اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

جدید ترین ترفند های آرایش ابرو در سال 2020

آموزش ترفندهای آرایش ابرو

نقش ابرو در زیبایی صورت بر کسی پوشیده نیست و این ابروها هستند که در کنار چشم ها در صورت نقش مهمی را در زیبایی چهره خانم ها ایفا می کنند. بسیار مشخص است که زیبا بودن ابروها بر روی زیبایی چشم ها نیز تاثیر دارد. ترند سال 2020 ابروهای پهن بلند و پهن کوتاه میباشد که جذابیت ظاهری تان را تکمیل میکند. ابروهای باریک و بلند باعث میشود تا شما ظاهری زنانه تر داشته باشید. ترندهای 2020 که میتوانید با آن ابرویی پهن و جذاب داشته باشید:

هاشور ابرو 

در واقع با ایجاد خطوط ظریف نزدیک به هم ،نامساوی با طول های نامنظم در میان خط ابرو به صورت تار موی ابرو ایجاد میکند که از نمای دور کم رنگ و از نزدیک راه راه و خطدار دیده می شود.

هاشور ابرو 

سایه ابرو 

یک نوع رنگ است که کل ابروها را میتوانید به صورت محو رنگ کنید و ابروی خوشرنگ داشته باشید. خرید سایه ابرو کالیستا دیزاین

ژل و لیفت ابرو 

اگر موهای ابروهای شما به سمت پایین حالت دارد اما پرپشت و خوش فرم است بهترین انتخاب لیف ابرو و استفاده از ژل ابرو است که هر دو ابروهای را به سمت بالا حالت می دهد. از ژل ابرو بیرنگ برای ابروهای تیره و ژل رنگی برای ابروهای روشن استفاده کنید. خرید صابون لیفت ابرو اسنس

ژل و لیفت ابرو 

اکستنشن ابرو 

بر خلاف باور عموم، چسباندن مو به بخش های خالی ابرو اصلا غیر طبیعی به نظر نمی رسد در واقع موهای چسبانده شده جزوی از شکل و فرم ابروها دیده میشود. لازم به ذکر است که اکستنشن ابرو همانند اکستنشن مژه، قابل ریمو کردن و برداشتن است.

آمبره کردن ابرو 

آمبره در واقع به معنی از روشن به تیره است که از یک رنگ در دو تناژ رنگی مختلف استفاده می شود و یکی از جدیدترین روش های مد روز برای ابروها به شمار می آید.
در این روش حالت آمبره ای که روی موها ایجاد می شود را می توانید در ابرو خود شاهد باشید و زیبایی خاصی را به ابروها می بخشد.
این روش آمبره مناسب افرادی است که به شدت می خواهند مطابق با مد روز و ترندهای جدید پیش روند.

راه های اصولی در آرایش ابرو 

ابروهای شما نقش قاب را برای چشمان تان دارند و در واقع مهم ترین مرکز توجه را در صورت تان دارند پس هر چقدر که زیبا و جذاب باشند می توانید زیبایی چشمان تان را چند برابر کنید. میکاپ ابرو اگر بدرستی انجام شود می تواند تکمیل کننده زیبایی آرایش صورت باشد از این رو بهتر است شما در هنگام فرم دادن به ابروهایتان دقت لازم را داشته باشید.

اگر ابروهای شما دارای فرم یکسان نیست و یا در قسمت هایی دچار ریزش شده است با کمک مداد ابرو جاهای خالی در ابرو را پر کنید توجه داشته باشید باید مداد را با حرکت های ظریف و هاشور مانند در سطح ابرو بکشید و از فشار دادن مداد خودداری کنید تا مقداری سایه ایجاد شود و زیبایی مدل ابروهایتان تکمیل شود.

قسمت استخوان ابرو را کمی با سایه روشن و یا کرم پودر روشن تر کنید و به کمک یک براش هایلایت را محو کنید تا چشم ها مشخص تر شود.

