اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

راهنمای خرید اسپری ضد تعریق

همه ما دوست داریم همیشه خوشبو باشیم. لذت خوشبو بودن به خصوص در زمانی که دیگر استرس عرق کردن، اذیت‌تان نمی‌کند، چندین برابر می‌شود. در صورتی که یک ورزشکار حرفه‌ای هستید که مدام از این باشگاه به آن باشگاه می‌روید، و یا در روزهای گرم و طاقت فرسای تابستانی، استرس تعریق یا بوی بدن لباس‌تان را دارید، با یک اسپری ضد تعریق خیال خودتان را راحت کنید. در ادامه توضیح می دهیم که اسپری ضد تعریق چیست و مزایای اسپری زیر بغل برای همه چیست و چطور میتوان از آن استفاده کرد؟

اسپری ضد تعریق چیست؟

در بین هزاران محصولی که برای جلوگیری از تعریق به بازار عرضه شده است، اسپری ضد تعریق یکی از بهترین محصولاتی است که می‌تواند به کنترل تعریق شما کمک کند. شاید برایتان سوال باشد در میان این همه محصول، اسپری ضد تعریق چیست .  ویژگی منحصر به فرد این محصول در کنار فرمولاسیون قوی که در آن به کار رفته، کمک می‌کند تا آن را در زیر بغل یا هر جای دیگری از بدن‌تان بتوانید از آن استفاده کرده و از بوی خوش آن لذت ببرید.
دلیل بوی عرق چیست ؟
با اسپری زیر بغل یا ضد تعریق، شما می‌توانید از خارج شدن عرق از پوست‌تان جلوگیری کرده و با استفاده از موادی که داخل اسپری به کار رفته است، منافذ باز پوست را بپوشانید تا از خارج شدن بیش از حد آب و عرق جلوگیری کند. اسپری‌ ضد تعریق انواع مختلفی دارند که از آن جمله می‌توان موارد زیر را نام برد:
  • اسپری‌ ضد تعریق مخصوص آقایان: با توجه به فیزیولوژی و جنس پوست آقایان این نوع اسپری‌ها ساخته شده است. معمولا اسپری‌های ضد تعریق آقایان بوی تندتری دارد.
 
  • اسپری زیربغل زنانه: اسپری‌های ضد تعریقی که برای بانوان ارائه شده است، با رایحه و بوی ملایمی که دارد، برای پوست‌های حساس و ملایم خانم‌ها ساخته شده است. 
 
  • اسپری ضد تعریق Invisable:  اگر با چالش استفاده از ضد تعریق‌ها همراه با لباس سفید یا مشکی روبرو هستید، بدون هیچ لکی می‌توانید از آن استفاده کنید. 
 
  • اسپری ضد تعریق مخصوص پوست حساس: 
در صورتی که دارای پوست حساس هستید و هنگام استفاده از محصولات ضد تعریق دچار مشکل می‌شوید، می‌توانید از اسپری ضد تعریق مخصوص پوست حساس استفاده کنید. الکل، نمک یا مواد موجود داخل اسپری‌ها می‌تواند باعث ایجاد حساسیت شود. به همین دلیل برای پوست‌های حساس نوع خاصی از اسپری که فاقد هر بو و رنگی است، ساخته شده است تا از ایجاد حساسیت روی پوست‌های حساس جلوگیری کند.

