اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

مزایای پودر حجم دهنده و حالت دهنده مو

برای حجم دهی و حالت دهی موها محصولات متنوعی در بازار موجود است یکی از آن ها پودر حالت دهنده است. پودر حالت دهنده مناسب افرادی است که موهای نازک و لخت دارند. موهایی که حالت دهی شان دشوار است. پودرهای حالت دهنده هم موهای نازک را حجم دهی و هم حالت دهی می کنند. این پودرها حجم موها را از ریشه افزایش می دهند.

ماده ای که در این پودرها وجود دارد و موجب افزایش حجم موها می شود silica silylate نام دارد. این ماده با جذب چربی و رطوبت مو باعث خشک شدن، مجعد شدن و حجم گرفتن مو می شود. ویژگی دیگر سیلیکا سیلیلات ایجاد اصطکاک بین موها است. با ایجاد اصطکاک، موها را روی هم سُر نمی خورند و حالت می گیرند.

مزایای پودر حالت دهنده مو

  1. پودرهای حالت دهنده و حجم دهنده مو علاوه بر موهای صاف قابل استفاده برای موهای مجعد نیز می باشند و افرادی که موی خشن و مجعد دارند نیز برای زیباتر کردن و حفظ حالت موهایشان می توانند از این محصولات بهره مند شوند.
  2. همان طور که پیشتر اشاره شد پودر حالت دهنده چربی موها را جذب می کند به همین دلیل مصرف این پودرها باعث می شود موها ظاهری مات به خود بگیرند. این پودرها به هیچ عنوان باعث براق شدن یا چرب شدن موها نمی شوند.
  3. یکی از محاسن پودرهای حالت دهنده مو این است که به محض استعمال آن ها بر روی مو نتیجه دیده می شود و نیاز به انتظار کشیدن و زمان اضافی برای حالت گرفتن مو ندارند.
  4. ممکن است با گذشت چند ساعت از استعمال پودر احساس کنید حجم موها در حال کاهش است نگران نشوید راه چاره این مشکل بسیار ساده است کافی است با نوک انگشتان ریشه مو را به آرامی ماساژ دهید خواهید دید حجم موهایتان به سرعت به حالت قبل برخواهد گشت.

مزایای پودر حالت دهنده مو

روش استفاده از پودر حالت دهنده مو

پودر حالت دهنده مو بهتر است روی موهای خشک و تمیز استفاده شود. بنابراین حتما قبل از هر کاری ابتدا موهایتان را شسته و خوب خشک کنید. سپس با سشوار حالتی که می خواهید را به موهایتان بدهید. در این مرحله فرق سر را باز کرده و مقداری پودر را روی ریشه مو ریخته و به خوبی در کلیه قسمت های مو پخش کنید. خواهید دید که تارهای موها ضخیم شده و موهایتان حجم گرفته و خوش حالت می شوند.

ویژگی های پودر حالت دهنده مو

  • باعث چرب شدن مو و پوست سر نمیشه
  • برای مدت طولانی بر روی مو می ماند
  • یکی از بهترین محصولات حالت دهنده مو است