اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

مهم ترین دلایل استفاده از محصولات ضد چروک

دلایل استفاده از محصولات ضد چروک

محصولات ضد چروک از محصولات پر طرفداری به شمار می روند که افراد همواره از آنها برای جوان سازی پوست خود استفاده می کنند. تنها دلیل استفاده از محصولات ضد چروک زیبا سازی چهره است. این گونه محصولات به عنوان یکی از روتین های پوستی مهم شناخته می شوند به همین دلیل امروزه بسیاری از بانوان و آقایان به استفاده از آنها روی آورده اند تا بتوانند هم از پیری پوست خود جلوگیری کنند و هم در صورت وجود علائم پیری روی پوست آنها را از بین ببرند. این محصولات دارای املاح ارگانیک و طبیعی هستند که به خوبی بر روی پوست تاثیر می گذارند.  

از چه رده سنی می‌توانیم از محصولات ضد چروک استفاده کنیم

افراد در اثر عوامل متعددی ممکن است با علائم پیری پوست مواجه شوند، لازم به ذکر است که اصولا علائم پیری از سن 25 سالگی خود را به نمایش می گذارند در نتیجه شما می توانید از این رده سنی شروع به مصرف محصولات ضد چروک نمایید تا روند پیری را کاهش بدهید. البته ناگفته نماند که برخی افراد هم از 30 سالگی شروع به پیری پوست می کنند که بهتر است شروع به مصرف محصولات ضد چروک نمایند تا بهتر به نتیجه برسند.

در سن 30 سالگی کلاژن سازی پوست کاهش پیدا می کنند به همین دلیل پوست به مرور زمان دچار چین و چروک و افتادگی می شود و زیبایی و جوانی و شادابی خود را از دست می دهد اگر به موقع به این پیری پوست رسیدگی کنید می توانید به سرعت کلاژن سازی را با کمک محصولات ضد چروک افزایش بدهید و پیری پوست را به تعویق بی اندازید.

 برخی پزشکان زیبایی توصیه کرده اند که اگر از سم 25 سالگی شروع به مصرف محصولات ضد چروک مانند کرم ها، ژل ها و غیره نمایید می توانید از پیری پوست جلوگیری کنید و همیشه شاداب و جوان بمانید.

میزان تاثیر گذاری محصولات ضد چروک

 همان گونه که گفتیم محصولات ضد چروک شامل ژل ها، کرم ها، اسکراب ها و ماسک ها می شوند که تاثیر گذاری عالی بر روی پوست دارند. لازم به ذکر است که اگر محصولی را برای چروک های پوستی خود انتخاب کنید و تهیه نمایید که متناسب با ساختار پوست شما باشد و از همه مهمتر به اندازه و درست از آنها استفاده نمایید و مراقبت درست از پوست انجام بدهید همواره می توانید تاثیر بهتری از آنها دریافت کنید.

میزان تاثیر گذاری محصولات ضد چروک بر روی پوست ها به نوع پوست ها هم بستگی دارد اصولا پوست های ضخیم و دارای چین و چروک بیشتر حدودا به 6 ماه یا بیشتر زمان نیاز دارند تا به نتیجه برسند و تاثیر محصولات ضد چروک را ببینند اما افرادی که با مشاهده چند چروک ظریف و کوچک به سرعت اقدام به مصرف محصولات ضد چروک کرده اند در عرض 3 ماه هم می توانند تاثیر را دیده و از زیبایی خود لذت ببرند.

تاثیر گذاری عالی و فراوان این گونه محصولات همواره باعث شده تا آنها محبوبیت زیادی را به دست بیاورند و افراد از آنها به جای عمل های جراحی سنگین و تزریق ژل ها بهره ببرند و بدون هیچ گونه درد و خونریزی و مشکلی به پوست شاداب و جوان و صاف دست پیدا کنند.

برای چه قسمت های صورت می‌توان از کرم ضد چروک استفاده کنیم

اصولا چروک شدن و پیری در پوست صورت بیشتر در نواحی پیشانی، خط لبخند، خط اخم و دور چشم ها دیده می شود. از کرم های ضد چروک می توانید برای خط لبخند و اخم و پیشنهادی استفاده کنید و به راحتی چروک های این نواحی را از بین ببرید. لازم به ذکر است که برای پور چشم کرم ضد چروک مخصوص این ناحیه وجود دارد که می توانید آن را تهیه کرده و مورد استفاده قرار بدهید.

همه افرادی که در نواحی گفته شده دارای پیری پوست شده اند می توانند از کرم ضد چروک استفاده کنند زیرا این کرم ها ساختاری دارند که بر روی این نوع چروک ها تاثیر مستقیم می گذارند و آنها را از بین می برند. باید بگوییم که همه افراد در یک ناحیه مشترک دچار پیری نیستند بلکه برخی افراد تنها در ناحیه پیشانی و برخی در ناحیه لبخند دچار چروک هستند که باید تنها در آن نقطه از کرم استفاده کنند و مصرف آن برای تمام بخش ها مناسب نخواهد بود.

نکاتی که باید درباره ی کرم ضد چروک بدانیم

در رابطه با کرم های ضد چروک که امروزه بیشترین میزان مصرف را به خود اختصاص داده اند و عملکردی عالی هم دارند نکات متعددی وجود دارد که شما باید حتما آنها را بدانید تا بتوانید با استفاده درست و به اندازه و انتخاب کرم مناسب با پوست صورت همواره به بهترین نتیجه برسید. از این نکات موارد زیر را نام خواهیم برد:

  1. باید حتما دوره مصرف و درمان خود را تکمیل کنید حتی اگر طولانی باشد.
  2. باید روزانه دو بار از کرم استفاده نمایید.
  3. متناسب با جنس پوست خود کرم را انتخاب کنید.
  4. کرمی را انتخاب کنید که مواد مغذی به خصوص ضد آفتاب داشته باشد.
  5. کرمی استفاده کنید که کلاژن سازی پوست را افزایش بدهد.
  6. کرم را درون یخچال نگهداری کنید.
  7. از کرم به اندازه استفاده نمایید چون مصرف کم تاثیر گذار نیست و مصرف زیاد هم باعث آسیب به پوست می شود و هم سبب هدر رفتن کرم می گردد.
  8. به مواد درون کرم توجه کنید تا ضد حساسیت باشد و بر روی چروک ها تاثیر بگذارد.
  9. بر روی تاول و جوش کرم نزنید.

حتما قبل از مصرف کرم را است کنید چون در صورت داشتن حساسیت ممکن است پوست شما دچار اگزما شود. لازم به ذکر است که اگر کرم انتخابی شما توسط پزشک تایید شده باشد و متناسب با ساختار پوست شما باید می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن با استفاده درست و مداوم انواع چین و چروک های پوست شما را از بین ببرد بدون این که به پوست آسیب وارد کند.

 ناگفته نماند که کرم مرغوب اثر گذاری عالی دارد و ماندگاری بالایی هم خواهد داشت. اگر کرک درست را انتخاب کنید و از آن طبق اصول استفاده نمایید مسلما می توانی. به نتیجه مطلوب برسید که داشتن پوستی زیبا و جوان و شاداب است.