برای داشتن ابروهای طبیعی نباید تاج ابروها را پر رنگ کنید بلکه میتوانید این قسمت از ابرو را با کمک ریمل ابرو تاج ابرو را تقویت کنید.

اگر از رنگ ابرو استفاده میکنید برای یک نتیجه طبیعی، بهتر است رنگ را به تدریج بزنید تا ملایم و طبیعی تر به نظر برسد.

اگر ابروهایی نازک و کم پشت دارید بهتر است دم آن را کوتاه کنید تا پهن تر به نظر برسد.

راه های اصولی در آرایش ابرو 

آموزش کشیدن ابرو با مداد ابرو 

روش های زیادی برای آرایش ابرو وجود دارد که ابروهای بی حالت، افتاده و بی رنگ تان را با آن آرایش کنید یکی از ابزاری که به آرایش ابروهای شما کمک میکند مداد ابرو استاندارد و با کیفیت است که باعث حساسیت نشود و آسیبی به ابروهای شما وارد نکند.

  • در مرحله اول سعی کنید با موچین و قیچی ابروهایتان را تمیز کنید تا در قسمت های دیگر موی اضافه نداشته باشد و شما بتوانید به راحتی خط اصلی ابروی خود را تشخیص دهید. ابروهای خود را با شانه ابرو به سمت بالا شانه کرده و اضافات ابرو را با قیجی کوتاه کنید. با مداد ابرویی که در دست دارید شکل کلی ابروی دلخواهتان را دور ابروهایتان ایجاد کنید سعی کنید خط هایی که در اطراف ابروهایتان میکشید فاصله کمی با خط ابروهایتان داشته باشد تا شکل طبیعی تری در ابروهای شما ایجاد کند.
  • در مرحله دوم با مداد ابرو داخل آن را پر کنید. پر کردن و تیره کردن بیش از حد ابرو موجب میشود تا از حالت طبیعی خارج شده و قسمت های دیگر چهره شما نیز فرم خوشایندی نداشته باشد.
  •  در نهایت با کمک یک قلم موی کوچک یا یک پد آرایشی برای محو و کمرنگ کردن اثر خطوط دور ابرو استفاده کنید حتما این کار را انجام دهید تا به ابروهایتان جذابیت خاصی ببخشید.

آموزش کشیدن ابرو با مداد ابرو 

اشتباهات رایج در آرایش ابرو 

استفاده نکردن از مداد ابرو و رنگ هماهنگ با پوست 

بهتر است برای هماهنگی بهتر در صورتی که رنگ پوست و موهایتان روشن است رنگی تیره تر از رنگ موهایتان برای ابروها انتخاب کنید اگر موهای تیره دارید از رنگ قهوه ایی استفاده کنید.

تمیز کردن و اصلاح قسمت بالای ابرو 

خالی کردن قسمت بالای و تاج ابرو باعث بد فرم شدن ابرو میشود بهتر است فقط قسمت زیر و قوس آن را مرتب کنید.

دنباله دادن به ابرو 

دقت داشته باشید تمرکرتان را در آرایش ابرو روی قسمت میانی و تاج قرار دهید و از کشیدن دنباله طولانی برای ابروها خودداری کنید. دنباله بلند ابرو باعث می شود حالت پلک ها افتاده به نظر برسد و سن تان بالا برود.

درست کردن باریکی ابروها با پهن کردن ابرو

بسیاری اوقات خانم ها با رسیدن به ابروهای خود سعی می کنند تا ظاهری بهتر و حرفه ای تر داشته باشند و اینکار را با پهن کردن ابروها انجام می دهند. البته فراموش می کنند که فاصله بین ابروها هم باید متناسب با افزایش پهنا بیشتر شود. گاهی این اشتباه یعنی افزایش ندادن فاصله بین دو ابرو باعث می‌شود فاصله‌ ای عجیب و زشت بین دو ابرو ایجاد شود.