اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

مهم ترین دلایل استفاده از کرم ضد آفتاب

دلایل استفاده از کرم ضد آفتاب و ویژگی آن چیست ؟ 

استفاده از کرم ضد آفتاب دلایل متعددی دارد اما اصلی ترین دلیل استفاده آن محافظت از پوست در برابر نفوذ اشعه خورشید است، با مصرف کرم ضد آفتاب حتی در خانه می توانید پوست خود را سالم نگه دارید نگذارید که اشعه به پوست و بافت بدن نفوذ کند. اشعه خورشید همواره آسیب زیادی به پوست وارد می کند به همین دلیل باید مقابل آن از پوست مراقبت نمود تا به پیری زودرس دچار نشوید. برای کاهش خطر ابتلا به سرطان پوست، ایجاد لکه و جوش نیز از این محصول استفاده می کنند.

چه زمان هایی از طول روز باید از ضده آفتاب استفاده کنیم

با توجه به گرم شدن هوا در بین ساعات 10 صبح تا 3 بعد از ظهر که شدت گرما بیشتر است از ضد آفتاب مناسب نوع پوست و به میزانی که کل پوست را پوشش دهد، استفاده کنید و با توجه به SPF ضد آفتاب هر 2-3 ساعت یکبار تکرار کنید. لازم به ذکر است که اصولا در طول روز که آفتاب وجود دارد اگر می‌ خواهید از پوست خود محافظت کنید و بیرون از منزل فعالیت دارید حتما باید از ضد آفتاب استفاده کنید.

 در تایمی که گفتیم آفتاب بیشترین میزان تابش چ اشعه خود را دارد و با قدرت تمام در پوست نفوذ می کند از این رو این زمان نباید بدون کرم در برابر آفتاب قرار بگیرید زیرا پوست شما دچار آسیب نمی شود و به خوبی محافظت می گردد. در این زمان اگر در منزل هم هستید سعی کنید از ضد آفتاب استفاده نمایید زیرا نور به محیط بسته و از پنجره ها هم وارد می شود.

.....جهت خرید انواع محصولات زیبایی و ارایشی با کیفیت عالی و قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی آسوکالا تهیه کنید ....

آیا شب نیز باید از کرم ضد آفتاب استفاده کنیم ؟

دلایل استفاده از کرم ضد آفتاب , بسیاری از افراد پرسیده اند که آیا شب هم باید از کرم ضد آفتاب استفاده کنیم، در پاسخ به این گونه افراد باید بگوییم که بله استفاده از کرم ضد آفتاب در طول شب هم می تواند برای شما مفید باشد زیرا متخصصان پس برده اند که مصرف این کرم در شب می تواند برای محافظت از پوست در برابر سرطان مفید واقع شود. در حقیقت شما باید برای حفظ سلامت پوست خود در روزهای ابری و در ساعات مختلف شبانه‌روز به خصوص در شب از کرم ضد آفتاب حتی زمانی که در خانه هستید استفاده نمایید. زیرا استفاده از کرم ضد آفتاب در شب موجب کاهش ابتلا به سرطان پوست خواهد شد. 

انواع کرم های ضد آفتاب

انواع کرم ضد آفتاب وجود دارد که از نظر کیفیت و کارایی و قدرت با هم متفاوت هستند، از این کرم های ضد آفتاب می‌توان موارد زیر را نام برد:

1.    ضدآفتاب ۳۰ درصد برای پوست هایی که ضخامت بیشتری دارند و در برابر اشعه کمتر دچار آسیب می شوند. 
2.    ضد آفتاب ۴۰ درصد پوشش دهی بیشتری دارد
3.    ضد آفتاب ۶۰ درصد قدرت محافظت بسیار بالایی دارد می تواند به خوبی پوست را ایمن کند. 

شما میتوانید با خرید کرم ضده آفتاب برند ایزدین  نیز بهترین ضده آفتاب را استفاده کنید . و لازم به ذکر است که کرم های ضد آفتاب برای پوست های چرب و مختلط، معمولی و حساس و همچنین خشک تولید می شوند که هر کدام دارای ساختاری دارند که برای پوستی طراحی و تولید شده است. تنوع در تولید کرم های ضد آفتاب به دلیل متفاوت بودن ساختار پوست افراد و نوع نیاز آنها می باشد مسلما برخی افراد که بیشتر در بیرون از خانه هستند و در برابر آفتاب قرار گرفته اند باید هر یک الی دو ساعت کرم خود را تمدید نمایند. با انتخاب کرم مناسب پوست می‌توان از آن محافظت کرد و نگذاشت که اشعه خورشید به آن آسیب وارد کند.

کرم ضد آفتاب از چه برندی بگیریم بهتر است ؟

برند های تولید کننده متعددی هستند که در زمینه تولید کرم های ضد آفتاب به صورت حرفه ای فعالیت می کنند، این برند ها با استفاده از مواد طبیعی و ارگانیک کرم هایی را تولید نموده اند که کیفیت بالایی دارند و می توانند بهترین عملکرد را داشته باشند. از بهترین برند ها می توان موارد زیر را معرفی کرد:

1.    کرم ضد آفتاب آبرسان سراوی 
2.    ضد آفتاب دور چشم ساین
3.    ضد آفتاب سیسپرسا
4.    ضد آفتاب پیکسل
5.    ضد آفتاب نوتروژینا
6.    کرم ضد آفتاب هیدرودرم 
7.    ضد آفتاب ام کیو
8.    خرید ضد آفتاب ایزدین 
9.    ضد آفتاب ژیناژن

و بسیاری برند دیگر که همه آنها با ارائه بهترین محصولات در بازار ها توانسته اند محبوبیت زیادی را به دست بیاورند و به عنوان بهترین برند شناخته شوند.

نکاتی که باید درباره ی طریقه ی مصرف کرم ضده آفتاب بدانید

دلایل استفاده از کرم ضد آفتاب , شما باید با طریقه مصرف کرم ضد آفتاب آشنایی کامل داشته باشید تا بتوانید با استفاده درست از پوست خود محافظت نمایید، لازم به ذکر است که باید کرم ضد آفتاب را به گونه ای بر روی پوست خود بمالید که تمام نقاط پوست را پوشش بدهد، از کرم مناسب پوست خود استفاده کنید، کرم را هر دو ساعت یکبار تمدید کنید و از همه مهمتر کرمی را انتخاب کنید که باکیفیت و معتبر باشد. ضد آفتاب بدون رنگ قدرت بیشتری در برابر اشعه خورشید دارد به همین دلیل امروزه افراد از آن بیشتر استفاده می کنند.