اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

مهم ترین فواید استفاده از ژل شستشو

فواید استفاده از ژل شستشوو انواع آن ها 

فواید استفاده از ژل شستشو صورت به قدری زیاد است که همه افراد را به استفاده روزانه جذب کرده، این ژل شستشو به پاکسازی کامل و عمقی پوست کمک شایانی می کند و باعث می شود تا پوست شما سالم و شاداب و جوان باقی بماند و طراوت خود را خفظ کند. شما می توانید با مصرف ژل شستشو هر گونه کرد و غبار را از سطح پوست پاک نمایید زیرا این عوامل باعث چین و چروک پوست می گردند. از دیگر فواید مهم این ژل می توان به پاکسازی کامل پوست، از بین بردن جوش و آکنه، شفاف کردن پوست، تنظیم ph صورت، آبرسانی و حفظ رطوبت پوست، لایه برداری از صورت، داشتن خواص ضدباکتریایی و ضد التهابی، بستن منافذ باز پوست، جلوگیری از ایجاد جوش های سر سیاه و ایجاد گردش خون در زیر پوست و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.

نحوه ی استفاده از ژل شستشو صورت

خرید ژل شستشو صورت رویوال و استفاده از آن باید طبق اصول انجام شود تا بتواند عملکرد عالی از خود نشان بدهد، نحوه استفاده از این محصول شوینده پوست صورت به صورت زیر است:

1.    ابتدا باید صورت خود را از هر گونه آرایش پاک نمایید، برای انجام این کار می توانید از شیر پاک کن، محلول آرایش پاک کن و حتی میسلار واتر استفاده کنید. 
2.    صورت را با آب ولرم خیس نمایید و مقدار مناسبی از ژل را بسته به صورت خود برداشته و بر روی پوست صورت مالیده و آن را ماساژ بدهید و بگذارید برای چند دقیقه بر روی پوست باقی بماند تا تمام آلودگی پوست را از بین ببرد. 
3.    سپس پوست خود را با آب ولرم شستشو بدهید به گونه ای که هیچ گونه اثری از ژل بر روی پوست شما باقی نماند، استفاده از آب سرد یا بسیار گرم می تواند به پوست شما آسیب زیادی وارد کند پس حتما از آب ولرم استفاده کنید. 
4.    با کمک یک حوله نرم صورت را حتما خشک نمایید زیرا قطرات آب بر روی پوست می تواند باعث خشکی آن گردد، البته حوله را محکم بر روی پوست نکشید و به آرامی با ضربات کوچک آب آن را خشک کنید. 
5.    نباید بیش از اندازه از ژل شستشو استفاده کنید زیرا ممکن است به پوست شما بیشتر آسیب وارد کند تا آن را پاکسازی نماید. 
6.    مورد آخر این که پس از استفاده از ژل شستشو صورت حتما مرطوب کننده بزنید تا پوست شما خشک نگردد. 

با مصرف درست و به اندازه از این محصول می توانید به خوبی از پوست خود مراقبت نمایید و نگذارید که دچار جوش و آکنه و لکه و چین و چروک گردد.

انواع ژل صورت برای پوست های مختلف

فواید استفاده از ژل شستشو,انواع ژل صورت وجود دارد که هر کدام برای پوستی مناسب هستند زیرا هر فرد دارای پوستی منحصر به خود می باشد در نتیجه باید از محصولاتی استفاده کند که به پوست آن آسیب وارد نکند، در کل ژل شستشو صورت ماتیس از برترین برند های موجود در بازار به شمار می رود که متناسب با انواع پوست های چرب، خشک، معمولی، حساس و... طراحی و تولید شده است و هر فرد می تواند به راحتی نمونه مورد نظر خود را یافته و آن را تهیه نماید.

پوست خشک اصولا نیاز به ژلی دارد که خاصیت رطوبت و نرم کنندگی داشته باشد و سبب پوسته شدن صورت نگردد، پوست چرب نیاز به ژلی دارد که چربی پوست را تنظیم کند و نگذارد دچار جوش و آکنه گردد،و پوست معمولی و حساس نیز به همین منوال نیاز به ژل شستشویی دارند که بتوانند پوست را سالم نگه دارند. برای جلوگیری از زدن چوش و اکنه میتوانید با خرید سرم ضده جوش رویوال  پوست خودرا از جوش کنترل کنید . 

عوارض استفاده از ژل صورت

استفاده از ژل صورت به همان اندازه که می تواند برای افراد مفید باشد و سلامتی و شادابی را به پوست آنها هدیه بدهد به همان اندازه هم ممکن است عوارض داشته باشد که گاه این عوارض می تواند در اثر انتخاب نادرست ژل و یا استفاده تا به جا و نادرست از آن باشد که با کمی دقت و توجه می توان این گونه عوارض را از بین برد اما افرادی که دارای پوست خشک هستند ممکن است با مصرف ژل شستشو دچار سوزش و خارش و قرمزی در ناحیه پوست صورت گردند که اصولا در افراد دارای پوست حساس بیشتر دیده می شود و یا افرادی هستند که به مواد درون ژل ها حساسیت دارند.

البته مورد دیگری هم وجود دارد مثلا افرادی که تعداد دفعات زیاد و یا حجم بالایی از ژل را در هر نوبت استفاده می کنند ممکن است در اثر این مورد دچار عوارض گردند و پوست آنها به اگزما و غیره مبتلا شود. پس با انتخاب محصول مناسب و استفاده درست از آن عوارض را به حداقل برسانید و نگذارید که پوست شما زیبایی و جوانی خود را از دست بدهد. افرادی که پوست چرب دارند نباید بیشتر از روزی دو مرتبه از ژل استفاده کنند چون حجم جوش و آکنه پوست آنها افزایش پیدا خواهد کرد و تعادل پوست از بین می رود.

.....جهت خرید انواع محصولات زیبایی و ارایشی با کیفیت عالی و قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی آسوکالا تهیه کنید ....

نکاتی که باید درباره ی استفاده از ژل صورت بدانید

فواید استفاده از ژل شستشو, هنگام استفاده از ژل شستشو صورت باید به نکات متعدد و مهمی توجه کنید تا بتوانید به نتیجه مطلوب برسید، از این نکات مهم و کاربردی می توان موارد زیر را نام برد:

1.    اولین نکته این است که باید به مقدار لازم از ژل استفاده کنید زیرا مصرف کم از ژل باعث تمیز نشدن صورت می گردد و پاکسازی به درستی انجام نمی شود و مصرف زیاد هم می تواند به اصراف ژل منجر شود. 
2.    قبل از استفاده ژل، حتما آن را تست نمایید تا از نداشتن حساسیت به آن ایمان پیدا کنید و دچار اگزما و حساسیت نشوید. 
3.    از استعمال ژل اطراف چشم و دهان به شدت خودداری نمایید چون رفتن آن در چشم می تواند سبب عفونت چشم گردد و رفتن آن در دهان هم باعث مسمومیت می گردد. 
4.    در تابستان ردزان سه مرتبه از ژل استفاده کنید زیرا هوا گرم است و پوست بیشتر دچار تعریق می شود و در زمستان و هوای سرد روزی دوبار بیشتر استفاده نکنید. 
5.    در طول روز از ژل های لایه بردار صورت استفاده نکنید. 

با توجه به نحوه مصرف و توجه به این گونه نکات دچار مشکل نخواهید شد.