اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

معرفی ادکلن های وودی سنس و ویژگی آن

آشنایی ومعرفی ادکلن های وودی سنس 

ادکلن های وودی سنس از ادکلن های بی نظیر موجود در بازار هستند که نماد طبیعت می باشند. رایحه های این ادکلن فوق العاده هستند و هنگام استشمام همواره شما را به یاد طبیعت جنگل می اندازند و باعث می شوند که شما احساس کنید در طبیعت قرار گرفته اید. در زمینه آشنایی با ادکلن های وودی سنس باید بگوییم که این محصول تنها در زمینه تولید ادکلن فعالیت نمی کند بلکه تولید انواع اسپری بدن و خوشبو کننده و عطر جیبی را هم به صورت ویژه انجام می دهد، این برند محصولات خوشبو کننده خود را با رایحه های طبیعی تهیه کرده و آنها را در بسته بندی های شیک و مقاوم قرار داده تا بتواند با کمک آنها نظر افراد را به سمت خود جلب نماید. ناگفته نماند که این برند ادکلن های خود را در نمونه های مردانه و زنانه تولید می کند تا بتواند نیاز هر دو گروه را پوشش بدهد.

انواع ادکلن های وودی سنس

معرفی ادکلن های وودی سنس , ادکلن های وودی سنس همان گونه که گفتیم در دو نوع زنانه و مردانه تولید می شود و انواع مختلفی دارد که هر کدام رایحه های متنوعی دارند. از انواع این ادکلن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1.    ادکلن زنانه وودی سنس مدل la vie est belle 
2.    ادکلن زنانه وودی سنس مدل نارسیسو هیر
3.    ادکلن مردانه وودی سنس مدل Legend
4.    ادکلن مردانه وودی سنس مدل  CH for Men
5.    ادکلن زنانه وودی سنس مدل  Wood for Her 
6.    ادکلن مردانه وودی سنس LAYTON
7.    ادکلن زنانه وودی سنس مدل Amethyst

بسیاری نمونه و مدل زنانه و مردانه دیگر هم این برند تولید کرده که از نظر رایحه بی نظیر هستند و می توانند هر سلیقه ای را پوشش بدهند. تمام ادکلن ها دارای بسته بندی های شیک مدرن می باشند و می توانند برای هدیه انتخاب عالی باشند. تنوع در تولید ادکلن های این برند همواره باعث شده تا انتخاب برای افراد گسترده تر گردد و بتوانند انتخاب آزاد تری داشته باشند. لازم به ذکر است که محصولات خوشبو کننده این برند همه دارای رایحه هایی هستند که به نوعی از طبیعت گرفته شده اند و می توانند به افراد کمک کنند تا همیشه در مجالس و مهمانی ها خوشبو دیده شوند.

نحوه ی تشخیص اصل بودن ادکلن وودی سنس از غیر اصل

معرفی ادکلن های وودی سنس و برای این که بتوانیدهنگام خرید ادکلن وودی سنس اصل را از غیر اصل تشخیص بدهید همواره باید به نکات متعددی توجه کنید تا بتوانید نمونه اصل را بشناسید. از راه های شناسایی ادکلن اصل از غیر اصل می توان موارد زیر را نام برد:

1.    باید به بسته بندی کارتنی ادکلن توجه نمود زیرا نمونه اصل کارتنی زیبا و با کیفیت و مقاوم دارد.
2.    باید به شیشه آن توجه کرد چون نمونه اصل شیشه ای زیبا و استاندارد و خاص دارد.
3.    باید به بارکد کارتن و شیشه توجه کرد تا یکسان باشد.
4.    باید به بچ کد بسته توجه کرد زیرا این کد را می توان در اینترنت جستجو کرد و از اصالت محصول مطمئن شد.
5.    باید به رایحه توجه نمود.
6.    توجه به ماندگاری هم می تواند مهم باشد. 

