان، باعث می‌شود تا عطر مدت زمان بیشتری باقی بماند.

شما طرفدار کدام سری از عطر و ادکلن‌ها هستید؟ چه رایحه‌ای می‌تواند شما را به وجد آورد و حس اعتماد به نفس‌تان را از بوی خوش عطر تان بیشتر کند؟ به خاطر داشته باشید که یکی از ویژگی های عطر خوب این است که می‌تواند تصویری ماندگار در ذهن‌ها از شما باقی بگذارد. بنابراین اگر می‌خواهید تصویری جاودانه و البته جذاب داشته باشید می‌توانید با انتخاب انواع عطرهای خوشبو و اصیل از فروشگاه اینترنتی آسوکالا و بررسی در مورد راهکارهای انتخاب عطر مناسب خیال خود را از بابت خوشبو بودن و ماندگاری راحت کنید.

عطر خوب با اورجینال بودن