اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

انواع ضد تعریق و ویژگی های آن

استفاده از ضد عرق در ایام تابستان یکی از بهترین راهکارها برای فرار از بوی تند عرق بدن است. با افزایش دمای هوا، با هر بار بیرون رفتن از منزل بدن انسان به حدی عرق می کند که در برخی از افراد این عرق با بوی تندی همراه است به گونه ای که نیاز به حمام روزانه، ضروری است.  در صورتی که اگر این افراد از انواع ضد عرق برای بدن خود استفاده کنند، علی رغم عرق شدید ولی هیچ بویی حس نخواهند کرد. حتی برخی از انواع ضد عرق دارای رایحه  بسیار خوشبویی هستند که منجر به عطر خوش بدن خواهند شد. اما قبل از این که به سراغ خرید ضد عرق بروید، لازم است با هر یک از آن ها آشنایی داشته و متناسب با شرایط پوستی بدن خود بهترین ضد عرق با خریداری نمایید.

انواع ضد تعریق

با توجه به اینکه تعریق بدن عامل طبیعی بدن است اما عرق کردن زیاد بدن نیز می تواند برای افراد مشکل ساز باشد. از این رو محصولات ضد تعریق زیادی برای رفع این مشکل تولید شده است مانند اسپری، رول یا مام ضد تعریق، دئودورانت ها و استیک های ضد تعریق  که هر یک برای هر سلیقه و مشکلی تولید شده اند که در ادامه بیشتر با انواع ضد تعریق آشنا می شویم؛

استیک ضد تعریق

استیک ها در واقع همان مام های صابونی هستند که زمانی که استیک ضد تعریق را بر روی پوست خود می زنید، یک لایه صابونی بر روی پوست ایجاد شده و با جلوگیری از رشد باکتری ها، مانع از بوی تند عرق بدن خواهد شد.

اسپری ضد تعریق

متداول ترین انواع ضد عرق ها که در بازار تحت عناوین برندهای مختلف وجود دارد، اسپری ضد عرق است. شما از اسپری می توانید در هر مکان استفاده نمایید و به دلیل داشتن رایحه بسیار خوش، شبیه عطر برای بدن عمل نموده و حتی نیازی به استفاده از ادکلن برای خروج از منزل نخواهد بود. فراموش نکنید که استفاده از اسپری ضد تعریق راحت تر از استیک است ولی اثر استیک ضد تعریق، ماندگارتر است.

ژل شفاف ضد تعریق

برای افرادی مناسب است که میزان تعریق آنها متوسط است و بدنبال یک محصول خوشبو و خوش عطر هستند.

کرم دئودرانت ضد تعریق

کرم دئودرانت ضد تعریق ترکیبی حاوی روغن های معطر، اسانس و الکل هستند که به جای مسدود کردن منافذ پوست، باعث از بین رفتن باکتری ها در ناحیه تعریق شده و در نتیجه مانع از بوی تند عرق بدن می شود. بنابراین این کرم ها نسبت به ژل شفاف ضد تعریق و مام ها که میزان عرق را کم می کنند، اولویت دارند.

رول ضد تعریق

رول های ضد تعریق نیز همانند مام و ژل های شفاف ضد تعریق عمل می کنند به این معنا که از طریق بستن روزنه های پوستی، میزان عرق بدن را کم خواهد کرد. از طرفی انواع رول ضد تعریق دارای رایحه های خوشبویی هستند که بدن را معطر می کند.

ضد عرق برای پوست‌های حساس

افرادی که پوست حساسی دارند و در طول روز تعریق زیادی دارند نگران نباشند زیرا محصولات ضد تعریق برای پوست های حساس وجود دارند که به راحتی می توانید از آنها استفاده کنید زیرا این محصولات ویژگی های زیر را شامل میشوند؛  
  • بدون ایجاد عارضه برای فرد
  • جذب سریع
  • رفع تیرگی زیر بغل
جمع بندی:

خاصیت ضد تعریق بودن                                                                                ویژگی معطر بودن

<.........................................................................................................................................>

مام استیک                کرم دئودرانت                     ژل شفاف/ مام رول                      اسپری بدن