اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

آشنایی با کراتینه مو

آشنایی با کراتینه مو | دلایل انجام کراتین مو 

کراتینه مو بهترین روش برای صافی و براق کردن مو است که در آن پروتئین مورد نیاز مو به خوبی تامین می شود. برای درخشندگی و ابریشمی کردن موها این روش بهترین گزینه بوده که چند ماه هم ماندگاری دارد. برای موهای آسیب دیده عالی بوده و می توانید به ترمیم و تقویت فولیکول مک کمک زیادی کند. کراتینه با رفع وزی مو می تواند موهای شما را به خوبی احیا کند.

 تامین پروتئین اصلی مو مهمترین مزیت استفاده از لین روش است که باعث شده تا موهایی نرم و خوش حالت داشته باشید. این روس ابتدا داخل ریشه نفوذ کرده و سپس روی موها را به طور کامل پوشش می دهد تا بتواند به صورت عمقی ریزش موها را درمان کند. برای افزایش استحکام و خاصیت ارتجاعی مو نیاز است تا کراتینه به صورت مرتب انجام شود. درمان موهای آسیب دیده اغلب با این روش نتیجه خوبی را به همراه خواهد داشت.  ترکیب کراتینه با موها و نفوذ کراتین و پروتئین‌های ضروری به منافذ مو، آسیب‌های کوتیکول مو را درمان و ساقه مو را تقویت می‌کند. افرادی که این روش درمانی را تجربه می کنند از نتیجه و ماندگاری آن رضایت کامل دارند. رشد موها با این روش بیشتر خواهد شد.

چه افرادی میتوانند کراتینه انجام دهند ؟

شما میتوانید با خرید کرم صاف کننده مو نیز موهایتان را صاف کنید.وکراتینه برای همه افراد مناسب نیست. اگر چه این روش روی موهای خشک و چرب و مختلط انجام می شود اما همه افراد نتیجه یکسانی از ان دریافت نمی کنند. افرادی که موهای خود ره رنگ کرده اند و رنگ آسیب های جدی به موهای آن‌ها وارد کرده گزینه مناسبی برای انجام این کار هستند.

اگر موهای شما طبیعی و نچرال است هم می توانید این روش درمانی را امتحان کنید. افرادی که موی آن‌ها به صورت ذاتی خشک و مجعد و فر است با لین روش می توانند موهایی صاف و درخشان داشته باشند. در صورتی که داروی خاصی استفاده نمی کنید می توانید به راحتی این روش را تجربه کنید. افرادی که دوره شیمی درمانی را تجربه نکرده اند گزینه مناسبی برای انجام این کار هستند. افرادی می توانند کراتینه را انجام دهند که ریزش موی آن‌ها به دلیل مشکلات تیروئیدی نباشد. اگر داروی خاصی استفاده می می کنید می توانید پس از تکمیل دوره درمان موها را کراتینه کنید. افرادی که استرس و اضطراب ندارند گزینه مناسبی برای انجام این کار هستند.

فواید کراتینه کردن مو چیست ؟

کراتینه کردن مو فواید زیادی را به همراه دارد. اشخاصی که این روش را تجربه می کنند موهای آن‌ها به خوبی تقویت خواهد شد. قدرت و قابلیت ارتجاعی مو بیشتر می شود و پروتئین با تقویت فولیکول مو می تواند به پر پشت شدن آن‌ها کمک زیادی کند. برای جلوگیری از پیشرفت آسیب مو این روش عالی بوده و تاثیرات مثبت و ماندگاری دارد. وقتی موها با پروتئین موجود در کراتین تقویت می شود شما شاهد پرپشتی موها خواهید بود. برای جلوگیری از موخوره این روش بهترین گزینه است و می‌تواند از شوره و موخوره تا حد زیادی پیشگیری کند. برای داشتن موهایی صاف و نرم و درخشان کراتینه عالی است و می تواند تاثیراتی مثبت و ماندگار داشته باشد.

