اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

انواع سرم صورت و طرز صحیح استفاده از آن

سرم صورت چیست؟ 

 سرم صورت از جمله محصولات پرکاربرد و مفید موجود در بازار می‌باشد. سرم صورت مرطوب‌کننده سبکی است که در مقایسه با مرطوب‌کننده‌های ساده، غلظت بالایی از موادی همچون اسید گلیکولیک، اسید هیالورونیک و ویتامین C دارد. انواع سرم صورت در بازار موجود می‌باشد که هر فرد با توجه به نوع پوست خود، می‌تواند محصول مناسبی خریداری نماید. این محصولات به دلیل داشتن اثربخشی فوق‌العاده بالا، در بین افراد بسیار شناخته‌شده می‌باشند. معمولاً از این محصول برای از بین بردن مشکلات مختلف پوستی مانند چین‌وچروک استفاده می‌شود. هنگام استفاده از انواع سرم صورت، لایه‌نازکی بر روی پوست ایجادشده و از پوست در برابر عوامل مختلف، محافظت می‌شود.

سرم صورت چیست؟ 

انواع سرم صورت

 همان‌گونه که ذکر شد سرم های صورت جهت درمان عارضه‌های گوناگون پوستی طراحی‌شده‌اند. برای مثال برخی از سرم ها جهت برطرف کردن خشکی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرند. این محصولات در ترکیبات خود دارای گیاه رزماری، بابونه و روغن بادام می‌باشند. همچنین برخی از سرم ها برای مقابله با پیری پوست استفاده می‌شوند که در ترکیبات این محصولات از بذر هویج  گلیسیرین، عصاره گریپ‌فروت و ویتامین سی استفاده می‌شود. نوع دیگری از انواع سرم پوست برای از بین بردن چربی‌های پوست‌های چرب مورداستفاده قرار می‌گیرند. ناگفته نماند که این محصولات در ترکیبات خود دارای روغن رز، نعناع فلفلی و اسطوخودوس می‌باشند. >> خرید سرم برای انواع مشکلات پوستی

سرم مخصوص دور چشم

 با استفاده از سرم دور چشم می‌توانید تغییرات به خصوصی در ظاهر خود ایجاد کنید. در اثر عواملی مانند بیداری‌های شبانه و فشار کاری، خیره شدن به مانیتور و آلودگی هوا ممکن است پوست دور چشمتان دچار چین‌وچروک، لکه‌های تیره و گرد شود. برای از بین بردن عارضه‌های ذکرشده می‌توان از سرم مخصوص دور چشم استفاده کرد. وظیفه سرم مخصوص دور چشم کاهش دادن لکه‌های گرد زیر چشم، کاهش دادن پف زیر و دور چشم، بازیابی حالت الاستیک و کشسانی پوست دور چشم و کم و کوچک کردن چین‌وچروک‌ها و خطوط دور و زیر چشم می‌باشد.

سرم مخصوص دور چشم

 سرم مخصوص پوست‌های چرب

 سرم های پوست چرب حاوی مواد مؤثر و مفیدی هستند که از هر کرم و مرطوب‌کننده‌ای بیشتر به پوست شما نفوذ می‌کنند. درصورتی‌که پوستتان کم آب‌شده باشد، به اشتباهی فکر می‌کند که خشک‌شده و نیاز به چربی دارد. در این حالت چربی بیشتری تولید می‌کند اما این امر کاملاً بیهوده است. سرم های مخصوص پوست چرب در این مواقع نیاز می‌شوند و با استفاده از آن‌ها می‌توان پوست خود را به‌خوبی آبرسانی کرد.

 سرم مخصوص مقابله با پیری پوست

 سرم مخصوص مقابله با پیری پوست

 برخی از سرم های پوستی وجود دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توان با پیری پوست مقابل نمود. در ترکیبات این محصولات از ویتامین‌ها، پپتید، رتینول و سایر ترکیبات مناسب پوست استفاده می‌شود. برخی از افراد با استفاده از این نوع سرم پوست، مشکلاتی نظیر خطوط و چین‌وچروک پوست، تیرگی و کدر شدن پوست را برطرف می‌نمایند. >> سرم ضد چروک و لیفتینگ الارو

 سرم ویتامین سی

 سرم ویتامین سی یکی از انواع سرم صورت به‌حساب می‌آید و استفاده از آن معجزه می‌کند. یکی از مفیدترین و مناسب‌ترین ویتامین‌های موردنیاز پوست، ویتامین سی است که نوعی آنتی‌اکسیدان بسیار قوی می‌باشد. این روزها افراد علاوه بر اینکه ویتامین سی را در رژیم غذایی خود قرار می‌دهند، به‌صورت موضعی نیز استفاده می‌نمایند.