 

با توجه کردن به نکات و موارد گفته شده می توانید به راحتی ادکلن اصل را از نمونه تقلبی تشخیص بدهید و بدون هیچ گونه نگرانی آن را تهیه کنید و از رایحه بی نظیر آن استفاده نمایید. ادکلن های تقلبی بارکدی متفاوت دارند، بسته بندی شیشه ای آنها زیبایی خاصی ندارد، رایحه آن دلپذیر نیست و ماندگاری زیادی هم ندارد‌ از این رو باید به این گونه نکات توجه زیادی کرد تا بتوان نمونه اصل را شناخت و آن را خریداری کرد.

......جهت خرید عطر و ادکلن اورجینال با بهترین کیفیت و قیمت از فروشگاه اینترنتی آسوکالا از اینجا تهیه کنید .....

میزان ماندگاری ادکلن به چه چیز هایی بستگی دارد

ادکلن ها ماندگاری بالایی دارند که این میزان ماندگاری می تواند دلایل زیادی داشته باشد اما یکی از مهمترین دلایل میزان روغن موجود در فرمول ادکلن است که بر ماندگاری آن تاثیر به سزایی می گذارد. اصولا ادکلن هایی که بیشترین میزان روغن را دارند از ماندگاری بیشتری هم برخوردار هستند. اصولا تمام تولید کنندگان عطر و ادکلن برای این که ماندگاری محصولات خوشبو کننده خود را بالا ببرند همواره از روغن بیشتری استفاده می کنند تا بتوانند با افزایش ماندگاری ادکلن ها محبوبیت آنها را افزایش بدهند.

البته ناگفته نماند که هر چه میزان آب و الکل موجود در ادکلن ها کمتر باشد همواره می توانند ماندگاری بیشتری هم داشته باشند که اصولا برند های برجسته ای مانند وودی سنس همواره از روغن بیشتر و از آب و الکل کمتری استفاده می کنند که این کیفیت محصولات آنها را افزایش می دهد. روغن ها اصولا عصاره های خالص هستند که رایحه ادکلن ها را تشکیل می دهند، هر چه ادکلن رایحه غلیظ تر و تیز تری داشته باشد می تواند ماندگار تر هم باشد که این نشان دهنده حجم روغن عصاره بالای آن است. البته ناگفته نماند که اگر ادکلن را در محیط درست نگهداری کنید و به درستی هم مورد استفاده قرار بدهید ماندگاری آن هم بیشتر خواهد بود.

.....بهترین و جدید ترین و خریدی اسان و سریع را با فروشگاه اینترنتی آسوکالا تجربه کنید .....

نکاتی که باید درباره ی ادکلن های وودی سنس بدانیم

معرفی ادکلن های وودی سنس , ادکلن های وودی سنس از با کیفیت ترین ادکلن های موجود در بازار هستند که می توانند به راحتی هر سلیقه ای را پوشش بدهند. اگر می‌خواهید ادکلن شما کیفیت خود را از دست ندهد و ماندگار بماند بهتر است که شیشه آن را در محیط خشک و خنک نگهداری کنید، درب آن را همیشه محکم ببندید، آن را در معرض هوا قرار ندهید، رطوبت و گرما به آن نرسد و شیشه را به شدت تکان ندهید. با نگهداری درست می توانید حتی مدت زمان طولانی هم محصول را در اختیار داشته باشید و با استفاده درست از آن همواره همیشه خوشبو باشید.

ادکلن را بر روی نبض خود بزنید و یا بر روی گردن بزنید تا بتوانید پخش بوی آن را بیشتر کنید و از بوی آن لذت ببرید. این محصول را باید متناسب با سلیقه خود تهیه کنید تا رایحه مورد نظر به شما احساس آرامش بدهد. ادکلن وودی سنس در دنیا شهرت دارد از این رو ممکن است نمونه های تقلبی آن هم در بازار ها جولان بدهد در نتیجه شما به ویژگی های نمونه اصل توجه کنید تا دچار مشکل نشوید.