اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

آشنایی با هایلاتر و مهم ترین ویژگی آن

آشنایی با هایلاتر

هایلایتر یکی از بهترین لوازم آرایش موجود می باشد. البته استفاده کردن از آن کاملا اختیاری است و بدون آن، آرایش شما ناقص محسوب نمی شود اما می توانید از طریق آن درخشندگی بیشتری به پوست خود ببخشید. این ماده آرایشی سبک یک راه شگفت انگیز برای جذابیت دو برابری صورت شما است و باعث می شود که چهره تان سرحال تر نشان داده شود. امروزه استفاده از این محصول برای آرایش و گریم صورت بانوان به خصوص عروس خانم ها رواج زیادی پیدا کرده است.

چرا باید از هایلایتر برای صورتمان استفاده کنیم ؟

 استفاده از هایلایتر می تواند دلایل متعددی داشته باشد، بسیاری از افراد پرسیده اند که چرا باید از هایلایتر استفاده کنیم، در پاسخ به آنها باید بگوییم که این محصول آرایشی کمک می کند تا گونه های شما برجسته دیده شوند، لب هایت آن را پر حجم نشان می دهد، صورتتان را کشیده تر می کند و باعث می شود تا بینی شما باریک تر دیده شود، به همین دلیل می توانید با کمک آن تا حدودی عیوب صورت خود را پوشش بدهید و کمک کنید که چهره زاویه سازی شود و زیبایی و جلوه بیشتری پیدا کند. پس دلیل اصلی استفاده از هایلایتر این است که صورت شما را بهتر به نمایش می گذارد.

فواید استفاده از هایلایتر برای قسمت های مختلف صورت ؟

استفاده و خرید هایلایتر شیگلم  برای بخش های مختلف صورت فوایدی دارد، از مهمترین فواید آن می توان گفت که اگر از آن در قسمت داخلی چشم استفاده کنید چشم جلوه بهتری پیدا می کند، روی گونه ها استفاده کنید آنها را برجسته نشان می دهد، می توان بر روی شقیقه استفاده کرد تا به حالت گرفتن گونه کمک کند، برای زیر ابرو مناسب است تا حالت چشم و ابرو ها را بهتر کند، در قسمت بالای لب اگر بزنید لب های شما را برجسته نشان می دهد، این محصول اصولا برای تمام بخش های صورت کاربرد دارد و کمک می کند تا شما بتوانید از یک گونه افتاده و بدون حالا یک گونه استخوانی و خوش فرم بسازید و به صورت خود جلوه و زیبایی بدهید.

طریقه استفاده از هایلایتر مایع

 استفاده از هایلایتر مایع بسیار ساده و آسان است و نیازی به تخصص و مهارت ندارد شما می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. در کل طریقه استفاده از هایلایتر مایع به این شکل است باید پس از زدن کرم پودر و استفاده از کانتور، مقدار کمی از محصول را در نقاطی از صورت که می‌ خواهید برجسته به نظر برسند، قرار دهید و سپس با استفاده از انگشت پخش کنید تا درخششی یکدست و طبیعی ایجاد شود. استفاده آسان و راحت از این محصول باعث شده تا همه افراد بتوانند از آن استفاده نمایند و آرایشی خاص داشته باشند.

.....جهت خرید انواع محصولات باکیفیت از بهترین برند ها از فروشگاه آسوکالا اینجا از اینجا تهیه کنید .....

بهترین برند برای هایلایتر

 آشنایی با هایلاتر , بهترین برند برای هایلایتر برندی است که از کیفیت بالایی برخوردار باشد و به خوبی بر روی پوست قرار بگیرد بدون این که حالا مصنوعی به صورت بدهد، همواره برند های متعددی در زمینه تولید این محصول آرایشی فعالیت می کنند که در میان آنها برند شیگلم، نوت و شون توانسته اند بیشترین محبوبیت را به دست بیاورند و به عنوان بهترین نمونه در میان مصرف کنندگان شناخته شوند. لازم به ذکر است با خرید محصولات شیگلم میتوانید بهترین محصولات ارایشی را تهیه کنید . که این سه برند هایلایتر های پودری و مدادی و مایع دارند که افراد می توانند متناسب با سلیقه خود یکی از آنها را انتخاب کرده و تهیه نمایند. برند های نام برده یا کیفیت بالا و عملکرد عالی جایگاه ویژه ای را به دست آورده اند.

نکاتی که هنگام تهیه هایلایتر باید به آن توجه کنید

هنگام تهیه یک هایلایتر خوب و آشنایی با هایلاتر , با کیفیت باید به نکات متعددی توجه کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را تجربه کنید، از این نکات مهم می  توان موارد زیر را نام برد:

1.    به رنگ پوست خود توجه کنید و رنگ هایلایتر را انتخاب نمایید. بهتر است که محصول از پوست شما چند درجه روشن تر باشد.
2.    به نوع هایلایتر توجه کنید که پودری، مدادی و یا مایع است.
3.    به نوع پوست خود توجه کنید زیرا برای پوست چرب و خشک و معمولی نیاز به نوعی خاص از این محصول است.
4.    به نوع و سبک آرایش خود توجه کنید.
5.    به لوازم همراه آن توجه کنید که براش نیاز دارد یا با دست می توان استفاده نمود. 
6.    حتما آن را تست حساسیت کنید.
7.    به قیمت هایلایتر و بودجه خود نیز توجه نمایید.

با توجه کردن به این نکات شما می توانید هایلایتری را خریداری کنید که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و می تواند زیبایی را به صورت شما هدیه بدهد بدون این که ایجاد حساسیت کند.