اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

آشنایی کامل با ژل حالت دهنده مژه و ریمل ابرو

معرفی ژل حالت دهنده مژه و ریمل ابرو

یکی از راه های زیبا و خوش حالت کردن مژه ها و ابرو، رسیدگی به آنها و استفاده از محصولات مناسب برای آنها است. از جمله این محصولات میتوان به ژل حالت دهنده مژه و ریمل ابرو اشاره کرد. که ظاهری زیبا و آراسته برای مژه ها و ابرو به همراه دارد. نقش ابرو ها در زیبایی چهره بسیار مهم است. فرم ابروها، ضخیم، نازک، تیره و یا روشن بودن آنها می تواند در چهره شما تغییر ایجاد کند. پس آراستگی و داشتن فرم مناسبی درابروها در حالت چهره بسیار موثر است.

ریمل ابرو

بهترین راه برای تثبیت حالت و فرم دادن به ابرو استفاده از ریمل یا ژل ابرو است. این محصولات از فرمولاسیونی برخوردارند که که علاوه بر فرم دهی باعث تقویت ابرو نیز می شوند. در صورتی که در بین ابروها فضای خالی وجود دارد، میتوان با ژل ابرو این فضاهای خالی را پر کرد. از طرفی برای پرپشت نشان دادن ابرو، تقویت ابروهای نازک و حالت  دادن ابرو به راحتی میتوان از ژل ابرو استفاده کرد.

طرز استفاده از ریمل ابرو

در ابتدا صورت را شسته و خشک کنید.

اگر به اصلاح ابرو نیاز دارید، به استفاده از موچین موهای نامرتب را برداشته و با استفاده از شانه و قیچی آنها را مرتب کنید.

اگر نیاز به استفاده از مداد ابرو دارید، در این مرحله از آن استفاده کنید.

سپس با کمک یک برس، به ابروها حالت دهید. به شکلی که موهای تاج ابرو را به سمت بالا باشند و موهایی که در وسط ابرو قرار دارند در حالتی افقی بوده و در دم ابرو، موها به سمت پایین باشند. (میتوانید ابروها را در راستای رشد موها شانه بزنید.)

بعد از اینکه از ریمل ابرو یا ژل ابرو استفاده کردید اجازه دهید این مایع بر روی ابروها خشک شود.

[ux_products type="row" ids="29069,50535,46561,49939"]

طرز استفاده از ریمل ابرو

ژل مژه

افرادی که مژه های ضعیف، آسیب دیده و بسیار کم پشتی دارند، می توانند با استفاده از ژل مژه  هم به ظاهر زیبایی برسند هم مژه های خود را تقویت کنند.

استفاده از ژل مژه

ابتدا صورت را شسته و خشک کنید.

برس مخصوص را به ژل مژه آغشته کنید و شروع به حالت دادن و مرتب کردن مژه ها شوید.

برای این کار برس را از محل رویش مژه ها تا سر مژه ها چندین بار بکشید تا حالت بگیرند.

مزایای استفاده از ژل حالت دهنده مژه و ریمل ابرو

حالت دهی و فرم دهی سریع

سهولت استفاده

تقویت ابرو و مژه

داشتن زیبایی و پر پشتی ابرو و مژه

شباهت بسیاری با ریمل چشم و مژه دارد با تفاوت در ساختار و رنگدانه های کمتر.

انواع ریمل ابرو

ریمل ابرو ساده

این نوع ریمل ابرو برای افرادی که از ابروهای پرپشتی برخوردارند و به دنبال راهی برای آراستگی و حالت دادن به ابرو های خود هستند مناسب است. این ریمل ابرو با نام ساده یا clear معروف است و رنگ خاصی به ابروها نمی دهد، و صرفا جهت فرم و حالت دادن به ابروها استفاده میشود.

