اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

چگونگی تشخیص اوردینری اصل و فیک

روش های تشخیص اوردینری اصل و فیک

در این مقاله می خواهیم به چگونگی تشخیص اوردینری اصل و فیک بپردازیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. استفاده از محصولات آرایشی بهداشتی فیک نه تنها تاثیرات درمانی و مراقبتی ندارد بلکه می تواند پوست و مو را با آسیب های جدی مواجه کند. به همین دلیل امروزه مهم است که شما محصولات اوردینری اصل را استفاده کنید و نمونه های اورجینال را به راحتی در بازار شناسایی کنید. با خرید از یک فروشگاه معتبر قطعا کار شما آسان تر می شود چون این مراکز با فروش محصولات تقلبی اعتبار و محبوبیت خود را خدشه دار نمی کنند. اولین راه تشخیص توجه به نوع بسته بندی محصول است.

اوردینری اصل همیشه با بسته بندی پلمپ و در عین حال شکیل و زیبا به بازار عرضه می شود با این تفاوت که نمونه های فیک و تقلبی همیشه بسته بندی بی کیفیت دارند و در فرآیند حمل و نقل پاره می شوند. اگر محصول اصلی را از یک فروشگاه معتبر تهیه کردید بهترین کیفیت و تاثیر درمانی و مراقبتی را دارد‌ همیشه راهکارهایی وجود دارد که به کمک آن می توانید محصولات اصلی را به سرعت شناسایی کنید‌ اگر از اصالت محصول مطمئن هستید قطعا گزینه خوبی برای خرید خواهد بود.  وجود محصولات فیک و تقلبی به بازار باعث شده تا شرایط خرید محصولات اصل کمی سخت باشد‌.

روش های تشخیص اوردینری اصل از فیک

برای تشخیص اوردینری اصل از فیک امروزه راهکارهای خوبی پیشنهاد شده است که در اینجا به آنها اشاره می کنیم:

  • اولین روش برای تشخیص توجه به  کد و شماره سریال روی محصول است. تولیداتی که با این شماره یا کد به بازار عرضه می شوند اورجینال هستند. کد شناسایی روی بسته بندی و خود محصول درج شده و به راحتی قابل شناسایی و پیگیری است.
  • در مرحله دوم باید به آرم بهداشت و استاندارد توجه کنید که نشان دهنده اصالت و کیفیت کالا است. اگر محصولی این آرم را نداشته باشد به معنی فیک بودن آن است.
  • اوردینری اصل با برندی خاص روانه بازار می شود و نام برند به صورت برجسته روی محصول حک شده است. اگر دیدید که برند به صورت برجسته روی محصولات اوردینری درج شده بدانید که محصول تقلبی است.
  • با توجه به نوع بسته بندی و ظاهر آن می توانید اوردینری اصل از فیک را تشخیص دهید. نمونه های اصلی بهترین ظاهر را دارند و با یک بسته بندی پلمپ در دسترس مشتریان قرار می گیرند. برای برخی افراد تشخیص از روی ظاهر کمی سخت است که می توانند از روش های دیگر کمک بگیرند.
  • با توجه به رنگ محصول می توانید آنها را تشخیص دهید. رنگ محصول اصلی را با نمونه ای که قصد خرید آن را دارید مقایسه کنید.  این روش هم اگر چه سخت است اما می تواند به تشخیص بهتر کمک زیادی کند.
  • برای تشخیص اوردینری اصل از تقلبی می توانید از نمونه باز شده بازدید کنید. در این شرايط شما با دیدن غلظت،استشمام بو و رنگ محصول هم می توانید اصالت آن را بررسی کنید که اتفاقا بهترین روش است.
  • توجه به قیمت بهترین راه برای تشخیص محصول اصل از تقلبی است. اگر مرکز خریدی قیمت را بیش از اندازه پایین آورده است باید به اصل بودن کالا شک کنید. محصولات اوردینری قیمت مشخصی دارند و اگر بیش از اندازه ارزان به فروش برسند تقلبی و فیک هستند.
  • توجه به جزئیات فنی یکی دیگر از راه های تشخیص محصول تقلبی و اصلی است. شما باید اطلاعات کافی از ویژگی های محصول و جزئیات ساخت و مشخصات آن داشته باشید. با این کار می توانید به راحتی اصالت کالا را تشخیص دهید.
  • استفاده از خدمات تایید اصالت: برای اینکه اصالت کالا را تایید کنید و از اصل و اورجینال بودن آن مطمئن شوید می توانید از خدمات تایید اصالت که شرکت اوردینری ارائه می کند استفاده کنید.
  • اطلاعات و مشخصات درج شده روی محصول فیک و تقلبی غلط املایی زیادی دارد و به درستی نوشته نشده است که شما با مشاهده این اشتباهات می توانید نمونه اصلی را به راحتی تشخیص دهید.

فروشگاه اسوکالا ارائه دهنده انواع محصولات ارایشی و بهداشتی

چگونه از طریق بچ کد می توان محصول اوردینری اصل را تشخیص داد؟

اصلی ترین راه تشخیص اوردینری اصل از فیک توجه به بارکد یا بچ کد آن است‌. این شماره سریال به صورت انحصاری برای برند اوردینری و محصولات اصل آن در نظر گرفته شده است. اگر کالای مورد نظر این بچ کد معتبر را نداشته باشد نمی‌توان به اصل بودن آن اعتماد کرد. بچ کد روی شیشه و روی بسته بندی محصول درج می شود و باید روی هر دو به صورت یکسان باشد. در نسخه اصلی بچ کد کاملا واضح است و می توانید به راحتی آن را استعلام بگیرید.

 در ته محصول و روی کارتن آن به راحتی دیده می شود. اما در نمونه تقلبی این بچ کد واضح و خوانا نیست. در برخی مدل های اصلی این بچ کد روی لیبل درج می شود و کاملا خوانا است. نسخه های تقلبی به اصل شباهت زیادی دارند و این می تواند تشخیص را برای شما سخت تر کند. اگر از طریق تفاوت های ظاهری متوجه نشدید باید به کد شناسایی آن توجه کنید.

برای خرید سرم ضد چروک دی اوردینری مدل buffet حجم 30 میل کلیک کنید