اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

مهم ترین نکاتی که باید درباره ی ژل شستشو صورت و بدن بدانید

نکاتی که باید درباره ی ژل شستشو صورت و بدن بدانید و ویژگی آن 

ژل شستشو صورت و بدن یکی از مهمترین لوازم برای افراد به خصوص بانوان به شمار می‌ رود تا از پوست خود محافظت نمایند و نگذارند که آلودگی به پوست نفوذ کند و باعث بیماری در آنها گردد. در زمان انتخاب ژل شستشو برای پوست صورت و بدن باید توجه کنید که محصول متناسب با ساختار پوست شما باید و از همه مهمتر ژل مخصوص صورت با نمونه مخصوص بدن متفاوت است پس باید به این موضوع هم توجه نمایید.

 نحوه استفاده درست و تعداد دفعات استفاده از این محصول را هم باید بدانید تا دچار مشکلات نشوید. این محصول را باید شب‌ ها و صبح ها بیشتر استفاده کنید تا آلودگی سطح پوست را از بین ببرند. برای بدن می‌ توان در هر بار استحمام به جای دیگر مواد شوینده بدن از ژل شستشو استفاده کرد.

ژل شستشو صورت چه برندی خوبه

برند های ایرانی و خارجی متعددی در بازار ها وجود دارند که در زمینه تولید ژل شستشوی صورت و بدن فعالیت می‌ کنند،اما با خرید برند ورونیک که یک برند عالی و با کیفیت است واین برند ویژگی منحصر به فرد خود را دارد . محصول هر برند ویژگی های خاص خود را دارد اما برندی برای شما مناسب است که ژل شستشوی تولید شده توسط آن ضد حساسیت باشد و باعث ایجاد التهاب و قرمزی پوست نگردد، باعث بروز جوش و آکنه نشود، پوست را تیره نکند و به صورت عمقی در پوست نفوذ کند و هر نوع آلودگی را به خوبی از سطح پوست و منافذ عمقی آن پاک نماید.

ژل‌ های شستشوی خارجی دارای ساختار قدرتمندی هستند و بر روی هر نوع آلودگی تاثیر می‌ گذارند، البته برخی برند های داخلی هم توانسته اند با کیفیت بالا بر روی پوست تاثیر عالی بگذارند، لازم به ذکر است که ژل شستشوی صورت و بدن ایرانی از نظر متخصصان متناسب با ساختار اب و هوایی داخلی تهیه شده و می‌ تواند عملکرد بهتری از خود نشان بدهد.

چرا باید صورتمان را با ژل شستشو بشوییم ؟

نکاتی که باید درباره ی ژل شستشو صورت و بدن بدانید , بسیاری افراد پرسیده اند که چرا باید صورتمان را با ژل شستشو بشوییم، در جواب آنها باید بگوییم که ژل شستشوی صورت با ترکیباتی مانند هیالورونیک اسید، آنتی اکسیدان و انواع ویتامین ها علاوه بر ترمیم و تقویت پوست به پاک کردن پوست از آلودگی ها کمک می‌کند و به طور عمیق، موجب پاکسازی پوست می شود. با کمک این ژل شستشو می‌توانید از نفوذ آلودگی ها در عمیق پوست جلوگیری کنید زیرا نفوذ آلودگی ها باعث ایجاد جوش و آکنه و لکه و از همه مهمتر افتادگی پوست و همچنین چین و چروک می‌شود.

با کمک ژل شستشو می توان از پیری پوست جلوگیری کرد و پوستی سالم و شاداب داشت. اگر دقیق تر بخواهیم بگوییم استفاده از ژل شستشو برای صورت مزایای زیادی دارد که عبارتند از؛ پوست را پاکسازی می‌ کنند، با آکنه مبارزه می‌ کند، باعث شفافیت پوست می شود، لایه برداری می کند، رطوبت پوست را حفظ می کند و بسیاری مزایای دیگر که همین امر موجب شده تا مصرف ژل شستشو به تمام افراد توصیه شود.

.....جهت خرید انواع محصولات باکیفیت از بهترین برند ها از فروشگاه آسوکالا اینجا از اینجا تهیه کنید .....

چند بار در روز میتوانیم از ژل شستشو استفاده کنیم ؟

استفاده از ژل شستشوی باید به اندازه باشد زیرا ممکن است به پوست آسیب وارد کند، در رابطه با این موضوع باید بگوییم که در فصل تابستان که بیشتر دچار تعریق می شوید و آلودگی در محیط های بیرون و اطراف بیشتر است می توانید روزانه تا ۳ مرتبه هم از ژل شستشو صورت استفاده کنید مثلا صبح، ظهر و شب استفاده کنید تا هیچ گونه آلودگی بر روی پوست شما باقی نماند. در فصل پاییز و زمستان که هوا سرد تر است روزی ۲ بار استفاده از ژل شستشو کفایت می کند مثلا صبح و شب بهترین زمان خواهد بود.

با توجه کردن به تعداد دفعات برای استفاده و نحوه استفاده می توانید بهتر از پوست خود مراقبت کنید، لازم به ذکر است که تنها تعداد دفعات مصرف در زمان استفاده از ژل شستشو مهم نیست شما باید پس از استفاده از ژل شستشو صورت خود را به خوبی آبکشی کنید تا هیچ گونه اثری از ژل بر روی پوست باقی نماند زیرا می تواند به پوست آسیب وارد کند. البته بدانید که شما باید قبل از استفاده از این محصول حتما صورت خود را پاک کنید تا آلودگی های سطحی پاک شوند و به منافذ پوست وارد نشوند و سپس ژل شستشو استفاده کنید.

عوارض استفاده از ژل شستشو

نکاتی که باید درباره ی خرید ژل شستشو صورت و بدن بدانید , استفاده از ژل شستشو می تواند در کنار مزایای فراوان برای پوست، همواره عوارضی هم داشته باشد که افراد اصولا به هر دو گزینه توجه می کنند تا بتوانند انتخاب درستی انجام بدهند. از عوارض ژل شستشو می توان موارد زیر را نام برد:

1.    بروز حساسیت 
2.    قرمزی پوست 
3.    خارش پوست 
4.    کهیر
5.    داغ شدن پوست 

و بسیاری عوارض دیگر که در همه افراد یکسان نیستند، البته گاه با انتخاب نادرست ژل شستشو با عوارض مواجه می شوید به همین دلیل باید دقت کنید تا انتخاب درستی داشته باشید. با وجود این عوارض شما باید حتما قبل از استفاده کامل از ژل شستشو خریداری شده مقدار بسیار کمی از آن را روی یک نقطه کوچک از پوست صورت خود بزنید و آن را است کنید اگر دچار خارش و سوزش و قرمزی شدید بدانید که به آن محصول حساسیت دارید و نباید از آن استفاده کنید چون با نفوذ از طریق منافذ می تواند باعث تنگی نفس و ورم گلو هم شود که این اصلا مناسب و خوب نیست. با انتخاب ژل شستشو صورت مناسب و باکیفیت این عوارض را حذف کنید و با اطمینان بیشتری از محصول استفاده نمایید.