کاربرد اسپری زیربغل نسبت به مام

مام را برای استفاده باید روی پوست خود بغلتانید. برخی افراد از رطوبتی کهی بعد از استفاده از مام در زیر بغل خود احساس می‌کنند، چندان راضی نیستند. به همین دلیل است که کاربرد اسپری زیر بغل به عنوان اسپری ضد تعریق به میان می‌آید. این اسپری‌ها بدون ایجاد رطوبت در زیر بغل‌تان، تا حد زیادی از تعریق جلوگیری می‌کند. کاربرد اسپری ضد تعریق ضد تعریق‌ها فرمولاسیون متفاوتی دارند. با این وجود بهترین فرمولاسیون، اسپری‌ها هستند. اسپری ضد تعریق بدون ایجاد رطوبت و خیسی در محل استفاده، ماندگاری طولانی‌تری نسبت به مام و رول‌ها دارد. با وجودی که قیمت بیشتری نسبت به مام رول و استیک‌ها دارد، اما گزینه مناسب‌تر و ماندگارتری برای استفاده هستند. استیک ضد تعریق بهتره یا مام؟ بهترین زمان استفاده از اسپری‌های ضد تعریق، بلافاصله بعد از زمانی است که استحمام کردید. به این ترتیب با استفاده از رطوبتی که بعد از حمام روی پوست بدن‌تان باقی مانده است، می‌توانید از تعریق و بوی نامطبوع آن در طی روز جلوگیری کنید. همچنین بهتر است قبل از خارج شدن از منزل و انجام تمرینات سنگین بدنی، با زدن اسپری خیال‌ خودتان را از تعریق و بوی بدن حین تمرین‌ راحت کنید. >>خرید مام سکرت در انواع مختلف

مزایا اسپری زیر بغل

می‌توان گفت اولین و مهم‌ترین کاربرد اسپری زیر بغل، راحتی آن در استفاده است. شما در هر مکانی می‌توانید از آن استفاده کنید . نه تنها می‌توانید آن را در زیر بغل بلکه در قسمت‌هایی مانند کشاله ران و پاها نیز می‌توانید از آن استفاده کنید. سریع خشک شدن آن باعث می‌شود حس خوبی از استفاده آن‌ها داشته باشید. بوی مطبوع آن نیز حتی در میان کارهای روزانه، به شما حس خوبی می‌بخشد. >> اسپری رکسونا مردانه اصل فقط در آسوکالا

راهنمای خرید اسپری زیر بغل

برای خرید اسپری زیر بغل چند نکته را به خاطر داشته باشید که بهترین انتخاب باعث شود حس بهتری نسبت به استفاده از یک اسپری زیر بغل مناسب داشته باشید. 

توجه به برند

برندهای زیادی در بازار وجود دارند که می‌توانید از آن استفاده کنید. انواع برندهای محبوب مانند رکسونا، نیوا و داو می‌تواند یکی از بهترین اسپری‌ ضد تعریق باشد که استفاده از آن حس خوبی به شما دهد. 

ماندگاری

بهترین اسپری های ضد تعریق معمولا بین 24 تا 48 ساعت ماندگاری دارند. البته در صورتی که از یک برند نامرغوب استفاده کنید، ناچار هستید در طول روز چندین بار اسپری را استفاده کنید. بنابراین بهتر است از همان ابتدا سراغ برندهای معتبر بروید و خیال‌ خودتان را از لحاظ ماندگاری آن راحت کنید. 

ضد سرطان بودن

در قدیم، یکی از موادی که در ساخت اسپری‌های ضد تعریق به کار میرفت، آلومینیوم بود. به کار بردن آلومینیوم طی گزارش‌هایی خبر از ابتلا به سرطان داد. در تولیدهای امروزی اسپری‌های ضد تعریق، این ماده به طور کلی حذف شد. بنابراین در صورتی که قصد خرید اسپری ضد تعریق را دارید در نظر داشته باشید که فاقد آلومینیوم باشد. بهتر است قبل از خرید، ترکیبات آن را بررسی کنید تا با خیال راحت نسبت به خرید آن اقدام کنید. خرید اسپری نیوا با بهترین کیفیت و ماندگاری

قیمت مناسب در عین کیفیت بالا

ما در بالا یا موضوعاتی همچون اسپری ضد تعریق چیست ؟ چه کاربردی دارد و مزایای اسپری زیر بغل آشنا شدیم. یکی از مهم‌ترین مواردی که باید به آن توجه کرد، قیمت اسپری‌ها است. اگر چه نباید کیفیت را فدای قیمت کرد با این وجود شما می‌توانید بهترین کیفیت اسپری‌ ضد تعریق را با بهترین قیمت از فروشگاه آسوکالا تهیه کنید. بنابراین علاوه بر اینکه نسبت به اصالت کالا خیال‌تان راحت است، می‌توانید از تخفیف‌های ویژه این فروشگاه اینترنتی نیز برای خرید اسپری زیر بغل و سایر محصولات آرایشی بهره مند شوید.