اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

بهترین شامپوهای ایرانی از نظر کاربران

یکی از خریدهایی که باید در مورد آن وسواس به خرج دهید، انتخاب شامپو است. بسته به اینکه موهایتان از چه نوع جنس و لطافتی است، شامپویی که خریداری می‌کنید تاثیر مستقیمی روی زیبایی موهایتان دارد. در این مطلب از آسوکالا بهترین شامپو ایرانی را به شما معرفی خواهیم کرد. شامپوهای ایرانی نسبت به شامپوهای برند خارجی توانسته به خوبی عمل کند. در شرایطی که قیمت شامپوهای خارجی، اجازه خرید آن‌ها را به ما نمی‌دهد و چندان به صرفه نیستند، انتخاب و شناخت بهترین برند شامپو ایرانی اهمیت زیادی دارد. در این مطلب، همراه آسوکالا باشید. 

برای ازلاعات بیشتر در مورد شامپوهای خارجی میتوانید بهترین شامپو خارجی را در این محتوا مطالعه کنید.

شامپو زی موی

یکی از بهترین شامپو های ایرانی که می‌توانید انتخاب کنید، برند شامپو زی مو است. اگر موهای حساس و خشکی دارید، شامپوی زی مو با قابلیت تقویت کننده و رطوبت رسانی به موهایتان، سلامت را به آن‌ها برمی‌گرداند. برای موهای معمولی نیز شامپوی زی مو انتخاب مناسبی است. بنابراین دغدغه خشک و حالت پذیر نبودن موهایتان را با شامپو زی می‌توانید برطرف کنید.

مقاله در مورد بهترین شامپو بدون سولفات

شامپو زی موی

شامپو سریتا

در صورتی که از نازکی موهایتان و یا رشد آرام و ناچیز آن ناراضی هستید، سریتا برند محبوب و نام آشنایی است که به کمک‌تان می‌آید. برند سریتا با ترمیم و استحکام ساقه‌های موهایتان، موهای آسیب دیده شما را ترمیم می‌کند. به این ترتیب با فرمولاسیونی که در ساخت این شامپو به کار رفته است، مشکل ریزش موهایتان نیز برطرف خواهد شد. >> شامپو ریو بهترین شامپو برای کراتینه و جلوگیری از ریزش مو

سریتا را به عنوان شامپوی ضد ریزش، تقویت کننده رشد مو و یکی از بهترین برندهای شامپوی ایرانی می‌شناسند که می‌تواند با تامین ویتامین و مواد مورد نیاز موها، آن‌ها را ترمیم و احیا کند. 

برای اطلاعات بیشتر در مورد بهترین شامپو برای موهای چرب مقله بخوانید کنید.

شامپو سریتا

شامپو فولیکا

برند نام آشنای فولیکا نیز به کمک موهایی خواهد رفت که نیاز به ترمیم دارند و دارای موهای حساسی هستند. شامپو فولیکا با دارا بودن موادی همچون آلوئه ورا، روغن کالاندولا، عصاره بابونه و مواد دیگر، برای افرادی که دارای پوست سر حساس هستند، توصیه می‌شود. با استفاده از این شامپو که جز بهترین شامپو های ایرانی است می‌توانید درخشش موهایتان را چندین برابر کنید و از آن در برابر آسیب‌ و آلودگی‌های محیطی حفظ کنید.

شامپو فولیکا

شامپو لدورا

موهای خشک و آسیب دیده بیش از هر موی دیگری نیاز به مراقبت دارد. لدورا با استفاده مواد ارگانیکی و گیاهی که در ترکیبات خود دارد، به بازسازی و آبرسانی موها کمک کرده  و تغذیه مورد نیاز این موها را فراهم می‌کند تا مشکل خشکی موها برطرف شود. لدورا با داشتن ترکیباتی همچون سدر، برگ مو، حنا، گل ختمی، بابونه، رزماری، آلوئه ورا، سبوس برنج و روغن آرگان، به تقویت فولیکول‌های مو و ریشه مو کمک می‌کند. به این ترتیب با استفاده از شامپو لودرا بعد از چند وقت شاهد افزایش رشد موها و بهبود آسیب و خشکی آن‌ها  خواهید شد. درخشندگی و نرمی چندین برابر موهایتان نیز شما را به استفاده از این شامپو تشویق خواهد کرد. 

شامپو لدورا با دارا بودن ویتامین‌های a، c و e و ویتامین‌های گروه ب، بهترین تغذیه را برای موهای خشک فراهم کرده تا از آسیب، خشکی، شکنندگی و ریزش موها جلوگیری کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد پیشگیری از ریزش مو میتوانید مقاله جلوگیری از ریزش مو را مطالعه کنید.

شامپو لدورا

شامپو آردن

کسانی که مشکل ریزش مو یا نازکی مو دارند، با استفاده از شامپوی اردن می‌توانند با استفاده از عصاره گیاهی و فیلترهای ماورای بنفش خورشیدی که در شامپوی اردن به کار رفته است، به تقویت جریان خون مویرگی خود کمک کنند. این شامپو می‌تواند نیاز ریشه موها برای رشد بیشتر فراهم کند و از ریزش موها جلوگیری کند. ساختار کراتینی که در آن به کار رفته باعث می‌شود که پس از مدتی بدون آسیب به موهایتان، شاهد افزایش ضخامت و حجم موهایتان شوید. در نتیجه اگر از مشکل نازکی مو، ریزش یا آسیب موهایتان رنج می‌برید، شامپو آردن می‌تواند راه حل مناسبی برای موهایتان باشد.  

از دیگر شامپوهای ایرانی عالی میتوان به شامپوی دیپ سنس، مولامینین، شون و پلاس ایروکس اشاره کرد.

شامپو آردن

بهترین شامپو برای شوره سر

جمع بندی

انتخاب یک شامپوی مناسب به عوامل زیادی بستگی دارد. برای انتخاب یک شامپو مناسب موهایتان ابتدا باید جنس و ساختار موهایتان را بشناسید و سپس با توجه به آن نسبت به انتخاب شامپو اقدام کنید. شامپوهای خارجی با توجه به قیمت بالایی که دارند، چندان برای استفاده روزمره به صرفه نیستند. در عوض با انتخاب بهترین شامپو ایرانی می‌توانید موهای پرپشت و زیبا داشته باشید. برای انتخاب انواع بهترین شامپو برند ایرانی، فروشگاه آسوکالا کارتان را راحت کرده است. می‌توانید به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت کرده وبا خیال راحت نسبت به خرید شامپوی با برند باکیفیت و اصیل اقدام کنید.