اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

مزایای استفاده از ژل شستشوی صورت

ژل شستشوی صورت چیست و چه مزایایی دارد؟ پوست صورت نسبت به دیگر قسمت‌ها حساسیت بیشتری دارد. به همین دلیل، نکات مراقبتی برای حفظ سلامتی و شادابی آن به خوبی و به صورت دقیق باید انجام شود. مخصوصا این روزها که آلودگی‌های محیطی و استفاده از لوازم آرایش‌های بی‌کیفیت روی سلامتی پوست صورت بیش از اندازه تاثیرگذار است که در صورت عدم‌رعایت نکات مراقبتی و بهداشتی شاهد پیری زودرس صورت خواهید بود.  یکی از راهکارهای مراقبتی استفاده از ژل شستشو است که به خوبی آلودگی‌های سطح پوست را برطرف می‌کند و از شر باکتری‌های دردسرساز راحت می‌شوید. حال برای اطلاع دقیق‌تر در مورد این محصول مراقبتی با ما همراه باشید.>> شوینده دوفاز لدورا

ژل شستشوی صورت چیست؟

ژل شستشوی یکی از محصولات پاک‌کننده صورت است که این روزها طرفداران بسیاری دارد و به خوبی توانسته است جایگزین انواع صابون‌ها و محلول‌های شستشو باشد. این محصول با داشتن فرمولاسیون سازگارتر هیچ‌گونه مشکلات پوستی‌ای به همراه ندارد و در صورت استفاده مداوم از آن به راحتی می‌توانید ناخالصی‌ها را از روی بافت پوست رها کنید و باکتری‌های ایجاد کننده آکنه را از بین ببرید.  البته ژل‌های شستشو فرمولاسیون‌های مختلفی دارند که شما باید با توجه به شرایط و ساختار پوست خود بهترین فرمولاسیون را انتخاب کنید. 

نحوه استفاده از ژل شستشوی صورت، شاهد نتیجه بهتر

نحوه استفاده از ژل بسیار راحت و مانند دیگر محصولات شستشوی صورت می‌باشد. ابتدا باید پوست صورت خود را با آب ولرم خیس کنید و سپس مقداری از ژل را را روی پوست بمالید. سپس برای چند دقیقه ماساژ دهید تا به طور کلی پوست شما با ژل آغشته شود. سپس می‌توانید پوست صورت را آبکشی کنید و از تمیزی و لطافت پوست لذت ببرید. هرگز فراموش نکنید بعد از شستشوی صورت پوست خود را با فشار یا کشیدن حوله خشک نکنید. برای این کار از یک حوله نرم و کاملا تمیز استفاده و به صورت ضربه بسیار آرام پوست خود را خشک کنید. >> ژل شستشوی صورت گلدن رز

پاکسازی صورت با استفاده از صابون 

روش‌های مختلفی برای پاکسازی پوست صورت وجود دارد. اما برای انتخاب صابون مناسب باید ابتدا نوع پوست خود را بشناسید. اگر پوست خشکی دارید و به اندازه کافی چربی طبیعی روی پوستتان وجود ندارد، از صابون‌های ملایم آبرسان استفاده کنید. اما صابون مناسب برای پوست‌های چرب صابون‌های مختص ضد آکنه و ضد میکروب است. همچنین فراموش نکنید صابون‌های حاوی عطر ممکن است پوست شما تحریک کند. پس در صورت داشتن پوست حساس یا تجربه ابتلا به آلرژی هرگز از صابون‌های حاوی عطر استفاده نکنید.

مزایا استفاده از ژل شستشوی صورت، از راحتی تا مغذی بودن 

مزایا استفاده از ژل شستشوی صورت ژل شستشوی صورت بهترین جایگزین برای انواع صابون هاست. مخصوصا برای کسانی که دارای پوست‌های بسیار حساسی هستند و این نوع پاک‌کننده‌ها با داشتن فرمولاسیون بسیار سازگار و ملایم در کنار پاکیزگی پوست به حفظ رطوبت آن بسیار کمک می‌کند.  >> فوم شستشوی صورت لافارر مدل dry and sensitive skin در ادامه با دیگر مزایای استفاده از ژل شستشو  آشنا می‌شوید:
  • این محصول بهترین گزینه برای پاکسازی پوست‌های چرب و دارای آکنه است. با استفاده از آن می‌توانید به خوبی آلودگی‌ها و چربی‌های اضافه روی پوست را از بین ببرید.
  • ژل شستشو با خواص درمانی برای رفع جوش‌های صورت ساخته شده است.
  • این محصول به خاطر داشتن ساختار غلیظ به خوبی با سطح پوست تماس برقرار می‌کند و بهتر از دیگر مواد شوینده می‌تواند مواد مفید را به پوست برساند.
  • ژل‌های پاک‌کننده صورت را می‌توانید با داشتن اهداف مختلف مناسب پوست خود انتخاب کنید.

راهنمای خرید شستشو صورت

اولین نکته در راهنمای خرید محصول شستشوی صورت توجه به نوع پوست است. تمام محصولات شستشوی صورت با اطلاعات کامل ارائه می‌شوند و روی بسته بندی‌شان کاملا مشخص است برای چه نوع پوستی مناسب هستند. پس بهتر است قبل از خرید روی برچسب محصولات را با دقت بخوانید و با توجه به فرمولاسیون به کار رفته بهترین محصول شستشو صورت را انتخاب کنید.  معمولا ژل‌های شستشو با خاصیت چندمنظوره بودن ارائه می‌شوند که اهدافی مانند مرطوب‌کنندگی، لایه‌برداری،  آرام بخش بودن، رفع خستگی پوست، جوانسازی، افزایش شادابی و ضدعفونی‌کننده و دیگر نیازهای مختلف پوست به همراه خود دارند. نیاز شما از خرید این محصول چیست؟ نتیجه گیری همیشه برای مراقبت و حفظ سلامتی پوست استفاده از یک محصول شستشوی پوست کفایت نمی‌کن.د شما باید در کنار تهیه ژل شستشوی صورت دیگر وسایل مراقبتی مانند پاک‌کننده مخصوص آرایش، مرطوب کننده، آبرسان و ... را  هم تهیه کنید. مثلا اگر پوستتان خشک است بعد از شستشو حتماً از یک مرطوب کننده یا آبرسان مناسب استفاده کنید تا پوستتان بیش از حد دچار التهاب و خشکی نشود. اگر هم فکر می‌کنید انتخاب محصول مناسب برایتان کمی سخت به نظر می‌رسد، می‌توانید از یک متخصص پوست کمک بگیرید.