اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

بهترین سرم های منافذ باز پوست

معرفی بهترین سرم های منافذ باز پوست

 شاید شما هم برای درمان منافذ باز پوست خود و زیبایی بخشیدن به پوست خودتان دنبال یک روش اسان و سریع باشید. ما در این مقاله قصد داریم که یکی از بهترین سرم های منافذ باز پوست را به شما معرفی کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. باز شدن منافذ پوست آن هم بیش از اندازه می‌تواند زیبایی هر فرد را تحت تاثیر قرار دهد به همین دلیل بیشتر افراد به دنبال راهی برای بستن منافذ پوست هستند. سرم‌ ها محصولاتی بهداشتی هستند که برای بستن منافذ باز پوست مورد استفاده قرار می گیرند. با مصرف مداوم سرم روزنه های کوچک به مرور زمان بسته می شوند و آلودگی نمی تواند به داخل پوست نفوذ کند. سرم جمع کننده تاثیرات مطلوبی دارد و می تواند بدون عوارض کار خود را انجام دهد.

 برای داشتن پوستی سالم و یکدست سرم رویوال بهترین گزینه است و می تواند روی منافذ تاثیرات مستقیمی داشته باشد. منافذ پوست چربی های زیر پوست را خارج می کنند به همین دلیل وقتی بیش از اندازه بزرگ می شوند حجم چربی خارج شده هم بیشتر خواهد بود. این سرم از برندهای خوب بازار است که با بهتربن متریال تولید شده و می تواند به بسته شدن منافذ پوستی کمک زیادی کند. اگر سرم رویوال به درستی مصرف شود تاثیرات مثبت و ماندگاری دارد.

علت ایجاد شدن منافذ باز پوست

منافذ باز پوست به دلایل مختلف ایجاد می شوند و شکل و حجم آنها در همه افراد یکسان نیست. اصلی ترین عات ایجاد آنها چرب بودن پوست به طور طبیعی است. افرادی که پوست چرب تری دارند روزنه های آنها بیشتر است. اگر بیش از اندازه در معرض نور خورشید قرار بگیرد روزنه های پوست کم کم بزرگ تر و بیشتر می شوند. از دیگر دلایل می توان به ژنتیک اشاره کرد اگر والدین چنین مشکلی را داشته باشند ممکن است در فرزندان هم دیده شود.

با افزایش سن و کاهش سطح کلاژن در پوست این مشکلات شایع می شود. این مشکل در مردان بیشتر از زنان است و این به جنسیت افراد هم بستگی دارد.در برخی افراد تغییرات هورمونی می تواند دلیل اصلی بروز این مشکل باشد. اگر رژیم غذایی نامناسب دارید روزنه های پوست به مرور زمان افزایش پیدا می‌کنند. عدم رعایت بهداشت و نشستن صورت می تواند این مشکل را تشدید کند. اگر از لوازم آرایشی بی کیفیت و غیر استاندارد استفاده می‌کنید روزنه های باز پوست شما بیشتر می شوند.

مزایای استفاده از سرم منافذ پوست برای صورت

در بالا به بهترین سرم های منافذ باز پوست اشاره کردیم اما استفاده از سرم برای بستن منافذ باز پوست مزیت های زیادی را به همراه دارد. این ماده به صورت عمقی روی پوست تاثیر می گذارد و با کنترل چربی پوست باعث بسته شدن منافذ می شود. سرم بوی خوبی دارد و شما در هر زمانی می توانید از آن استفاده کنید. این محصولات رقیق هستند و سطح پوست را به طور کامل پوشش می‌دهند. سرم رویوال به عنوان بهترین نمونه به بازار  معرفی می‌شود که با عملکرد خوب خود توانسته رضایت مشتریان را جلب کند.

این محصول حاوی املاح معدنی و ویتامین است که در زمان درمان پوست را هم به خوبی تقویت می کند. از دیگر مزایای مصرف سرم پوست می توان به بدون عوارض بودن آن اشاره کرد. در کمترین زمان جذب پوست می شود و بافت سبکی هم دارد. سرم ها به راحتی شسته می شوند و ضد حساسیت هستند. اگر پوست حساسی دارید این می تواند انتخاب خوبی باشد.

برای خرید انواع محصولات ارایشی و بهداشتی از وبسایت اسوکالا کلیک کنید

درمان منافذ باز پوست با سرم های رویوال

برای درمان منافذ باز پوست سرم های رویوال بهترین گزینه هستند. این محصولات حاوی پروبیوتیک هستند که در رفع جوش های صورت موثر است و باعث بسته شدن منافذ و کنترل چربی پوست می شود‌. برای بازیابی چربی های سالم پوست مصرف این سرم پیشنهاد خوبی است. شما می توانید به صورت مستقیم از این سرم که حاوی پروبیوتیک است استفاده کنید.

در این سرم مرطوب کننده و آبرسان نیاسینامید موجود است که از خشکی پوست هم جلوگیری می کند. استفاده از این محصول می تواند به صورت موضعی چربی پوست را کاهش دهد و به بسته شدن منافذ کمک کند. برای پیشگیری از جوش هم سرم رویوال بهترین گزینه است. اسید سالیسیک نقش درمانی موثری را در این کرم ایفا می‌کند. این اسید آلی و بدون رنگ و بو به لایه های عمقی پوست نفوذ کرده تا بتواند به درمان اکنه و ضایعات پوستی هم کمک کند.

اشنایی با سرم جمع کننده منافذ باز پوست رویوال مدل probiotic حجم 15 میل

سرم جمع کننده منافذ باز پوست رویوال برای پوست های مستعد آکنه و چرم و مختلط تولید شده و روی این پوست ها بهترین تاثیرات درمانی را دارد. برای کاهش چربی پوست و کوچک کردن منافذ این محصول می تواند انتخاب خوبی باشد. اگر منافذ باز پوست روز به روز در حال بزرگ شدن است به کمک این سرم می توانید به کوچک شدن آن کمک کنید. سرم جمع کننده ترکیبات خوبی دارد و ضد حساسیت است به همین دلیل همه افراد می توانند از آن استفاده کنند. سبک است و به سرعت جذب پوست می شود. برای کاهش التهابات پوستی مصرف مداوم این سرم می تواند تاثیرگذار باشد. روشن کننده است و پوست را یکدست و یکنواخت می کند. برای بهبود لک و قرمزی موثر است.