اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

آشنایی و معرفی انواع سرم چشم

معرفی انواع سرم چشم و فواید آن 

سرم های دور چشم بهترین انتخاب برای افرادی هستند که در اثر عوامل مختلفی دچار چروک در این ناحیه شده اند، آنها در ساختار خود املاح و مواد مغذی دارند که به صورت مستقیم بر روی چین و چروک ها، پف زیر چشم و سیاهی دور چشم تاثیر مستقیم می گذارند و باعث می شوند چهره افراد جوان تر دیده شود. لازم به ذکر است که این سرم ها انواع مختلفی دارند و هر کدام از آنها برای پوستی مناسب هستند. سرم چشم ماتیس یکی از برترین نمونه های این محصول است که برای در چند مدل برای لیفت دور چشم، رفع تیرگی و رفع پف کاربرد دارند و مورد استفاده قرار می گیرند.

چه افرادی میتوانند سرم چشم استفاده کنند

افراد زیادی کاندیدای مصرف سرم دور چشم هستند در نتیجه این محصول برای گروه یا تنها افرادی خاصی مناسب نیست. اصولا افرادی که دارای خطوط زیر چشم یا همان چین و چروک هستند، یا پوست اطراف چشم آنها شل و افتاده شده است و یا افرادی که دارای پف و سیاهی زیر چشم هستند می‌ توانند از این محصول با هستی آسوده استفاده کنند زیرا این محصول قابلیت های ویژه و منحصر به فردی دارد مثلا می تواند به خوبی چین و چروک و پف و سیاهی زیر چشم را از بین ببرد بدون این که آسیبی به چشم وارد کند و یا این که به سرعت اثر آن از بین برود.

البته ناگفته نماند که افراد بالای 25 سال نیز می‌ توانند از این محصول برای پیشگیری از چین و چروک و پیری پوست دور چشم نیز استفاده نمایید زیرا در این سن ممکن است چشم ها تاحدودی افتادگی پیدا کند و یا پوست دور چشم شروع به چروک شدن کند که در این صورت با مصرف سرم دور چشم می توان از بروز آن جلوگیری نمود و جوانی و زیبایی را در چهره خود نگه داشت.

برای ورم دور چشم نیز میتوان از سرم استفاده کرد

ورم دور چشم که اصولا با نام پف زیر چشم شناخته می شود مشکلیس رایج است که افراد زیادی با آن مواجه هستند، بسیاری از افراد مبتلا پرسیده اند که آیا می توان برای درمان این مشکل از سرم دور چشم استفاده کرد، در پاسخ به آنها باید بگوییم که بله می توانید با کمک و مصرف به اندازه و دقیق سرم دور چشم از ورم آن خلاص شوید و حالت چشمان خود را زیبا تر کنید.

سرم دور چشم ماتیس بهترین کرم دور چشم برای رفع تیرگی و پف است. با بافت بسیار سبک، که در آن مقداری کافئین خالص به همراه مواد دیگر  به کار رفته است. موادی که در ساختار این سرم وجود دارد به صورت مستقیم بر روی پف زیر چشم تاثیر می گذارند و با مصرف یک دوره مشخص آن را از بین می برد در نتیجه افراد نیازی به جراحی ندارند، البته ناگفته نماند که این سرم چشم برای ورم های کم و سطحی کاربرد دارد.

میزان تاثیر گذاری سرم چشم چقدر است

معرفی انواع سرم چشم  پوست دور چشم حساس ترین و نازک ترین پوست را دارد اما به نوبه خود در زمان مراقبت نیاز به مدت زمان خاصی دارد تا بتواند در برابر سرم دور چشم واکنش نشان بدهد. از نظر میزان نتیجه گذاری این محصول اگر بخواهیم بگوییم باید بدانید که سرک دور چشم باید حدودا به مدت 3 الی 4 ماه مورد استفاده قرار بگیرد تا بتواند بر روی پوست دور چشم تاثیر بگذارد و آن را جوان سازد.

البته ناگفته نماند که اگر می‌ خواهید سریع تر اثر گذاری این سرم را مشاهده کنید به صورت مداوم و مرتب آن را مصرف کنید و حتی قبل از این که چین و چروک و سیاهی و پف زیر چشم بیشتر شوند. اگر پوستی خوب داشته باشید که مواد را به خوبی در ساختار خود نگه دارد و یا از سرم مرغوب و درجه یک استفاده نمایید مسلما می‌توانید سریع تر به نتیجه برسید و پوست دور چشم را از شر چین و چروک و سیاهی و پف خلاص نمایید.

خرید سرم دورچشم راکوتن .خوب خواص زیادی دارد که تعدادی از آنها شامل موارد زیر می شوند:

1.    باعث کاهش خطوط زیر چشم می شود.
2.    سبب احیا حالت ارتجاعی و کشسانی پوست دور چشم می گردد.
3.    باعث کاهش چروک و خطوط دور چشم می شود. 
4.    افزایش سفتی و تناژ پوست را به همراه دارد.
5.    ارتقا سلامت و جوانی پوست را به همراه دارد.
6.    سبب کاهش تیرگی زیر چشم می گردد.
7.    آبرسانی به پوست اطراف چشم می کند.
8.    جوان‌سازی پوست دور چشم را به همراه دارد.
9.    کاهش پف زیر چشم را به ارمغان می آورد. 

با وجود این خواص فراوان و منحصر به فرد و همچنین تاثیر گذاری فوق العاده وی توان با اطمینان کامل استفاده از سرم چشم را به افراد توصیه نمود تا بدون جراحی و درد و پرداخت هزینه سنگین پوست اطراف چشم خود را صاف و سفید و یکدست نمایند و زیبا و جوان شوند.

.....جهت خرید انواع محصولات زیبایی و ارایشی با کیفیت عالی و قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی آسوکالا تهیه کنید ....

نکاتی درباره ی استفاده از سرم چشم که باید بدانید

معرفی انواع سرم چشم  درباره استفاده از سرم های دور چشم نکات فراوانی وجود دارد که باید آنها را بدانید تا بتوانید با استفاده درست به نتیجه بهتری دست پیدا کنید و زمان بهبودی را جلو بی اندازید. از این نکات مهم و کاربردی می توان موارد زیر را شرح داد:

•    سرم چشمی انتخاب کنید که بدون بو و ضد حساسیت باشد زیرا محصولات دارای رایحه برای چشم مناسب نیستند. 
•    از کرم مرطوب کننده دست و صورت به دور چشم نزنید زیرا این گونه محصولات قوی هستند و به پوست دور چشم آسیب وارد می کنند به خصوص در زمانی که سرم چشم مصرف می کنید. 
•    از زدن شرکت به نزدیکی چشم خودداری کنید زیرا ممکن است باعث تحریک چشم گردد. 
•    پس از پاکسازی و تمیز کردن صورت سرم دور چشم را استفاده کنید تا به خوبی جذب پوست گردد.
•    در صورت خشکی پوست مرتب سرم را تمدید کنید.
•    برای برطرف کردن پف و التهاب دور چشم سرم را در یخچال گذاشته و خنک مصرف کنید. 
•    سرم را به خوبی دور چشم ماساژ دهید تا جذب پوست شود. 
•    ترجیحا صبح و شب حتما از سرم استفاده کنید تا به نتیجه مطلوب برسید

میتوانید در کنار استفاده از سرم دور چشم با خرید کرم آبرسان راکوتن نیز از خشکی پوست خود کنترل کنید تا ابرسانی پوستتان انجام شود