اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

توصیه های مهم برای زیبایی پوست صورت

اهمیت استفاده از محصولات بهداشتی برای زیبایی پوست صورت

کرم مرطوب کننده

کرم مرطوب کننده مخصوص انواع پوست های خشک، چرب، معمولی و مختلط طراحی و توزیع شده اند. ترکیبات مواد تشکیل دهنده کرم های مرطوب کننده موجب میشوند روی سطح پوست یک لایه‌ی مسدود کننده ایجاد کنند که در نتیجه از خروج رطوبت و آب پوست جلوگیری می‌کنند. به این ترتیب پوست لطیف‌تر شده و دیرتر خشک می‌شود. کرم های مرطوب کننده برپایه روغن هایی هستند که سطح پوست را مسدود میکنند. این ترکیبات ساخته شده از روغن‌های پالایشگاهی (مثل وازلین)، روغن‌های معدنی (مثل روغن بچه) و امولینت‌ها (روغن‌های گیاهی).>>>>> خرید کرم مرطوب کننده

پاک کننده صورت

پاک کننده‌های صورت وظیفه ی از بین بردن آلودگی، عرق، سبوم و ناخالصی هایی را دارد که منافذ پوست را مسدود می کنند. به طور کلی استفاده از پاک کننده صورت موجب میشود آلودگی‌ها و با باکتری‌های پوست شما، از بین روند و در نتیجه از آسیب جدی به پوست شما جلوگیری میکنند. اما بهتر است شوینده صورت را مخصوص نوع پوست خود انتخاب کنید تا نتیجه مطلوبی  را کسب کنید. در واقع، پاک کننده‌های پوست بر اساس انواع پوست طراحی می‌شوند. پس، برای هر نوع پوست، پاک کننده ی مخصوصی وجود دارد.

کرم ضد افتاب

دو پرتو مضر نور فرابنفش خورشید بنام های UVA و UVB به پوست ما ضرر رسانده و موجب تسریع پیری می شود. به همین علت کرم ضدآفتاب حاوی فرمولاسیونی می باشد که از پوست ما در برابر اشعه ی فرابنش مضر خورشید محافظت میکند. این دو پرتو به حدی مضر می باشند که حتی خطر ابتلا به سرطان پوست را افزایش می دهند. همچنین اشعه  UVB خورشید موجب تخریب پوست و سوختگی سطح پوست می شود و اشعه UVA موجب ایجاد لک، چین و چروک، پیری زودرس و صدمه زدن به DNA پسوت انسان می شوند.

کرم دور چشم

پوست اطراف چشم معمولا 40 درصد نازک‌تر و ظریف‌تر از سایر نقاط صورت است، در نتیجه در معرض آسیب‌های بیشتری قرار می‌گیرد. مواد به کار رفته در کرم دور چشم میتوانند نیازهای پوست دور چشم را تامین کنند و ان را به طور کامل تغذیه کند. ترکیبات مؤثر و ویژه کرم های دور چشم خاصیت باز دارندگی فوق العاده ای در مقابله با چین و چروک‌های اطراف چشم دارد، همچنین باعث از بین رفتن دایره‌های سیاه اطراف چشم نیز می‌شوند.
زیبایی پوست صورت

ماسک صورت

ماسک های متفاوتی برای پوست صورت وجود دارد که باید با توجه به نوع پوست انتخاب شود. ماسک ها برای انواع پوست طراحی شده اند از جمله پوست های خشک، پوست چرب، پوست مستعد آکنه، پوست کک و مک دار که میتوانند بر حسب نوع پوست مورد استفاده قرار گیرند. با مشکلات پوستی مانند آکنه، چروک، لک و چربی پوست که با بالا رفتن سن و یا دلایل دیگر این مشکلات پدید می آید استفاده از ماسک های صورت بهترین گزینه میباشند. همچنین استفاده از ماسک های صورت  باعث بازسازی سلول های پوستی، کلاژن سازی، لیفتینگ صورت، آبرسانی و در نهایت موجب جوان سازی پوست میگردند.
خرید ماسک صورت مناسب انواع پوست تا 50% تخفیف ویژه در فروشگاه اینترنتی آسوکالا

ابرسان پوست

همانطور که بدن نیاز به ابرسانی، با خوردن اب دارد، پوست صورت هم نیاز به ابرسان مخصوص دارد. آبرسان پوست با استفاده از مواد مغذی که در ترکیبات خود دارد، رطوبت کافی را به پوست می‌رساند و باعث حفظ رطوبت پوست می شوند.

عادت های اشتباهی که به زیبایی پوست صورت آسیب میزنند!

۱. در معرض نور قرار دارید
نور میتواند،نور خورشید یا دستگاه‌های الکترونیکی از جمله لپ‌تاپ‌ها، نمایشگر‌های رایانه‌ای، تلویزیون و گوشی‌های هوشمند باشد که استفاده بیش از اندازه این نوع نور ه می‌تواند به پوستتان اسیبی جدی وارد نماید.
۲. عدم استفاده از کرم های ضد افتاب
سعی کنید بخشی از رژیم روزانه پوستتانSPFباشد و آن را تنها به زمان‌هایی که خارج از خانه هستید محدود نمایید.چرا که نور فرابنفش خورشید منجر به تجزیه پروتئین‌هایی مانند کلاژن و الاستین و تخریب لیپید‌ها  میشود.
۳. خوابیدن با ارایش صورت
لوازم ارایشی بر روی پوست شما باعث  میشود منافذ پوستتان را مسدود کرده و خطوطی مانند چین و چروک را ایجاد کند.
۴. خواب نامنظم
 یکی دیگر از نکات مهن محرومیت از خواب است چرا که خواب نامنظم به  ایجاد افتادگی پلک‌ها، تورم چشم‌ها، تیرگی حلقه زیر چشم، بروز خطوط ظریف و چین و چروک کمک میکند.
۵. تلفن همراه الوده باشد
باکتری‌های نشسته بر روی تلفن همراه که  شامل استافیلوکوک‌ها و ای. کُلای می‌باشند، با صورت و لب‌های شما در تماس هستند.پیشنهاد میشود برای جلوگیری از آسیب سلول‌های پوستی، روزانه تلفنتان را با یک ضدباکتری یا الکل تمیز کنید.