ریمل ابرو ساده

ریمل ابرو رنگی

این نوع ریمل برای افرادی که ابروهای کم پشت و کم حجمی دارند و لازم است آنها را حجیم و پر نشان دهند، مناسب است. این نوع ریمل ابرو رنگی یا tinted است که علاوه بر فرم دهی به ابرو، موجب ضخیم تر شدن، حجم دادن و پر پشت تر شدن ابروها میشود.

معرفی چند برند با کیفیت ژل مژه و ریمل ابرو

لورآل Loreal

ریمل ابرو لورال، یکی از بهترین ریمل‌های ابرو موجود در بازار است که ماندگاری و دوام بالایی دارد.

اسنس Essence

این برند آلمانی محصولات با کیفیت آرایشی تولید میکند که یکی از آنها ریمل ابرو است. با تولید قلمویی منحصر به فرد برای این ریمل ها به راحتی می‌توان ابرو را پوشش داد. محصولات این برند هم در زمینه ساده و هم در زیمنه ریمل های ابرو رنگی باکیفیت و با ماندگاری بالاست.

اسنس Essence

ترنیت Ternit

شرکت ترنیت «Ternit» یکی از شرکت های تولید لوازم آرایشی با کیفیت آلمانی است که در زمینه تولید ریمل ابرو هم موفق عمل کرده که با ساختار منحصر به فردش به راحتی میشود همه قسمت های ابرو را پوشش داد.

چه افرادی از ریمل ابرو استفاده می کنند

  • افرادی که نیاز به پر پشت تر نشان دادن ابروهای خود دارند. این افراد مدل ابروهایی زیبا ولی کم پشت دارند.
  • افرادی که ابروهای شلوغ و به هم ریخته ای دارند. نگه داشتن مدلی مرتب در این نوع ابروها بسیار دشوار است. از این رو استفاده از ریمل ابرو برای این افراد ضروری است تا ابروهایی مرتب و آراسته داشته باشند.
  • افرادی که بخشی از ابروهای آنها بنا بر دلایل مختلف ریخته و فرم ابرو خوبی ندارند.
  • برای افرادی که تمایل دارند ابروهایی با رنگ خاصی داشته باشد. استفاده از ریمل های ابرو رنگی برای این افراد مناسب است.

از ریمل ابرو در مرحله آخر آرایش خود استفاده کنید، تا در صورتی که رنگ و گردی از لوازم آرایشی روی ابرو باشد پوشش داده شود.

توجه کنید که در هنگام استفاده از ریمل ابرو، آن را از پایین به بالا بر روی ابروها حرکت دهید.

هرگز دو مرتبه از ریمل ابرو حتی با فاصله زمانی کم استفاده نکنید. زیرا با این کار چرا رنگ و مواد ریمل تکه تکه شده و نظم ابروها بهم میریزد.

ریمل ابرو به راحتی با استفاده از پاک کننده های آرایشی از روی ابرو پاک میشود.

انواع برندهای معتبر و باکیفیتی برای خرید ژل حالت دهنده مژه و ریمل ابرو، همچنین خرید لوازم آرایشی اصل در فروشگاه اینترنتی آسوکالا، وجود دارد. که می توانید با چند کلیک ساده آن را خریداری کنید. آسوکالا با فراهم کردن مرجعی از باکیفیت‌ترین محصولات، امکان مقایسه و بررسی محصول را برای مشتریان ایجاد کرده تا با خیال راحت خرید اینترنتی خود را انجام دهند.

ایا ژل ابرو باعث ریزش ابرو می شود؟

استفاده از ژل ابرو با کیفیت و معتبر نه تنها باث ریزش ابرو نمی شود بلکه ابروها را پرپشت تر میکند.
ژل ابرو جایگزین مداد ابرو است و مورد استفاده بسیاری از بانوان است.
برای انتخاب بهتر می توانید از بخش اطلاعات محصولات اسوکالا انتحاب مناسبی داشته باشین و از کیفیت محصولات اطمینان حاصل کنید.