اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

معرفی ادکلن شی و ویژگی های آن

آشنایی و معرفی ادکلن شی

ادکلن شی از با کیفیت ترین ادکلن های موجود در دنیا به شمار می رود که طرفداران بسیاری در میان بانوان دارد، این محصول ساخت کشور ترکیه است و با توجه به سلیقه بانوان طراحی و محبوبیت زیادی هم دارد. لازم به ذکر است که ادکلن های شی تنها در رایحه های زنانه تولید می گردند و به نوبه خود تنوع بسیار بالایی دارند و هر فرد می تواند به راحتی رایحه مورد نظر خود را در میان آنها یافته و آنان را تهیه نماید. برند شی ادکلن های خود را در بسته بندی های شیشه ای بسیار شیکی قرار می دهد که می توانند به تنهایی بانوان را به سمت خود جذب کنند حال در آنها رایحه های بی نظیری قرار داده شده که بی نظیر هستند و به بانوان کمک می کنند تا همیشه و در همه حال خوشبو دیده شوند.

در زمینه آشنایی بیشتر با ادکلن شی باید بگوییم که این محصول ترکیه ای تاکنون توانسته حدودا 11 ادکلن زنانه را با رایحه های مختلف وارد بازار های جهانی نماید و آنها را در اختیار مصرف کنندگان قرار بدهد و تا از آنها استفاده کرده و لذت ببرند.

رایحه ی ادکلن های شی به چه صورت میباشد ؟

همان گونه که در بالا هم گفتیم با خرید ادکلن های شی که ادکلن های شی در حال حاضر در 11 نوع بی نظیر تولید و روانه بازار ها می شوند که هر کدام از آنها بوی خاص خود را دارند و برای سلیقه ای متناسب هستند. این برند ادکلن های خود را با رایحه های گل و چوب خوشبو و میوه ها تولید می کند که بسیار خاص می باشند. از رایحه های ادکلن شی می توان موارد زیر را هم نام برد:

1.    رایحه تند و خنک که در آن از عطر گل بنفشه و سپر و گل گاوزبان استفاده شده که ترکیب آنها رایحه فوق العاده ای را به وجود آورده است. 
2.    رایحه شیرین که در آن از عطر گل ها و مرکبات استفاده شده.
3.    رایحه شیرین و خنک که در آن از عطر میوه و گل و مرکبات استفاده شده.
4.    رایحه گرم و شیرین که در آن از عطر میوه ها و گل ها استفاده شده.

تمام ادکلن های این برند رایحه های عالی دارند که دارای سه نت هستند، نت ابتدایی، نوت میانی و نوت پایانی در هر سه نوت آنها می توان رایحه های بی نظیری را استشمام کرد که به راحتی هر بانویی را مجذوب خود می کنند. بانوان اصولا به بوی گل ها و میوه ها و مرکبات علاقه وافری دارند در نتیجه این برند از بوی آنها استفاده کرده و ادکلن های خود را تولید نموده که بتواند این گونه رایحه ها را همیشه در اختیار بانوان قرار بدهد.

.....بهترین و جدید ترین و خریدی اسان و سریع را با فروشگاه اینترنتی آسوکالا تجربه کنید .....

ادکلن های شی برای چه افرادی مناسب است ؟

معرفی ادکلن شی , بسیاری از افراد همواره می پرسند که ادکلن های شی برای چه افرادی مناسب هستند، در خواب آنها باید بگوییم که ادکلن های برند شی تنها برای بانوان طراحی و تولید شده اند به همین دلیل تنها مالسب آنها می باشد اما این که فرد خاصی در میان بانوان تنها بتواند از آنها استفاده کند این موضوع صحت ندارد چون ادکلن های برند شی برای همه بانوان مناسب هستند تنها کافی است که آنها متناسب با سلیقه خود رایحه آن را انتخاب نمایند. باید بگوییم که این ادکلن ها هر کدام دارای رنگی مختص به خود هستند و رایحه ای را تشکیل می دهند با این وجود شما باید تنها رایحه را استشمام کنید تا بتوانید انتخاب خوبی داشته باشید.

بانوان در رده سنی نوجوان تا مسن سال می توانند از این ادکلن ها استفاده کنند که تنها انتخاب رایحه به عهده آنان است. رنگ شیشه های این ادکلن در نمونه های صورتی و قرمز و سبز و زرد و نارنجی و مشکی و .... طراحی شده که البته هر نمونه رایحه ای درون خود جای داده.

میزان ماندگاری این نوع ادکلن چقدر است

در رابطه میزان ماندگاری ادکلن های شی باید بگوییم استفاده از عطر های طبیعی و کیفیت بالای ادکلن ها باعث شده تا افراد هنگام استفاده یکبار از این محصول بتوانند تا ۳ الی ۶ ساعت رایحه بی نظیر ادکلن را احساس کنند که این می تواند فوق العاده باشد. این محصول نه تنها ماندگاری بسیار بالایی دارد بلکه می تواند تا یک متر هم بو را پخش کند. در کل افراد هنگام خرید ادکلن نه تنها به رایحه و کیفیت و اتصالات آن توجه می کنند بلکه به ماندگاری آن هم اهمیت زیادی می دهند این محصول توانسته با هر پاف خود مدت زمان طولانی را ماندگار بماند بدون این که حجم رایحه و ماندگاری در آن تغییر کند و اصولا پس از این مدت زمان هم می توان رایحه را از نزدیک احساس کرد اما در مدت زمان گفته شده ماندگاری قوی دارد. این ماندگاری بالا سبب انتخاب آن توسط بانوان کشته است. 

نکاتی که باید درباره ی استفاده از ادکلن های شی بدانید

معرفی ادکلن شی , نکاتی که درباره استفاده از ادکلن های شی وجود دارد و خرید عطر و ادکلن اورجینال که شما باید آنها را بدانید تا بتوانید از رایحه آنها لذت ببرید و ماندگاری آنها را بیشتر کنید. شما همواره زمان استفاده از این ادکلن باید آن را به صورت مستقیم به نقاشی از پوست مانند نبض دست و یا گردن بزنید چون این دو نقطه باعث می شوند تا هم بوی شما بیشتر و بهتر در محیط ها پخش گردد و هم کمک می کند تا ادکلن ماندگاری بیشتری پیدا کند پس حتما به محل زدن ادکلن توجه کنید. استفاده از ادکلن شی نیازی به مهارت و تخصص ندارد تنها باید مقداری از آن را پاف نمود تا خوشبو دیده شوید.

ادکلن های این برند نمونه های مختلفی دارند به همین دلیل نحوه استفاده از آنها متفاوت خواهد بود برای نمونه ها برای استفاده در زیر بغل مناسب هستند و برخی دیگر برای استفاده در ناحیه نبض و گردن طراحی شده اند. پس از مصرف ادکلن آن را مالش ندهید چون ماندگاری آن کم‌ می شود، در صورت لزوم آن را همراه داشته باشید و ادکلن خود را تمدید کنید. با توجه به نحوه استفاده و محل استفاده ادکلن می توان از رایحه و ماندگاری آن بیشتر استفاده کرد و لذت برد.