اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

نکاتی درباره ی ژل شستشو صورت و بدن سراوی و ویژگی آن

نکاتی درباره ی ژل شستشو صورت و بدن سراوی و فواید آن 

ژل شستشو صورت و بدن سراوی بهترین عملکرد را روی پوست دارد و علاوه بر پاکسازی می‌تواند در آبرسانی پوست هم موثر باشد. این ژل به صورت کاملا بهداشتی تولید و بسته‌بندی می‌شود و نمونه‌های متنوعی دارد تا افراد بتوانند متناسب با نیاز خود انتخاب را انجام دهند. این شوینده محبوب مناسب پوست های نرمال و خشک و خیلی خشک است و می تواند با آبرسانی و مرطوب نگه داشتن پوست مانع از پوسته شدن آن شود.

 هنگام استفاده از ژل سراوی باید یه نکات مهمی توجه کنید. این محصول پوست را از هر گونه آلودگی پاک می‌کند و با لایه برداری ملایم می‌تواند چربی‌های اضافی پوست را کاهش دهد بدون اینکه به سد دفاعی پوست آسیبی وارد کند. برایپوست صورت و بدن قابل استفاده است‌. فرمولاسیون آن کاملا ملایم است تا کودکان هم بتوانند از ان استفاده کنند. گنجاندن این ژل در برنامه روتین پوستی می‌تواند تاثیرات مثبتی را روی پوست داشته باشد. برای پاک کردن مواد آرایشی از روی پوست بهترین گزینه است. افرادی که پوست خشک دارند می توانند به راحتی آن را مصرف کنند. برای داشتن پوستی شاداب و سرزنده نیاز است تا همیشه از این ژل استفاده کنید.

عوارض استفاده از ژل شستشو بدن

خرید محصولات سراوی و استفاده از ژل شستشوی بدن آن در کنار فواید می‌تواند عوارضی هم داشته باشد‌. افرادی که پوست حساسی دارند ممکن است با مصرف ژل دچار آلرژی شوند. ژل ها پوست را به صورت عمقی لابه برداری می کنند بنابراین پوست در مقابل عوامل محیطی و نور خورشید حساس می شود و نیاز است تا شما مدام از ضد آفتاب استفاده کنید.

در فرمولاسیون برخی شوینده ها مواد شیمیایی دیده می شود که می تواند روی پوست تاثیرات منفی داشته باشد. ژل سراوی عوارض کمی دارد به همین دلیل همه می توانند از ام استفاده کنند. این ژل روی هر نوع پوست به خوبی قرار می گیرد و می تواند با شستشوی ملایم به خوبی از پوست محافظت کند. ژل سراوی رطوبت پوست بدن را حفظ می کند بنابراین نگران خشکی پوست نباشید. عوارض برخی شوینده ها به مرور زمان مشخص می شود. هنگام مصرف ژل بهتر است به ترکیبات و تاریخ تولید و انقضا آن توجه داشته باشید. اگر به فرمولاسیون آن حساسیت دارید بهتر است ژل شستشو بدن را مصرف نکنید چون می تواند عوارض جبران ناپذیری روی پوست داشته باشد.

ایا میتوان از شستشو صورت و بدن سراوی برای کودکان نیز استفاده کرد

نکاتی درباره ی ژل شستشو صورت و بدن سراوی , خرید ژل شستشو صورت و بدن سراوی برای استفاده کودکان هم نیز مناسب است چون فرمولاسیونی ملایم دارد. این ژل از مواد طبیعی و ارگانیک تشکیل شده به همین دلیل ضرری برای پوست کودکان ندارد و مانع خشکی آن نمی شود. کودکان پوست حساسی دارند بنابراین هر شوینده ای مناسب آنها نیست. اما ژل سراوی می تواند با حذف چربی های اضافی پوست و لایه برداری ملایم به تمیزی و پاکسازی پوست کودکان کمک زیادی کند. این شوینده برای تمام سنین مناسب است و می تواند جایگزین خوبی به جای صابون و شوینده های شیمیایی باشد.

