اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

آشنایی با کرم دور چشم و فواید استفاده از آن

آشنایی با کرم دور چشم | و دلایل استفاده از آن 

کرم دور چشم، محصولی است که به گفته متخصصان پوست در روتین پوستی حتما باید گنجانده شود. نحوه تاثیر کرم دور چشم به این صورت است که با رطوبت‌ رسانی مناسب از خشکی پوست اطراف چشم جلوگیری می‌ کند. ترکیبات موثر موجود در کرم دور چشم در صورت استفاده منظم باعث می‌ شوند علائم پیری و خستگی در اطراف چشم‌ ها کاهش یابد. این گونه کرم ها ساختار بی نظیری دارند و به خوبی بر روی چروک ها و افتادگی ها تاثیر می گذارند  به همین دلیل توصیه شده افرادی که دارای چروک دور چشم هستند از آنها استفاده کنند تا با از بین بردن چروک ها همواره جوانی را به چهره خود هدیه بدهید.

کرم های دور چشم دارای مواد و املاحی هستند که بر روی پف زیر چشم، افتادگی، تیرگی و همچنین چین و چروک ها تاثیر مستقیم می گذارند، مصرف این گونه محصولات مراقبتی همواره با رشد چشمگیری مواجه شده است زیرا عملکرد عالی از خود نشان داده اند.

فواید استفاده از کرم دور چشم برای زیر چشم های تیره

آشنایی با کرم دور چشم , استفاده از کرم دور چشم همواره برای زیر چشم های تیره فواید زیادی را به همراه دارد، از مهمترین فواید این کرم می توان موارد زیر را نام برد:

1.    تیرگی زیر چشم را از بین می برد، این کرم به عمق پوست نفوذ کرده و همواره به روشنی دور چشم کمک می کند. 
2.    چین و چروک های ظریف را از بین می برد.
3.    دور چشم را آبرسانی می کند.
4.    از تیرگی پوست دور چشم جلوگیری می کند. 
5.    افتادگی پوست را از بین می برد. 

استفاده از خرید کرم دور چشم برند ساین اسکین نیز میتواند کمک زیادی بکند . و با استفاده روزانه از این کرم می توان از پوست زیر چشم محافظت کرد و کمک نمود تا تیرگی زیر چشم از بین برود زیرا این تیرگی چهره را پیر تر نشان می دهد و سبب زیبایی چهره می گردد. با استفاده از این کرم می توانید هر نوع پف، افتادگی و تیرگی و چروک دور چشم را به راحتی از بین ببرید تنها باید بهترین کرم را متناسب با پوست خود انتخاب کنید تا بتوانید از فواید آن استفاده نمایید و به نتیجه مطلوب دست پیدا کنید‌.

میزان تاثیر گذاری کرم  دور چشم برای پف زیره چشم

مهم‌ترین تاثیرو خرید  کرم دور چشم ساین اسکین بعد از رفع خشکی پوست، کمک به کاهش چین و چروک‌های زیر چشم است. کلاژن پروتئینی است که ساختار پوست را تشکیل می‌دهد. با افزایش سن مقدار کلاژن در پوست رو به کاهش می‌رود. برای مبارزه با چین و چروک محافظت در برابر آفتاب و پرهیز از کشیدن سیگار و بعضی عوامل دیگر نیز تاثیرگذار هستند. تاثیر فراوان و زیاد این کرم برای پف زیر چشم باعث شده تا مصرف آن به افراد توصیه شود، پف زیر چشم بر روی چهره تاثیر به سزایی می گذارد. لازم به ذکر است که کافئین فراوان موجود در کرم دور چشم باعث می شود تا پف زیر چشم به حداقل برسد و به مرور زمان کاهش پیدا کند.

بسیاری از افراد که از کرم های دور چشم استفاده کرده اند نسبت به این کرم اعلام رضایت نموده اند، زیرا این کرم کمک کرده تا پوست دور چشم آنها شاداب باقی بماند و دچار افتادگی و چروک نشود.

علت سوزش چشم بعد از استفاده از کرم دور چشم

آشنایی با کرم دور چشم , سوزش دور چشم پس از زدن کرم همواره علت های متعددی دارد که از مهمترین این علت ها می توان موارد زیر را نام برد:

1.    استفاده بیش از حد از کرم 
2.    نزدیک زدن کرم به چشم 
3.    بخار شدن کرم
4.    حساسیت به کرم 
5.    نازکی پوست دور چشم 
6.    زخم در پوست زیر چشم 

با استفاده درست و مناسب از کرم دور چشم و انتخاب کرم مناسب و ضد حساسیت می توان از بروز سوزش در اطراف چشم جلوگیری کرد زیرا سوزش دور چشم می تواند مشکلات زیادی را به وجود بیاورد.تمذ کرم را به اندازه مصرف کنید، از زدن آن نزدیک چشم جلوگیری نمایید، به ترکیبات آن توجه نمایید، به جنسیت پوست خود توجه کنید مسلما می توانید از سوزش جلوگیری کنید و از فواید کرم به خوبی استفاده نمایید. البته برای درمان این سوزش می توان با استفاده آب ولرم صورت را شستشو داد.

.....جهت خرید انواع محصولات زیبایی و ارایشی با کیفیت عالی و قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی آسوکالا تهیه کنید ....

از چه سنی می‌توانیم از کرم دور چشم استفاده کنیم ؟

لازم به ذکر است که هارفرد بسته به شرایط محیطی و زندگی که در آن قرار دارد دچار پیری دور چشم گردد در نتیجه نمی توان گفت که به صورت دقیق افراد از که زمانی باید گرم دور چشم استفاده نمایند، اصولا از سن ۳۰ سالگی می‌توان از این کرم استفاده نمود زیرا در این سن پوست دور چشم بیشتر دچار افتادگی و چروک می شود در نتیجه قهذزیت سم برای استفاد از کرم است. باید بگوییم که شما برای جلوگیری از پیری پوست دور چشم، تیرگی و پف نیز می توانید از سن ۲۵ سالمی هم اقدام به مصرف این کرم نمایید مسلما پیشگیری بهتر از درمان خواهد بود.

انتخاب بهترین زمان و سن برای مصرف کرم دور چشم کمک می کند تا شما بهتر به نتیجه برسید و پیری این ناحیه را به تعویق بی اندازید.