 سرم ویتامین سی

 سرم کلاژن

 سرم های کلاژن سبب تحریک پوست شده و درنتیجه منجر به تولید شدن بیشتر کلاژن می‌شوند. پس نتیجه می‌گیریم ممکن است سرم های کلاژنی حاوی کلاژن نباشند و از طریق تحریک، باعث تشویق تولید بیشتر کلاژن شوند. همچنین ممکن است سرم های کلاژن حاوی برخی از مواد اصلی باشند که بدن افراد جهت تولید کلاژن به آن‌ها نیاز دارند. کلاژن به پروتئین گفته می‌شود که وجود آن در پوست باعث می‌شود تا پوست قابلیت ارتجاعی داشته باشد. وجود قابلیت ارتجاعی در پوست سبب می‌شود تا پوستی جوان و شاداب داشته باشیم. >> خرید سرم ضد لک لافارر 

سرم ورت لافارر

 سرم آبرسان

 سرم آبرسان نیز یکی از انواع سرم صورت می‌باشد. سرم آبرسان ازجمله محصولاتی است که همانند یک ماده غذایی مغذی، شادابی و نشاط را به پوست افراد هدیه می‌دهد. این محصول با آبرسانی مناسب پوست باعث می‌شود تا مشکلات مختلف پوستی کم رنگ شده و کم‌کم از بین روند. سرم های آبرسان باهدف جلوگیری از مشکلات پوستی و درمان انواع مختلف عارضه‌های پوستی تولید می‌شوند. افراد از سرم آبرسان برای کاربردهای مختلفی استفاده می‌نماید. مثلاً ممکن است برخی از افراد برای درمان آکنه و برخی از افراد برای درمان خشکی پوست از این محصول استفاده نمایند.

روش استفاده از انواع سرم صورت

 نحوه صحیح استفاده از انواع سرم صورت بسیار آسان بوده و فقط کافی است چند نکته را رعایت کنید.
در اولین مرحله لازم است آرایش صورت خود را با پاک‌کننده پاک نمایید تا منافذ پوستتان تمیز شوند.
سپس با استفاده از یک شستشوی ملایم صورت بدون کف، منافذ باقی‌مانده را از بین ببرید.
در مرحله دوم لازم است از تونر استفاده کنید. با استفاده از تونر می‌توانید سطح ph پوست خود را به تعادل برسانید.
همچنین استفاده از تونر سبب می‌شود تا هنگام استفاده از سایر محصولات مراقبت پوستی، به‌خوبی جذب شوند.
در آخرین مرحله برای اینکه سرم تاثیرگذار باشد، بهتر است از مرطوب‌کننده استفاده نمایید.

روش استفاده از انواع سرم صورت

زمان استفاده از سرم صورت

معمولاً بهترین زمان استفاده از محصولات مراقبتی هنگام شهر است. البته به این نکته توجه داشته باشید که بهتر است ۳۰ دقیقه قبل از رفتن به رختخواب از انواع سرم صورت استفاده کنید تا به‌خوبی جذب پوست شده و به بالش آغشته نشود.

 نکات مهم در استفاده از سرم صورت

پس از تهیه انواع سرم صورت ابتدا محصول را به یک گوشه‌ای از بدن خود مالیده و یک روز کامل صبر کنید. درصورتی‌که هیچ‌گونه حساسیتی برایتان به وجود نیامد اقدام به استفاده از آن کنید. همیشه قبل از استفاده از انواع سرم، صورت خود را کاملاً تمیز کرده و سپس از محصول استفاده نمایید تا اثربخشی محصول بیشتر شده و به‌خوبی جذب پوستتان شود. از سرم های صورتی که دارای مواد شیمیایی و عطرهای مصنوعی در ترکیبات خود هستند خودداری نمایید، مخصوصاً اگر پوستتان حساس است. چرا که ممکن است در ترکیبات این محصولات ماده‌های قوی به‌کاررفته باشد که سبب کمتر شدن اثربخشی آن‌ها شده و حتی ممکن است واکنش‌های آلرژیک را به همراه داشته باشند. همچنین لازم به ذکر است که محل نگهداری سرم بسیار مهم می‌باشد.

 نکات مهم در استفاده از سرم صورت