 کراتین به سرعت جذب مو می شود تا وزی و خشکی آن را بگیرد. کراتین باعث ماندگاری بیشتر رنگ روی موها می شود. اگر موهای خود ره رنگ کرده اید با کراتین نه تنها نرم و لطیف می شوند بلکه رنگ آن‌ها ثابت می ماند و دچار افت کیفیت نمی شود. برای حفظ سلامتی موها نیاز است تا کراتین را یکبار تجربه کنید.

.....جهت خرید ماسک مو با کیفیت عالی و قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی آسوکالا از اینجا تهیه کنید .....

مضرات کراتینه مو چیست ؟

کراتینه مو علاوه بر فواید مضراتی هم دارد و اگر محیطی مناسب را برای این کار انتخاب نکنید قطعا آسیب های جدی به موها وارد می شود. استفاده از مواد درجه یک در نتیجه کراتینه کردن تاثیر بسزایی دارد. اما در صورتی که آرایشگر مواد بی کیفیت استفاده کند ریشه مو سست شدن و شما شاهد ریزش بیشتر مو خواهید بود.

 افرادی که به مواد کراتینه حساسیت دارند در در این زمان پوست سر انها قرمز و ملتهب خواهد شد و با سوزش و خارش زیاد همراه است. اگر کراتینه به صورت مستمر انجام شود می تواند بیش از اندازه چربی و رطوبت مو را بگیرد در این شرایط فولیکول مو ضعیف خواهد شد. اگر مستعد آلرژی هستید این روش برای شما پیشنهاد نمی شود. از دیگر مضرات کراتینه می توان به سوختگی موها اشاره کرد. بالا رفتن حرارت در این روش می تواند سوختگی موهای نازک را به همراه داشته باشد. به همین دلیل بیشتر افراد بعد از انجام کراتینه موهای خشک و وزی خواهند داشت. در بارداری انجام این تکنیک به هیچ وجه توصیه نمی شود.با انجام کراتینه موها حجم موها کم می شود و شما موهایی کم خواهید داشت. ایجاد شوره و التهابات پوستی از دیگر عوارض استفاده از این روش است. از بین رفتن درخشندگی موها از دیگر عوارض کراتینه است که در بیشتر افراد هم مشاهده می شود و جلوه مو را می گیرد.

میزان ماندگاری کراتینه مو چقدر است ؟

میزان ماندگاری کراتینه مو به طور میانگین بین ۴ الی ۶ ماه است و در برخی افراد بین ۸ تا ۱۲ ماه هم ادامه دارد. این ماندگاری به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهمترین آنها نوع مواد استفاده شده برای کراتین و نحوه انجام آن است. اگر فرد به مراقبت های بعد از کراتین توجه داشته باشد و با رژیم غذایی مناسب این دوره را طی کند قطعا ماندگاری خوبی خواهد داشت. میزان ماندگاری در همه افراد به یک اندازه نیست و کسی که به مراقبت های بعد از ام توجه نداشته قطعا با ماندگاری کمی روبرو خواهد شد.

.....بهترین و جدید ترین و خریدی اسان و سریع را با فروشگاه اینترنتی آسوکالا تجربه کنید .....

نکاتی که باید درباره ی کراتینه مو بدانید

مهمترین نکته ای که درباره کراتینه مو باید بدانید انتخاب یک آرایشگاه معتبر برای انجام این کار است. میزان تخصص و تجربه آرایشگر در موفقیت این کار نقش بسزایی دارد. اگر بیماری خاصی دارید یا داروی بخصوصی استفاده می کنید حتما آن را با آرایشگر در میان بگذارید. بعد از انجام کراتینه به هیچ وجه استخر نروید چون کلر باعث از بین رفتن تاثیرات مثبت کراتین تر روی مو می شود. آر شامپوهای تقویتی فقط استفاده کنید. موها را با آب ولرم شستشو دهید. در این شرایط محدودیتی برای رنگ کردن موها وجود ندارد.