پوست را نرم و لطیف می کند و به دلیل آبرسانی قوی بهترین گزینه برای پوست های خشک و ترک خورده است‌. ژل سراوی کاملا سبک است و روی پوست را به خوبی پوشش می دهد و پس از شستن سریع آبکشی می شود به طوری که چیزی از ان روی پوست باقی نمی ماند. اگر به دنبال یک شوینده ملایم برای کودکان خود هستید این ژل می تواند انتخاب خوبی باشد چون تمام ویژگی های یک شوینده خوب و باکیفیت را دارا می باشد. ژل سراوی به این دلیل برای کودکان هم مناسب است که در آن از روغن های ارگانیک استفاده کرده اند که پوست را تغذیه می کند.

فواید استفاده از شستشو صورت و بدن سراوی برای لایه برداری پوست

استفاده از شستشو صورت و بدن سراوی برای لایه برداری پوست بهترین گزینه بوده و می تواند به پاکسازی عمقی پوست بپردازد. مهم‌ترین قائده این ژل پاکسازی پوست است بدون اینکه به این سد دفاعی آسیبی وارد کند. این پاکسازی و لایه برداری ملایم است و به پوست آسیبی وارد نمی کند. برای پاک کردن پوست آن هم به صورت عمقی این ژل می تواند انتخاب خوبی باشد و آلودگی ها را از سطح پوست بزداید. از دیگر فواید این شوینده می توان به از بین بردن چربی های اضافی پوست اشاره کرد. با مصرف این ژل دیگر اثری از مواد آرایشی و آلاینده ها روی پوست باقی نمی ماند. رطوبت پوست به خوبی حفظ می شود چون یک آبرسان قوی است و می تواند مانع از خشکی پوست گردد. افرادی که پوست خشک دارند می توانند به راحتی از این شوینده استفاده کنند. برای حفظ سد رطوبت پوست مصرف این شوینده توصیه می شود.

 افرادی که آن را استفاده می کنند پوستی شاداب و لطیف دارند. ضد حساسیت است و روی پوست هیچ گونه قرمزی و اگزمایی ایجاد نمی‌کند. این محصول با فرمولاسیونی غیر چرب و غیر کمدوژنیک در دسترس مصرف کنندگان قرار می گیرد. هیچ گونه رایحه مصنوعی ندارد و تنها حاوی 3 سرامید ضروری پوست، هیالورونیک اسید و…است. برای پوست های نرمال، خشک و خیلی خشک مناسب است و کودکان هم می توانند از آن استفاده کنند. توسط متخصصان پوست تولید شده و هیچ گونه ماده شیمیایی و مضر ندارد.

....جهت خرید انواع محصولات مراقبت پوستی و زیبایی با کیفیت عالی و قیمت مناسب از فروشگاه آسوکالا اینجا کلیک کنید ....

نحوه ی تشخیص ژل شستشو صورت و بدن سراوی اصل از غیره اصل

نکاتی درباره ی ژل شستشو صورت و بدن سراوی , برای تشخیص ژل شستشو صورت و بدن سراوی اصل و غیر اصل بهتر است ابتدا به بسته بندی آن توجه کنید. محصولات اصل دارای بسته بندی باکیفیت و پلمپ هستند به طوری که محصولات فیک بسته بندی بی کیفیتی دارند. تاریخ تولید و انقضا روی محصولات اصلی درج شده و برند سراوی به صورت برجسته روی آن حک شده است.

 ژل های اصلی غلیظ هستند و سطح پوست را به خوبی پوشش می دهند به طوری که شوینده های فیک همیشه رقیق هستند و به خوبی روی پوست قرار نمی گیرند. بوی محصول اصلی خوب و ملایم است و ماندگاری زیادی هم دارد. برای خرید زل اصل  بهتر است به مراکز خرید معتبر مراجعه کنید. قیمت محصولات فیک همیشه ارزان است بنابراین بهتر است کیفیت را فدای قیمت نکنید و ژل اصلی را با قیمت بیشتر خریداری کنید.