اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

معرفی بادی اسپلش های مارسلا و انواع آن ها

آشنایی و معرفی بادی اسپلش های مارسلا

بادی اسپلش ها خوش بو کننده های بدن بی نظیری هستند که امروزه استفاده از آنها در میان بانوان و آقایان رونق زیادی پیدا کرده است، این محصول همواره برند های مختلفی دارد که در میان آنها برند بارسلا توانسته جایگاه ویژه را به دست بیاورد. این خوشبو کننده رایحه های متنوعی دارد و برای دو گروه زنانه و مردانه تولید می شود و بسته بندی های شیشه ای بسیار مقاوم و زیبایی دارد که می توان از آنها به عنوان یک هدیه عالی هم استفاده کرد. این برند محصولات خود یعنی بادی اسپلش ها را با کیفیت بسیار بالا و با رایحه های بی نظیری تولید می کند که ماندگاری بسیار بالایی هم دارند و می توانند نیاز افراد را به راحتی پوشش بدهند تا خوشبو باشند. این بادی اسپلش به صورت مستقیم بر روی پوست پاف می شود اما هیچ گونه مواد حساسیت زایی در آن وجود ندارد که به پوست آسیب وارد کند.

چگونه اصل و تقلبی بودن بادی اسپلش های مارسلا را تشخیص دهیم ؟

برخی از مصرف کنندگان بادی اسپلش بارسلا همواره پرسیده اند که چگونه اصل و تقلبی بودن بادی اسپلش های بارسلا را تشخیص بدهیم، در جواب این گونه افراد باید بگوییم که برای شناسایی این گونه محصولات خوش بو گونه از هر نوع و برندی که باشند شما باید همواره به موارد زیر توجه کنید تا بتوانید نمونه اصل را بشناسید، این موارد عبارتند از:

1.    باید به بسته بندی توجه کنید چون بادی اسپلش بارسلا در نمونه اصل بسته بندی مقاوم و با کیفیتی دارد.
2.    باید به شیشه بادی توجه کنید چون نمونه اصل از شیشه مقاوم و خاص و باکیفیت استفاده کرده است.
3.    باید به بارکد موجود بر روی شیشه و بسته بندی توجه کنید تا یکسان باشند.
4.    باید به بچ کد محصول توجه نمایید.
5.    توجه کردن به رایحه و ماندگاری هم می تواند تا حدودی به شما کمک کند.

نمونه های اصل اصولا از کیفیت ظاهری و رایحه ای بالایی برخوردار هستند و می توان با توجه کردن به موارد گفته شده به راحتی آنها را شناسایی کرد. موارد گفته شده کمک شایانی به شما خواهند کرد اما اگر از مراکز معتبر و با سابقه خرید کنید مسلما همیشه نمونه های اصل را دریافت خواهید نمود.

....جهت خرید عطر و ادکلن رویدر با کیفیت عالی و قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی آسوکالا از اینجا تهیه کنید ....

طرز استفاده از بادی اسپلش مارسلا

معرفی بادی اسپلش های مارسلا , استفاده از بادی اسپلش نیاز به مهارت و تخصص ندارد چون بسیار ساده و آسان است و شما تنها باید مراحلی را به درستی طی کنید تا این محصول ماندگاری بالایی داشته باشد و از تعریق شما هم جلوگیری نماید. باید بگوییم که شما برای استفاده ابتدا باید ابتدا استحمام نمود و بدن خود را شستشو داد، بدن را پس از حمام خشک نمود، بادی را به خوبی نکات داد تا مواد آن مخلوط شوند، با فاصله از زیر بغل گرفته و حجم قابل توجهی از آن را به زیر بغل خود اسپری کنید. این اسپری مستقیم کمک می کند تا بدن شما هم مدت زمان طولانی خوش بو بماند و هم کمک می کند تا بدن شما کمتر دچار تعریق  گردد و در صورت تعریق هم بوی نامطبوع نداشته باشد.

 استفاده درست از بادی اسپلش بارسلا می تواند عملکرد آن را چندین برابر کند و باعث شود که ماندگاری بیشتری داشته باشد و کمک کند که شما مدت زمان بیشتری خوشبو بمانید و تعریق نکنید. استفاده آسان و راحت این محصول و عملکرد عالی آن باعث شده تا امروزه افراد زیادی به صورت حرفه ای و روزانه از آن استفاده نمایند و همیشه خوشبو دیده شوند.

بادی اسپلش مارسلا برای چه افرادی مناسب است ؟

خرید بادی اسپلش مارسلا , بادی اسپلش بارسلا که با نام اسپری بدن هم شناخته می شود همواره یکی از پر طرفدار ترین نمونه ها در نوع خود می باشد، این محصول در رایحه های زنانه و مردانه تولید شده و شرایط سنی و گروهی برای مصرف آن مشخص نشده است در نتیجه تمام افراد می توانند بدون هیچ گونه مشکلی از آن استفاده نمایند حتی افرادی هم که دارای پوست حساس هستند هم می‌توانند از این محصول استفاده کنند بدون این که دچار قرمزی و اگزما شوند. بادی ها رایحه های مختلفی دارند اما بیشتر از رایحه شیرین برای آنها استفاده شده که بوی بیشتری دارد البته ناگفته نماند که این محصول رطوبت پوست را افزایش می دهد و از تعریق جلوگیری می کند در نتیجه افرادی که فعالیت روزانه زیادی دارند و نمی خواهند بوی تعریق بدهند و لباس آنها لکه شود می توانند از این محصول استفاده کنند.

باید بگوییم که این محصول پوست را شاداب نگه می دارد در نتیجه می توان از آن با اطمینان کامل استفاده کرد بدون این که نگران پوست خود باشید. این محصول را می توان در طول روز چندین بار هم تمدید نمود که این بسته به حجم فعالیت شما دارد.

.....بهترین و جدید ترین و خریدی اسان و سریع را با فروشگاه اینترنتی آسوکالا تجربه کنید .....

نکاتی که باید درباره ی بادی اسپلش های مارسلا بدانیم ؟

معرفی بادی اسپلش های مارسلا , بادی اسپلش های با سلام از بهترین مواد مصرفی تهیه شده اند و هیچ گونه مواد حساسیت زایی در ساختار آنها وجود ندارد که به پوست شما آسیب وارد کند در نتیجه می توانید با اطمینان کامل از آن استفاده نمایید. لازم به ذکر است که این محصول به منظور خاصیت مرطوب کنندگی، حفظ تازگی و ایجاد بوی خوب در پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از بادی اسپلش برای خنک کردن پوست و جلوگیری از خشکی پوست نیز بسیار مفید است. همچنین، برخی بادی اسپلش‌ها دارای خواص ضد باکتریایی و ضد التهابی برای پوست هستند که می‌توانند به داشتن پوستی سالم‌تر و شاداب‌تر کمک کنند.

این محصول از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و رایحه های متنوعی دارد می تواند به راحتی هر سلیقه و نظری را پوشش بدهد از این رو همه گروه ها و افراد قابلیت استفاده از آن را دارند. برای استفاده از این محصول باید حتما آن را تکان بدهید و سپس درب را باز کنید و از همه مهمتر باید با فاصله از بدن هم آن را اسپری کنید تا بتواند عملکرد خوبی از خود نشان بدهد، اگر به این گونه نکات توجه کنید بادی هم بدن شما را خوشبو نگه می دارد و هم از تعریق پوست شما جلوگیری می کند که این فوق العاده خواهد بود.